Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen Kimin puolella erossa, entäs sinä?

Vierailija
08.02.2013 |

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis Jenni itse sanoi, että näkee hevostaan useammin kuin aviomiestään.

Vierailija
22/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vois vähempää kiinnostaa jonkun julkimon avioero. Kummastakaan en ole pahemmin perustanut, kun eivät ole minua tunnetasolla mitenkään koskettaneet. Avioeron syistäkään en tiedä mitään, joten en voi ottaa kantaa, vaikka haluaisinkin. Enkä edes halua, kun ei kiinnosta koko pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ihmetellyt miksei Jenni seuraa Kimiä. Kimihän se on joka niiden perheessä tienaa ja elättää molemmat. Eikö vaimon pitäisi kulkea mukana tukemassa? Kehtaakohan se vaatia puolia omaisuudesta? Jos olisi edes uhrannut oman uransa Kimin uran eteen niin silloin voisi vaatiakin omaisuutta, mutta jos on elänyt omissa oloissaan miehensä elättinä ja paljolti jopa eri maassa kuin miehensä niin on kyllä otsaa jos kehtaa vielä vaatia Kimin omaisuutta.

En tiedä onko Kimi pettänyt Jenniä, mutta enpä ihmettelisi kun vaimo hoitaa mielummin hevosia kuin miestään.

Vierailija
24/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan se "varanainen" kotona. Kimin ympärillä pyöriskelee yhtä jos toista naista koko ajan. Jenni ei vaan kestänyt ehkä sitä ainaista taistelua miehestään ja päätti antaa muiden vuorostaa kokeilla saappaitaan ja haluaa nyt elää rauhallisempaa elämää pois julkisuudesta. Luulen että tämä on se syy. Kyllä se Kimin uusi muija saa taas vuorostaan maistaa sitä yksinäisyyden lääkettä.

Vierailija
25/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti Jenni ansaitsee saada puolet (50 miljoonaa) itselleen. Jenni on ahkerasti harrastanut ratsastusta Kimin rahoilla ja elänyt yhteisissä luksuskodeissa.

Kimi on sillä aikaa ajanut F1-autollaan maailmanmestaruuden ja monta kertaa ollut lähellä kärkeä kauden lopussa, ajanut testejä ja tehnyt PR-keikkoja. Jenni on sillä aikaa ollut olympiavoittajan valmennettavana, ratsastanut hepoilla, koska se on kivaa ja shoppaillut kimin luottokortilla.

Reilu peli on fifty-sixty jako Jennin hyväksi, koska nainen.

Vierailija
26/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttääkin samalta kun mun poika. Äitinä en toivoisi Jennin kaltaista naista hänelle, enkä sitä että omien tyttöjeni mieleen tulisi naida tiensä huipulle ja ottaa vastaan kaikenlaista sontaa. Tyhmä ei ole Kimi vaan Jenni joka rahaa vastaan on mielellään ollut nöyryytettynä.Olen Kimin puolella.

Mua ei kiinnosta ketä pani mitä. Parisuhde vaatii muutakin. Jenni saa nyt siipeensä jos meinaa että valmentajansa on hänestä kiinnostunut sen enempää kuin satunnaisena panona niin kauan kun Jennin mies maksaa harrastuksen.

Jenni ja Kimi 100 miljoonan omaisuudellaan eivät pääse vielä lähellekään Euroopan kultapossukerhoa. Ovat siis varakkaita, tietenkin. Luulisin että Kimi maailmaa nähneenä haluaa tienata paremmin ja vaatii kumppaniltaankin jonkinlaista tasoa. En usko että Kimi hankkii stripparia rinnalleen. Monet näkevät Kimin lapsellisena idioottina mitä hän ei suinkaan ole.

tekstiä. Ihan päiväunitasoa!

Vierailija
27/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti Jenni ansaitsee saada puolet (50 miljoonaa) itselleen. Jenni on ahkerasti harrastanut ratsastusta Kimin rahoilla ja elänyt yhteisissä luksuskodeissa.

Kimi on sillä aikaa ajanut F1-autollaan maailmanmestaruuden ja monta kertaa ollut lähellä kärkeä kauden lopussa, ajanut testejä ja tehnyt PR-keikkoja. Jenni on sillä aikaa ollut olympiavoittajan valmennettavana, ratsastanut hepoilla, koska se on kivaa ja shoppaillut kimin luottokortilla.

Onhan Jenni ollut missi, onhan siinäkin meriittiä jo. Kokeilepa ihan huvikseen olla itse missinä. Ei taitaisi susta olla siihen hommaan, sen verran rankkaa. =D

Mitä meriittiä muuten Karita Tykällä on? Onko käynyt kouluja? Tai Vanessa Kurri? Mitä eroa Jenniin?

Mua niin naurattaa tämä juttu, että Jennin olis pitänyt olla "vahtimassa" Kimiä hänen työpaikallaan koko ajan. =D Epävarmat naiset menee miehensä työpaikalle vahtimaan miestänsä. Eiköhän Kimi ihan itse ole halunnut keskittyä työhönsä eikä siihen voi oikein vaimoa kuhertelemaan viereen ottaa. Johan se naurattaisi varikolla. Vastasin toiseenkin ketjuun saman, että eipä näy Schumin vaimoa myöskään varikolla. Mahtaa Schumi kohta myös erota.

Vierailija
28/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kukaan noista kauniista naisista ole mitään ansainnut omilla teoillaan. Harrastavat vain omia kivoja juttujaan ja elävät miesten rahoilla. Naisille on sallittuja ja ihmiset vielä pitävät itsestäänselvyytenä, että miljoonat puoliksi erossa kaiken sen jälkeen.

Vierailija
29/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Jenni ollut missi, onhan siinäkin meriittiä jo. Kokeilepa ihan huvikseen olla itse missinä. Ei taitaisi susta olla siihen hommaan, sen verran rankkaa. =D

Mitä meriittiä muuten Karita Tykällä on? Onko käynyt kouluja? Tai Vanessa Kurri? Mitä eroa Jenniin?

Mua niin naurattaa tämä juttu, että Jennin olis pitänyt olla "vahtimassa" Kimiä hänen työpaikallaan koko ajan. =D Epävarmat naiset menee miehensä työpaikalle vahtimaan miestänsä. Eiköhän Kimi ihan itse ole halunnut keskittyä työhönsä eikä siihen voi oikein vaimoa kuhertelemaan viereen ottaa. Johan se naurattaisi varikolla. Vastasin toiseenkin ketjuun saman, että eipä näy Schumin vaimoa myöskään varikolla. Mahtaa Schumi kohta myös erota.

Schumin vaimo on kyllä yleensä joka kisakka siellä varikolla. Katsos on eri asia, tyrkyttääkö itseään kameroiden eteen vai pysyykö vähän siellä omissa oloissa... Älä puhu ennen kun tiedät.

Vierailija
30/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki tämä faktatieto perustuu, tittidii, iltapäivälehdistön lööppeihin ja roskajournalismiin :D :D

Vierailija
31/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schumin vaimo on kyllä yleensä joka kisakka siellä varikolla. Katsos on eri asia, tyrkyttääkö itseään kameroiden eteen vai pysyykö vähän siellä omissa oloissa... Älä puhu ennen kun tiedät.

Samat sanat sinne! Mistä sä tiedät ettei Jenni ole ollut varikolla? Jos on ollutkin kulisseissa piilossa? Ootko sä ollut mukana katsomassa? Mahtaa schumin lapsista tulla huonosti kasvatettuja kun äiti vaan reissaa miehensä työn perässä.

Kyllä jotkut naiset on yksinkertaisia. Ero voi johtua mistä syistä tahansa ja ne ei sulle kuulu. Sä et tunne kumpaakaan.

Vierailija
32/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan nyt miten Jenni pärjää jooko! Ja olen samaa mieltä tuolla edellä olevan kanssa että Jennin kaltaisten naisten toivoisin pysyvän poissa mun poikien elämästä. Jennin tunsin ennen Kimin aikaa ja sanoisin että harvinaisen häpeämätön mimmi. Kimi oli nuori ja tyhmä, Jenni oli jo tuossa vaiheessa vanha tekijä. Kimi on näköjään vanhentunut ja viisastunut.

Vierailija
33/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan nyt miten Jenni pärjää jooko! Ja olen samaa mieltä tuolla edellä olevan kanssa että Jennin kaltaisten naisten toivoisin pysyvän poissa mun poikien elämästä. Jennin tunsin ennen Kimin aikaa ja sanoisin että harvinaisen häpeämätön mimmi. Kimi oli nuori ja tyhmä, Jenni oli jo tuossa vaiheessa vanha tekijä. Kimi on näköjään vanhentunut ja viisastunut.

katsotaan minkä ruudinkeksijän se Kimi nappaa seuraavaksi. tai minkä munahaukan. Onko viisastunut? Toivottavasti löytäisi jonkun fiksun ja filmaattisen ja rahakkaan naisen ettei taas sama poru olisi palstalla hyväksikäytetystä Kimistä.

Vierailija
34/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedänpähän vain. Jenni ei ole ollut kuvioissa oikeastaan 2007 jälkeen.

Vierailija
35/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimin liiveihin :D:D:D:D:D

Vierailija
36/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedänpähän vain. Jenni ei ole ollut kuvioissa oikeastaan 2007 jälkeen.

vai mitä tarkoitat...

Vierailija
37/45 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on aina ollut epämiellytävä

Vierailija
38/45 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaanko teettämään semmoisia Team Kimi paitoja?

Vierailija
39/45 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut sen ns. kauneutta.

Vierailija
40/45 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän tässä nyt on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi