Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tahtoisin hääsuunnittelijaksi

Vierailija
12.03.2013 |

Rakastan häitä! Olen erittäin organisointikykyinen ja reipas järjestyksen ihminen.

Ei taida kuitenkaan olla mahdollista täällä härmän perukoilla :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaikki on mahdollista :) Kannattaa kokeilla NYT, voi olla että siitä tulee jossain vaiheessa Suomessakin buumi, ja sillon on hyvässä asemassa, jos on ollut ekojen joukossa liikenteessä (toki vaatii myös sitä, että on oikeasti helvetin hyvä).

Vierailija
4/8 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi mahdollista? Millainen koulutus sulla on? Jos sitä epäröit, niin kannattaa kouluttautua esim. jossain liiketaloudellisessa aineessa, tai sitten esim. palvelujen tuottamista tai kulttuurituotantoa. Tai vaikka joku lyhyempikin kurssi yrittäjyydestä.

Toki saattaa olla että pelkkä hääsuunnittelu ei lyö leiville, vaan pitää suunnitella myös muita juhlia, mutta eiköhän se onnistu?! Tarjonta kyllä luo kysyntää, eli siitä vaan kohti unelmaa :)

Vierailija
5/8 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne :)

Mulla on taloushallinnon merkonomin koulutus ja sihteerin hommia teen. Eli kirjanpito ja yrityksen perustaminen varmasti onnistuvat, mutta oma goepoliittinen sijainti on aika kurja, kituutan täällä pellon ja metsän välissä Keski-Pohjanmaalla. Varmasti Etelä-Suomessa olisi enemmän kysyntää.

Ja toki kiinnostaa suunnitella muitakin juhlia kuin vain häitä :) en vain oikein keksi, mistä lähtisin liikkeelle. Tai siis tiedän että liiketoimintasuunnitelma pitää tehdä ja kilpailijoita ei juurikaan ole. Mutta onko asiakkaita, sehän tässä kaihertaa. Ja miten niitä lähteä ihan pystymetsästä haalimaan, jos ei ole edes firmaa vielä mitä mainostaa...

ap

Vierailija
6/8 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kannata ensin perustaa toiminimi ja lähteä liikkeelle hitaasti, toisen työn ohessa? Sitten näkee onko markkinoita ja voiko toiminnasta tulla kannattavaa.

Vierailija
7/8 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Asutko siis Keski-Pohjanmaalla vai Härmässä? Minä asun Kokkolassa, ja olen miettinyt samaa, (minulla oli kello- ja kultaliike jossa myin myös hääpukuja ym. hääjuttuja, 2000-luvun alkupuolella.) Luulen että pohjanmaan alueella voisi ihan hyvin olla asiakkaita, varsinkin kun siellä etelä-pohjanmaan suunnalla pidetään todella isojakin häitä. Itse järjestin pikkusiskoni häät Kurikassa, kieltämättä kivaa hommaa :) 

Minä olen tuota hääjuttua miettinyt ihan tosissani jo 90-luvulla kun asuin vielä Helsingissä, minulla oli yksi kaveri, mutta hän vetäytyi hankkeesta niin se jäi toteuttamatta. 

Ainakin täällä olisi ihan hyviä yhteistyökumppaneita, myös minä olen käytettavissä. Tunnen aika paljon yrittäjiä muiltakin paikkakunnilta, ja se yhteistyö on varmasti kaiken a ja o. Luulen että asiakkaille olisi hyvä tarjota kattavaa pakettia, joka olisi asiakkaalle edullisempi ja helpompi kuin se että tekee kaiken itse.

Johanna

Vierailija
8/8 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö PK-seudulta hääsuunnittelusta kiinnostuneita, joilla mahdollisesti juurikin liiketaloudellista osaamista? Oma osaamiseni on mm. viestinnän puolelta ja lähipiiristä löytyisi tekijä esim. laadukkaalle nettisivulle. Mieheni on ollut yrittäjänä viimeiset 7 vuotta, joten sekin kuvio on tuttu minulle. Olen valmistumassa pian, mutta työllisyysnäkymät omalla alalla eivät ole kovinkaan kummoiset. Hääsuunnittelua olen miettinyt jo pidempään, mutta uskallus ei ehkä riitä yksin. :)