Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
hän työnsi pikkuhousuni haaraosan syrjään ja livautti öljyisen peukalonsa sisällen
08.02.2013 |
härköselle tapahtui hierojalla, jotenkin huvittavasti kirjoitettu, mutta aivan hirveän kauhea tilanne. Oisin saanu slaagin.
Kommentit (43)
Vierailija - 8.2.2013 19:35 (39/41)Näinkö te suhtaudutte seksuaalisen väkivaltaan?
Hysteerikko mene hoitoon! Sulle varmaan seksuaalista väkivaltaa, jos mies katsoo kadulla perään!
Mene itse hoitoon! Jos minulle täysin vieras mies tunkee sormensa ilman lupaa sisälleni, on todellakin kyse seksuaalisesta väkivallasta
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
naiset itsekin suhtautuvat naureskellen, vähätellen ja uhria syyllistäen seksuaaliseen ahdisteluun (ja väkivaltaan), niin onko ihme, että tuomiot näistä rikoksista ovat mitä ovat. Surkeaa.
Alue: Aihe vapaa
En enää ikinä mene mieshierojalle. Yök.
Olin ostanut 10 kerran hierontakortin. Viidennellä hierontakerralla mies alkoi yhtäkkiä keskenkaiken hieroa alapäästä - ei nyt sentään sisälle mitään luikauttanut. Ärjäisin välitömästi, että näpit irti, mitä sä kuvittelet ja hyppäsin ylös.
Mies alkoi selittää, että kun olen käynyt kerran viikossa yli kuukauden, niin hän kuvitteli, että tunnen vetoa häneen... Ei kuulemma aiemmin ole valitettu... Joo, kävin, koska mulla oli selkä ja hartiat kipeät!
Vaadin rahat takaisin siitä kortista ja sainkin. Olisi pitänyt tajuta tehdä rikosilmoitus, mutta olin silloin nuori ja tyhmä, enkä tullut ajatelleeksi. Kun jossain yökerhoissa ja muualla jätkät yrittivät muutenkin hiplailla. Sehän alkoi jo yläkoulussa.
Mutta en ihan niin tyhmä ollut, että olisin antanut äijän enää tikullakaan koskea muhun tuon jälkeen.