hän työnsi pikkuhousuni haaraosan syrjään ja livautti öljyisen peukalonsa sisällen
härköselle tapahtui hierojalla, jotenkin huvittavasti kirjoitettu, mutta aivan hirveän kauhea tilanne. Oisin saanu slaagin.
Kommentit (43)
Minusta tuo koko lause kuulostaa lauseelta Härkösen omasta kirjasta.
Lähtiköhän Leena lätkimään siitä pöydältä vai...??? Yököttävä ajatus, että joku tumma äijä hieroo anyway.
etta hieronnan JALKEEN Anna-Leena puhui miehelleen ja valitti hotellin johdolle. Eli ei keskeyttanyt hierontaa :)
Joku tuolla mainitsi etta uusi kirja on tulossa, siitahan tassa luultavasti on kysymys. Hierontajutulla paasee helpommin otsikoihin.
kertoopa koko naisesta taas tää juttu enemmän kin tuosta hierojasta. Pitääkö kaikki kertoa julkisuuteen? Mikä tarve hänellä on paljastaa tuollaisia asioita? Apua mikä tyyppi. Nolo.
Oli yhdessä kylpylässä, vietettiin duuniporukan juhlia ja olin pikku päissäni jo hierojalle mennessäni. Altaalta tulin, uikkarit vain päällä, ja niitä syrjään rullatessaan hierojamies livautti sormensa mun jalkoväliin. Olin sinkku ja hyvässä nousuhumalassa, mua lähinnä nauratti :)
apu-lehden lukijat ne tuosta tekstistä vasta slaagin saavat. sen jälkeen kun ovat ensin virittäytyneet ylikiihottuneeseen tilaan, eläkeläiset.
eikä kiihota yhtään lukea tuollainen. Miksi ihmeessä ajattelette että miehet lähtee tumpulle kun saa lukea miten hierona ylitti valtuutensa noinkin törkeästi?
siinä tarkoitettiinkin, että naiset lähtee tumpulle.
hän työnsi pikkuhousuni haaraosan syrjään ja livautti öljyisen peukalonsa sisällen
omaan peräänsä vai?
etta hieronnan JALKEEN Anna-Leena puhui miehelleen ja valitti hotellin johdolle. Eli ei keskeyttanyt hierontaa :)
Joku tuolla mainitsi etta uusi kirja on tulossa, siitahan tassa luultavasti on kysymys. Hierontajutulla paasee helpommin otsikoihin.
Jutussa sanotaan myös että kirjailija meni shokkiin. Silloin ei käyttäydytä johdonmukaisesti.
Veti sitten tuon esille. Voi hohhoijaa... No rahalla on vaikeaa ostaa noin paljon julkisuutta, kun tulee nyt saamaan ihan ilmaiseksi.
sillä meni lehdet sekaisin ja seuraavassa Reginassa onkin Naisten unelmissa jotain eläkeläisille sopivaa..
En epäile tarinan totuutta, mutta siltä se minusta kuulosti, kun luin.
Lukisko se jossain?Onhan naishierojiakin.. Jos oli nainen se tekee peukalon "lipsauttamisesta" erittäin vastenmielistä.Yööööööööök.
mikä oli hänen kirjoituksensa sanoma? Oliko kolumni ja mistä aiheesta? mitä sillä haluttiin sanoa?
tuo yksi juttu poimittiin irralleen kontekstista.
Vierailija - 8.2.2013 19:35 (39/41)Näinkö te suhtaudutte seksuaalisen väkivaltaan?
Hysteerikko mene hoitoon! Sulle varmaan seksuaalista väkivaltaa, jos mies katsoo kadulla perään!
Ton kolumnin mukaan kyseessä oli combination massage. Ehkä hänen olisi pitänyt kysyä tarkemmin, mitä kyseinen hieronta pitää sisällään.
Härkösen naama komeilee tämän viikon Avun kannessa. Taitaa olla niin, ettei flaksi käy enää entiseen malliin ja sitten pitää vaan vähän värittää asioita. Niin, ja ehkä uutta kirjaakin pukkaa markkinoille?