Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä? Tapahtui tänä aamuna

Vierailija
09.02.2013 |

Olin koiranikanssa normaaliin tapaan ulkoilemassa ennen kuin töihin lähden. Ulkona oli vapaa kissa jonka omistaja oli myös pihalla, mutta ei kissan välittömässä läheisyydessä. Kun huomasin kissan, oikaisin koiranikanssa kauempaa ettei se kissa säikähtäis. Noh, kun olin lenkkini heittänyt se samainen kissa osui taas samalle reitille, mutta nyt myös sen kissan omistaja oli siinä, olin ohittamassa kissaa, kun se alkoi sähisemään ja koirani siitä sitten alkoi käymään kierroksilla. Otin koiraa pannasta kiinni ja ohitin kissan, mutta sitten se kissa hyökkäsi koiran kylkeen ja ote lipesi pannasta, mutta oli kuitenkin remmissä vielä kiinni. Kissan omistaja huusi ja löi koiraani lehdellä ja käyttäytyi muutenkin uhkaavasti, kun koirani oli kuulemma satuttanut hänen Suloaan ja että koira oli myös purrut tätä henkilöä? Mitään jälkiä ei näkynyt? ja hän uhkaili, että tästä kuullaan vielä? (koirani on siis keskikokoinen)

Nyt taisi mennä naapurirauha sen kissanaisenkanssa...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "koira kävi kierroksilla" en tarkoittanut että se olisi rähjännyt, vaan oli pyrkimässä kissanluo.

Mutta sitten kun kissa hyökkäsi sähisten ja kynnet ojossa koiran kylkeen niin siitä se tilanne vasta alkoi...

Jos se kissa olisi vaan ollut kytkettynä niin mitään ei olisi tapahtunut...

-ap-

Vierailija
22/23 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten aikaisemminkin kerroin, itse ymmärrän, että eläintenkanssa voi välillä tapahtua erinäisiä asioita, ei mene aina käsikirjoituksen mukaan, mutta mietin vain minkä asteisen haloon naapuri tästä aiheuttaa.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kissa muksii naamaansa meidän ison koiran kuonoon ja koira ei ole moksiskaan. Ne on kamuja.