Millaisena mummolassa mummot
Voivat pitää lapsia kesäloman laihoina vai pulleana?
Kommentit (9)
varmaan siitä pula-ajast millon ne eli???
2v nuorempi työkaveri on ollut mummo 10v, enkä minä ole mitään pula-aikaan nähnyt, yhtä nousukiitoa oli lapsuus ja nuoruus, aikuisuuden alussa iski lasku.
Lapsesta tuli ylipainoisen lihava 15 kiloa lihoneena mummolasta kesäloman jälkeen kotiin. Iso läskimaha, tajusin että mummo on pitänyt lasta syöttöporsaana.
Meillä viime kesänä ihan kotona toinen (laiha) lapsi pysyi kesänkin laihana. Pulleampi lapsi lihoi useamman kilon.
Uskon että mummolassa kesän viettäessään olisi voinut käydä samoin. Laiha ei liho vaikka mitä tekisi, varsinkin lämmin ilma vie ruokahalun. Pullea lihoo jos ei koko ajan olla tiukkoina että ei syödä herkkuja tai muutenkaan liikaa.
Lapsesta tuli ylipainoisen lihava 15 kiloa lihoneena mummolasta kesäloman jälkeen kotiin. Iso läskimaha, tajusin että mummo on pitänyt lasta syöttöporsaana.
Ei minkäänlaisessa mummolassa.
Meillä viime kesänä ihan kotona toinen (laiha) lapsi pysyi kesänkin laihana. Pulleampi lapsi lihoi useamman kilon.
Uskon että mummolassa kesän viettäessään olisi voinut käydä samoin. Laiha ei liho vaikka mitä tekisi, varsinkin lämmin ilma vie ruokahalun. Pullea lihoo jos ei koko ajan olla tiukkoina että ei syödä herkkuja tai muutenkaan liikaa.
Miten pääsee jonkun mummon tai perheen syöttöporsaaksi ja päättääkö se lihottaja vai kuka sen syöttöpossu lihotus kilot?
Minkä ikäiset lapset sulla on???
Mummot aina tuputtaa ruokaa jotta sais lihaa luiden päälle vaikka olisi kuinka läksi johtuu varmaan siitä pula-ajast millon ne eli???
kuinka monella lapsella on nykyään pula-ajan mummo?
Itse olen yli 60-v mummo, eikä meillä 50-luvulla ollut mitään pula-aikaa.
Sew pula-aika oli silloin sotavuosina ja vähän sen jälkeen.
Mummot aina tuputtaa ruokaa jotta sais lihaa luiden päälle vaikka olisi kuinka läksi johtuu varmaan siitä pula-ajast millon ne eli???
kuinka monella lapsella on nykyään pula-ajan mummo?
Itse olen yli 60-v mummo, eikä meillä 50-luvulla ollut mitään pula-aikaa.
Sew pula-aika oli silloin sotavuosina ja vähän sen jälkeen.
Millainen on syöttöporsas lapsi?