Anteeks nyt vaan mut jos mä asuisin Vantaalla vetäisin varmaan ranteet auki.
Se paikka edustaa mulle kaikkea, mitä en halua elämääni.
Hyrr, puistattaa pelkkä ajatuskin.
Kommentit (48)
vaivaa? Puhumattakaan ahdistuksesta?
Oikea rauhan tyyssija aikoinaan, nykyään alueen tonteista kiistellään + niitä puolitetaan, kun kysyntää riittää. Ainuttakaan kerrostaloa/vuokrataloa ei sijaitse lähelläkään.
työn puolesta matkusta säännöllisesti, en kyllä näe lentokentän läheisyydessä mitään positiivista.
Miten joku asuinpaikka voi määritellä elämän? Vantaa on laaja alue, kuten Helsinkikin, tai Espoo. Siellä on asuinalueita laidasta laitaan. Me asutaan ainakin ihan maaseutumaisessa tai pikkukylämäisessä ympäristössä, vaikka asutaan Vantaalla. Mutta ihan sama vaikka asuttaisiin Mumbain slummissa, meidän elämä on silti hyvää, kun teemme siitä itse sellaista.
että siellä Mumbain slummissakin ajatellaan noin ja ollaan onnellisia.
lähellä kuitenkin ja oma mielipiteeni on että molemmissa löytyy hyvät alueet ja molemmissa huonot. Huonot ovat yleensä ne missä paljon maahanmuuttajia ja niitä löytyy molemmissa paikoissa. Sinänsä enemmän arvostan vantaata koska vantaalaiset eivät ole ylimielisiä niinkuin espoolaiset joskus ovat.
enkä kyllä minäkään välittäisi muuttaa Vantaalle. Mutta en kyllä Espooseenkaan.
Jotenkin niin persoonattomia paikkoja kummatkin.
t. kantakaupunkilainen
Nyt olen jo tottunut ja viime ajat olen oikein jopa viihtynyt, en halua enää muuttaa minnekään muualle.
Vaihdettiin aluetta ja viihtyminen muuttui radikaalisti. Ihana koti, ihana alue, loistava sijainti, aivan paras paikka asua!