Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä alalla saan fiksuimmat työkaverit? Entä junteimmat? (ev)

Vierailija
08.02.2013 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, ei mulla tuohon kyllä ole mitään yksiselitteistä vastausta.. vaikka monella eri alalla olen työskennellyt hyvinkin eri tasoisissa tehtävissä. Niitä törppöjä duunikavereita tuntuu aina joku mahtuvan muuten kivaan paikkaan ja päinvastoin... :)

Vierailija
22/24 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2013 klo 17:59"]

Rakennusalalla ainakin on paaaljon juntteja, myös toimihenkilöpuolella ja päällikkötasolla. Kahvipöytäkeskustelut on joskus ihan tuskaa kun puheet pyörii rasittavan usein viinassa, "mamujen hyysäämisessä" jne. Sovinismia ja seksismiä löytyy myös monessa muodossa. Olen kyllä hyviinkin tyyppeihin törmännyt mutta semmoinen yleispersu meininki taitaa olla aika tavallista. Mä olen varmaan ankean tiukkapipon maineessa työpaikallani, heh.

[/quote]

Mun pitää kyllä puolustella, koska mä olen harvemmin törmännyt kuvailemaasi junttikäytökseen rakennustyömaalla. Ihan tavallisista asioista siellä puhutaan, tyyliin mitä tuli tehtyä perheen kanssa viikonloppuna, mitä harrastuskuljetuksia on illalla, mitä ruokaa tehdään kotona, kuka lähtee kalaan tai metsästään minnekin, missä on tullut matkusteltua ja mitä on tullut nähtyä, mitä vikaa on autossa, miten kävi jääkiekossa yms. yms. Ja toki myös ammatillisista asioista keskustellaan, ja välillä jotain ihan levotonta mille nauretaan maha kippurassa, mutta ei todellakaan mitään suomi suomalaisille juttuja. Rakennustyömaat on yksiä kansainvälisimpiä duunaritason työpaikkoja, ei siellä pärjää mamu-vastaisella asenteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuimmista en tiedä, mutta junteinta on kyllä tuolla rekkapuolella... se on pelkkää tissiä, persettä ja kaljaa. Ainoa kirja (jos on ensimmäistäkään luettu, kun "ei toi koulunkäynti koskaan kiinnostanu mua") minkä rekkakuski on lukenut, on Juoppohullun päiväkirja. Yritäs keskustella yhtään mistään sellaisen yksilön kanssa.

Vierailija
24/24 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme