Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet baarissa ja tarjoilija tuo sinulle drinkin,

Vierailija
24.03.2013 |

jonka joku mies on sinulle lähettänyt. Miten toimit/reagoit? Kysyn tätä siksi, että mulle on joskus näin käynyt. Jos kieltäydyn, vaikutan vittumaiselta ja ylimieliseltä nirppanokalta. Jos otan drinkin vastaan, lähetänkö ehkä tahtomattani signaalin siitä, että olisin valmis johonkin vastapalvelukseen? Mitä ihmettä miehet yleensä tolla drinkkimeiningillä ajaa takaa? Emmä tajuu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan drinkin vastaan, hymyilen ja moikkaan. Jos mies tulee juttelemaan, vaihdan muutaman sanan tai enemmänkin jos vaikuttaa mielenkiintoiselta. Kiitän, mutta en koe olevani velvollinen mihinkään sen ihmeempään tutustumiseen,

Vierailija
2/6 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo drinkkejä. Olen absolutisti.

Olisin varmasti aika sikahämmentynyt ja loukkaantunutkin, että joku tekisi tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulle kävi noin kun mun mies oli mun vieressä. Ei tykännyt...:)

Vierailija
4/6 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sinä olet silloin velkaa kun otat "lahjan" vastaan. Ette kai kuvittele että miehet ostaa  drinkkejä siksi että tytöltä lähtee jano?

Vierailija
5/6 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 15:22"]

En juo drinkkejä. Olen absolutisti.

Olisin varmasti aika sikahämmentynyt ja loukkaantunutkin, että joku tekisi tuollaista.

[/quote]

ja täsmennän vielä, miksi olisin loukkaantunut, kun joku tuossa peukutti alaspäin...

Minusta tuntuisi, että mies ajattelisi, että olisin ostettavissa, kun hän tekee tuollaista. Hän ei tuollaista tehdessään ole kiinnostunut siitä, kuka minä olen, vaan hän itsekkäistä päämääristään, selvästi jotain mielessään, tekee tuon teon.

Jos miehellä ei ole pokkaa naamatusten tulla iskemään naista, niin menköön mammanpoika äitinsä hoteisiin asumaan.

Vierailija
6/6 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin juoman vastaan. Menisin miehen juttusille esittäytymään: "Olen xxx, naimisissa ja neljän lapsen äiti" :D Jos jää vielä juttelemaan, niin siinäpä jutellaan, mutta turha multa mitään odottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme