Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vedät herneen nenään

Vierailija
24.02.2013 |

kun joudut maksamaan lapsesi sorkkiman leivonnaisen?

Sattuipa tänään työpaikalla, että asiakasperheen lapsi käpälöi berliininmunkkia. Lapsen äiti kuittasi tilanteen sanomalla, että "ei me kulta nyt oteta pullaa". Itse sanoin kohteliaasti, että lapsi nyt kuitenkin on jo koskenut munkkiin, joten heidän pitäisi maksaa se, me kun emme voi enää pitää sitä myynnissä. Äiti meinasi tulla silmille, maksoi sentään munkin mutta käski heittää roskiin.

Ihanko totta joku on sitä mieltä, että tuollaisissa tilanteissa ei ole velvollisuutta korvata oman lapsen tärvelemää tuotetta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo todellakin pitää korvata/ostaa.

Vierailija
2/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikein, että joutui maksamaan. noita typeryksiä riittää maailmassa, heidän kullanmussukkansa saavat tehdä mitä vaan. itselle tuo on ainakin selviö, että jos jotain rikkoo/tuhoaa niin sen myös maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt tätä minulta, etkä siltä äidiltä? Minä olisin automaattisesti otanut sitten sen munkin.

Vierailija
4/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto! Tiedän että lapsi vasta tutustuu maailmaan mutta eikö sitä voi edes mainita että joka asiaa ei tarvitse rassata? Olin viikolla postissa ja minua ennen vuoronumeron otti joku nuorehko isi jonka poika imi vieressä sormiaan. Juuri kun olin menossa ottamaan vuoronumeroa, poika limasti koko nappulan hieromalla siihen juuri sen käden jota oli imeskellyt. :D Isi vaan paineli jonoon ja poika pinkoi perään.

En ole millään lailla bakteerikammoinen, mutta kieltämättä tuijotin sitä nappulaa hetken ennen kuin painoin.

Vierailija
5/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 21:21"]

Miksi kysyt tätä minulta, etkä siltä äidiltä? Minä olisin automaattisesti otanut sitten sen munkin.

[/quote]

Ihan uteliaisuudesta. Kiinnostaa tietää, onko samanlaisia paljonkin vai osuiko kohdalle harvinaisen tyhmä yksilö.