Tampereelta loppuu ihana lastenvaatekauppa, kiitos teidän markettivaateäitien!
Miks ne lastenvaatteet on pakko ostaa jostain Prismata?? Ne on sitäpaitsi niin rumiakin siellä ja kalliita! Samalla rahalla saat jostain lastenvaateliikkestäkin ja vielä nätimmät vaatteet!
Jännä juttu, että suomalaiset eivät osaa pukeutua aikuisenakaan kuin niihin verkkareihin ja "krokseihin", koska lapsena ei opeteta kuinka pukeudutaan!
Ja rahasta on turha lähteä keskusteleen. Nätin näköisiä vaatteita saa vaikka kirpparilta, jos vaan vanhemmilla on halua panostaa lapsen pukeutumiseen.
Oma lapseni kuulee melkein harva se kerta kaupungilla ollessa joltakin, kuinka kauniisti hänet on puettu. Mites se sun lapses, joka on siinä iänikuisessa Reiman kurasessa haalarissa ja ah niin kauniissa kypärämyssypipossa???
Kommentit (32)
Olen joo osasyyllinen, mutta en siksi että ostelisin Prismasta lastenvaatteita, vaan on tullut lähinnä netistä tilattua. On niin kätevää niitä iltaisin selata sieltä ja tilata paljon kivijalkaputiikkia laajemmasta valikoimasta.
Olen joo osasyyllinen, mutta en siksi että ostelisin Prismasta lastenvaatteita, vaan on tullut lähinnä netistä tilattua. On niin kätevää niitä iltaisin selata sieltä ja tilata paljon kivijalkaputiikkia laajemmasta valikoimasta.
Puhut asiaa, joten pahaa silmää myös sinne!
vaatteita koska printit lähtee kulumaan ekassa pesussa, nukkaantuu jne...
No, mä tuskin olen koskaan siellä käynytkään. Meillä on täältä naapurikunnasta turhan pitkä matka sinne keskustaan pelkästään yhden putiikin takia.
No, mä tuskin olen koskaan siellä käynytkään. Meillä on täältä naapurikunnasta turhan pitkä matka sinne keskustaan pelkästään yhden putiikin takia.
Se loppuu, joka oli siinä Vilman kämmenen (tms) vieressä, ihan Hatanpäänvaltatien alussa, Koskipuistossa. En muista nimeä, joku Succeed tms, erikoinen nimi. Siellä oli paljon Mini A Turea yms. Ja käyn mäkin melkein viikottain Ideaparkissa, joka on naapurikunnassa!
Mut joo, en ole omistaja. Närkästynyt asiakas vain, sillä ei niitä kivoja lastenvaatekauppoja nyt liiaksi ole. Ja olisi mukava pukea muskariin yms muutakin kuin ne samat henkan vaatteet, jotka kaikilla muillakin on.
niin mä en tosiaankaan ole kiinnostunut miten teidän vaatekaupat pärjää.
P.S. Mun pojat käyttää pääasiassa Saksasta tilattuja vaatteita, koska Suomessa on hyvin vähän myynnissä heille soivia kauniita ja laadukkaita vaatteita.
ostaa lapsilleen vaatteet???
Jo on ihmisellä murheet...
Muut eivät halua ostaa niitä rättejä, hajoa siihen.
toisille vanhemmille. Ei vaan jakseta "viilata pilkkua" sävy-sävyyn. Reima+kypärämyssy+kuomat on vaan ihan ok yhdistelmä suomen talvessa.
Itse kotiäitinä tykkään että on kaupunki/kyläily vaatteet erikseen, mutta ymmärän hyvin työäitejä jotka haluaa yksinkertaistaa elämää Reiman haalarilla&kuomilla.
Ja se joka jaksaa tarttua epäolennaisuuksiin eli kirjoitusvirheisiin niin tukehdu pienisieluisuuteesi.
Muut eivät halua ostaa niitä rättejä, hajoa siihen.
Sä tykkäät ap niistä, mutta ilmeisin vähän on sun kaltaisia, jos se kerta lopetetaan sen vuoksi, ettei kannata.
Markettiosajien lisäksi kiittele siis nettiostajia, niitä kirppariostajia, joita tavallaan kehuit, mutta niiden syytähän tuo on myös...
ollaan sallaisia käytännöllisiä, että ei viitsitä paljoa lastenvaatteista maksaa, kun kumminkin lapsi kasvaa koko ajan eli vaatteiden käyttöaika on aika lyhyt. Itsekin ostan niitä edullisia vaatteita muuten paitsi juhlavampiin tilaisuuksiin, pääasia että vaate toimii eli ei rajoita liikkumista, lämmittää tarpeeksi, ei hiosta, ei väliä onko mitään merkkiä tai ekstrahyvää laatua.
Vasta löysin sen alkuvuodesta! Ootko käynyt siinä Bellabambinassa?
Sulla on pointti kirjoituksessasi, en itsekään osta Prismasta kun ne ei kestä yhdenkään lapsen käyttöä saati, että joku maksaisi niistä käytettynä. Harmi, kun kirjoitat noin rumasti muista äideistä.
liikkeissä tai marketeissa.
Succeten vaatteita voi katsoa ja ostaa täältä. Pankaa merkille alkuperäiset hinnat, todellakin aika kalliita ovat. NYT ne myydään loppuunmyynnissä huokealla, kannattaa hyödyntää tilaisuus.
http://www.sucette.fi/
Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ihan samaa kamaa eri merkeillä vaan on Prismat ja Citymarketit täynnä. Luulin että puhut oikeasti merkkilastenvaatteista ja laadukkaista lastenvaatteista, mutta tarkoitit merkkejä Kinderit yms. Joo, antaa vaan moisen liikkeen loppua, ei tuollaisella ole markettien kanssa mitään eroa.
ei menestynyt Kirkkonummellakaan. Joten ei oo vaan ostajista kiinni. Eiköhän hintakin ratkaise kuitenkin jotain olennaista. Yhden yhtäkään vaatetta en sieltä lapsilleni ostanut :D kun ei ollu mieluisia..
pelkästään market/hm/lindex/seppälä/kappahl vaatteisiin :)
t.18
Onneksi sinun viestisi tarttuu suoraan asiaan hienotunteisuudella ja tunneälyllä. Kiitos sinulle, kun olet hieno ihminen!
Ja se joka jaksaa tarttua epäolennaisuuksiin eli kirjoitusvirheisiin niin tukehdu pienisieluisuuteesi.
Se loppuu, joka oli siinä Vilman kämmenen (tms) vieressä, ihan Hatanpäänvaltatien alussa, Koskipuistossa. En muista nimeä, joku Succeed tms, erikoinen nimi. Siellä oli paljon Mini A Turea yms. Ja käyn mäkin melkein viikottain Ideaparkissa, joka on naapurikunnassa!
Mut joo, en ole omistaja. Närkästynyt asiakas vain, sillä ei niitä kivoja lastenvaatekauppoja nyt liiaksi ole. Ja olisi mukava pukea muskariin yms muutakin kuin ne samat henkan vaatteet, jotka kaikilla muillakin on.
paljon että puodot pysyy pystyssä.
Jos puoti ei pärjää vapaassa kilpailussa niin kaatukoot
lähes 100e:n paitaa ja housuja?? Tai on niitäkin, mutta sitten lapset vain istuvat paikoillaan, ettei vahingossakaan vaatteelle käy mitään. Minä ainakin haluan, että lapseni saa leikkiä ja touhuta vapaasti, eikä tarvitse koko ajan pelätä jos vaatteeseen jääkin tahra, tulee reikä, tms. Juhlat ja tietyt tilanteet on ihan eri asioita.