Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen Kimin puolella erossa, entäs sinä?

Vierailija
08.02.2013 |

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kohteena on Jenni. Haukutaan Jenniä onnenonkijaksi ja Kimi on niin hyvä mies ollut. Ei naiset osaa puolustaa toisiaan vaan aina mennään miehen puolelle.

Mulla ei ole Kimistä koskaan ollut hyvä kuva. Niin ja miten Kimin uusi vaimo mahdollisesti olisi sitten vähempi onnenonkija? Kait sitäkin raha enempi kiinnostaa kuin se pätkä. Tietty jos löytää jonkun toisen yhtä rikkaan niin sitten on tasavertaisempi liitto. Mutta tuskin löytää. Täällä taas jotkut räkänokkien äidit kuvittelee hieman suuria itsestään.

Vierailija
2/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Kimi on saanut Jenniltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että Jennillä ollut suhde jo vuosia ja että Jenni nai rahaa. Mutta ei ole ainut ihminen maailmassa joka niin tekee. Kimi mahdollisti Jennille heti nuorena loistavan elmäntyylin. Töitä ei tarvitse koskaan tehdä jne. Saa elää mieluisilleen harrastuksille lopun elämäänsä. Jennin seuraavaakin mies tulee olemaan rikas.

En muuten ole kummankaan puolella. Ei ole varmasti Kimikään unelma aviomies.

Vierailija
4/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis siis pakko valita, niin naisena toki Jennin puolella.

Vierailija
5/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerimmistä typerimmät mielipiteensä?

Vierailija
6/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes Kimi esittelee uuden tyttöystävänsä: 21-vuotiaan stripp... anteeksi exotic dancerin. Sitten Jenni onkin taas mammojen suosiossa: ihana, lämminsydäminen heppatyttö.

Vierailija
7/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes Kimi esittelee uuden tyttöystävänsä: 21-vuotiaan stripp... anteeksi exotic dancerin. Sitten Jenni onkin taas mammojen suosiossa: ihana, lämminsydäminen heppatyttö.

=D Näin se menee...jotkut kuvittelee vokottelevansa Kimin. =D

Vierailija
8/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi hyvin yhdestä valokuvasta, jota joku toinen taas käytti todisteena siitä, että Jennin mieheensä suuntaamassa katseessa on rakkautta, että katse olis ihan samanlainen ja ehkä vielä hellempi, jos Kimin paikalla olis Vuittonin laukku.

En arvosta tyhjäntoimittajia, jolla ei ole omaa työtä, ei perhettä eikä edes halua olla miehensä tukena. Kimin ammatista voi olla montaa mieltä, mutta se on vaarallinen ja toisaalta vaatii paljon pr-työtä ja reissaamista ja on rasittavaa. Ei haittaisi, jos tukena olisi läheinen ihminen.

Vierailija
9/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- oliko se nyt Porkkalan huvilasta - pari gimmaa punkastaan? Ja passitti ne pokkana pois, ja vaikeni julkisuudessa täysin. Nostan siitä hänelle tavallaan hattua, vaikka toisaalta eihän eroa ole muuta kuin pari sormusta ja että Jenni ehti ensin :D

Vierailija
10/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka perusteella voisi valita?

Vai ihanko sillä perusteella että Räikkönen on rikas ja Dahlman nainen, pitää mennä Kimin tiimiin? Voivoiv .... :D

Vierailija
11/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole muuta sisältöä mammoilla kun pohtia Kimin rahoja ja Jennin tulevaisuutta. =D

Kauankohan tätä jaksaa..

Kyllä se teidän perusjamppanne kotonakin voi löytää sieltä lähibaarista sen 21v stripparin ja sitten mennään.

Naisten pitäisi pitää enempi yhtä mutta aina vaan puukkoa selkään. Ei kyllä palkatkaan nouse miesten tasolle ja aina ollaan altavastaajia.

Vierailija
12/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttääkin samalta kun mun poika. Äitinä en toivoisi Jennin kaltaista naista hänelle, enkä sitä että omien tyttöjeni mieleen tulisi naida tiensä huipulle ja ottaa vastaan kaikenlaista sontaa. Tyhmä ei ole Kimi vaan Jenni joka rahaa vastaan on mielellään ollut nöyryytettynä.Olen Kimin puolella.

Mua ei kiinnosta ketä pani mitä. Parisuhde vaatii muutakin. Jenni saa nyt siipeensä jos meinaa että valmentajansa on hänestä kiinnostunut sen enempää kuin satunnaisena panona niin kauan kun Jennin mies maksaa harrastuksen.

Jenni ja Kimi 100 miljoonan omaisuudellaan eivät pääse vielä lähellekään Euroopan kultapossukerhoa. Ovat siis varakkaita, tietenkin. Luulisin että Kimi maailmaa nähneenä haluaa tienata paremmin ja vaatii kumppaniltaankin jonkinlaista tasoa. En usko että Kimi hankkii stripparia rinnalleen. Monet näkevät Kimin lapsellisena idioottina mitä hän ei suinkaan ole.

Vierailija
13/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttääkin samalta kun mun poika. Äitinä en toivoisi Jennin kaltaista naista hänelle, enkä sitä että omien tyttöjeni mieleen tulisi naida tiensä huipulle ja ottaa vastaan kaikenlaista sontaa. Tyhmä ei ole Kimi vaan Jenni joka rahaa vastaan on mielellään ollut nöyryytettynä.Olen Kimin puolella.

Mua ei kiinnosta ketä pani mitä. Parisuhde vaatii muutakin. Jenni saa nyt siipeensä jos meinaa että valmentajansa on hänestä kiinnostunut sen enempää kuin satunnaisena panona niin kauan kun Jennin mies maksaa harrastuksen.

Jenni ja Kimi 100 miljoonan omaisuudellaan eivät pääse vielä lähellekään Euroopan kultapossukerhoa. Ovat siis varakkaita, tietenkin. Luulisin että Kimi maailmaa nähneenä haluaa tienata paremmin ja vaatii kumppaniltaankin jonkinlaista tasoa. En usko että Kimi hankkii stripparia rinnalleen. Monet näkevät Kimin lapsellisena idioottina mitä hän ei suinkaan ole.

Vierailija
14/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ja ikuisesti syy on naisessa ja miehet pyhimyksiä. Näin siis julkisuuden henkilöiden kanssa, jotka av-mammat niiiin hyvin tuntee.

Paitsi silloin kun av-mamman oma ukko haluaa eron, niin johan av-mamman kruunu loistaa ja mies on paha paha paha. Ootte te huvittavia!

Vierailija
15/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tullut tietoa että ero on riitaisa? sain käsityksen että ihan yhteisetsä sopimuksesta ovat eroamassa ilman sen kummempaa dramatiikkaa, mutta ehkä tilanne on muuttunut?

Vierailija
16/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, en usko että vastaan tähän :D

Jos olis siis pakko valita, niin naisena toki Jennin puolella.

Heh, samat sanat.

Miten täällä jotkut kirjoittaa ihan kuin Kimi olisi huijattu avioliittoon. Jos olisikin, niin eipä se kertoisi mitään hyvää hänen älystään.

Ei ole Kimin ollut pakko kustantaa Jennin ratsastusharrastusta, mutta on ilmeisesti halunnut. Jos minä olisin yhtä rikas, mielelläni antaisin puolisolleni hänen haluamiaan asioita. En tosiaan sanoisi, että hommaa omat rahasi. Osaisin myös kieltäyyä, jos vaatimukset nousisivat yltiöpäisiksi.

Se vähä mitä olen vaivautunut heidän suhdettaan miettimään, niin olen ajatellut kyseessä olleen ihan yhteisen sopimuksen. Ts. ovat saaneet toisiltaan ihan yhtä paljon tai vähän.

Vierailija
17/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ja ikuisesti syy on naisessa ja miehet pyhimyksiä. Näin siis julkisuuden henkilöiden kanssa, jotka av-mammat niiiin hyvin tuntee.

Paitsi silloin kun av-mamman oma ukko haluaa eron, niin johan av-mamman kruunu loistaa ja mies on paha paha paha. Ootte te huvittavia!

On täällä jotkut olleet ihan toistakin mieltä :) ja se on mua ilahduttanut.

Vierailija
18/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tiedä yhtään mitään heidän keskinäisestä suhteestaan ja avioliitostaan?

Lehtien juorujen perusteella ei voi muodostaa mielipidettä.

Vierailija
19/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä jotkut olleet ihan toistakin mieltä :) ja se on mua ilahduttanut.

Onneksi kaikki eivät ole niin tyhmiä.

Vierailija
20/45 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tiedä yhtään mitään heidän keskinäisestä suhteestaan ja avioliitostaan?

Lehtien juorujen perusteella ei voi muodostaa mielipidettä.

Siinä mitään lehtiä tai tuntemisia tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan