Härkösen kolumni.. hirvittävää!
Kommentit (5)
että ei osannut toimia mitenkään tilanteessa: soitti miehelleen ja matkatoimistoon eikä ottanut suoraan yhteyttä poliisiin tai vähintään hotellin johtoon.
oli varmasti järkyttynyt mutta minkä se matkatoimisto jollekin hullulle hierojalle voi?
kyllä olisi noussut sellainen huuto siellä hoitolassa, että naapuriliiketilankin väki olisi tullut asiaa ihmettelemään. Ja polisi ja hotellin johto paikalle samantien. Mihin se sitä miestään siinä tilanteessa tarvitsi, eihän ne edes asu saman katon alla? Tai matkatoimistoa.. toki olisin asian heillekin reklamoinut, mutta ensisijaisesti kyllä olisi paikalla ollut väki saanut kuulla kunniansa.
Mä pystyn jossain määrin ymmärtämään Härkösen toimintaa. Itse menisin varmasti myös totaalisen lukkoon tuollaisessa odottamattomassa ja järkyttävässä tilanteessa. Tunteet heittelisivät häpeän, nolouden, vihaisuuden, pettymyksen, loukkaantumisen, järkytyksen, jne välimaastossa.
Tilanteessa, jossa nainen on lisäksi selkeästi miestä pienempi, voi fyysinen ylivoima toimia myös jonkinlaisena pelotteena: jos nainen huutaa, mieshän voisi tehdä siinä tilanteessa melkein mitä vaan. Kirjailian mielikuvituksella vaihtoehtoja on monia.
Mitä itse tekisit tuollaisessa tilanteessa? Tai paremminkin: mitä sanoisit tekeväsi ja mitä oikeasti tekisit? Ne kun on kaksi aivan eri asiaa.
ainoastaan uutisen Iltalehden sivuilta. Mutta kuitenkin.