Huh huh, toivottavasti miniäni eivät ikinä paisu tuollaisiksi!
Tarkoitan nykynaisia, esimerkkinä tuo Satuhäät-morsian.
Molemmat miniäni ovat hoikkia. En voi kuvitella, mitä poikani ajattelisivat, jos avovaimot lihoisivat muodottomiksi vain siksi, että saavat lapsen. Tai vielä pahempaa, lihoisi muuten vain. Miksi pitää lopettaa itsestään ja terveydestään huolehtiminen, kun saa miehen??
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 21:22"]
Ap tässä,
eli kaikkien vastanneiden mielestä on aivan ok veltostua ja lopettaa kaikenlainen liikunta ja aktiivinen elämä, kun saa miehen? Makoilla sohvalla sipsipussin ja siiderin kanssa?
Juuri tuota ihmettelen. Miksi? Olen itse yli viisikymppinen ja käyn salilla, uimassa ja hiihdän. Myös miniäni ovat kovia urheilemaan. Toistaiseksi. Se minua vaan askarruttaa, että mikä mielenhäiriö tulee silloin, kun kaikki se loppuu?
[/quote]
Mistä helkkarista sinä ees tiedät että niin tapahtuu monellakaan ihmisellä?
Vauva- ja taaperoaikana ei välttämättä hirveästi jää aikaa urheiluun, varsinkin jos mies on töissä ja itse harrastaa milloin missäkin.
[/quote]
kyllä se on lähinnä kehtaamisesta kiinni, liikuntaa pystyy kyllä harrastamaan jos vaan halua löytyy. Se on vain järjestelykysymys....
[/quote]
Totta, järjestelykysymys. Toivotaan että kasvatit pojistasi sellaiset miehet jotka ymmärtävät hoitaa oman osansa lasten kasvatuksessa ja miniät pääsevät harrastamaan etteivät muutu sun silmille liian haastaviksi.
itse paisuin, kun tein lapset 40 vuotiaana t. miniä
Eiköhän sun pitäis ennemminkin toivoa, ettei ne sun poikasi liho ja läsähdä. Ei ylipaino ole vain naisten ongelma, iso osa miehistäkin on lihavia. Joten sinuna murehtisin myös poikiesi painoja. Kummasti ne miehetikin niin mielellään lösähtää sohvalle kaljapullon ja kaukosäätimen kanssa. Vaimo saa sitten tehdä kaiken.
Mutta ei sä se vaan mietit että kauheeta jos miniät lihoo... Miksi helvetissä ne on aina ne naiset joita haukutaan, jo valmiiksi ennenkuin edes lihovat.
anoppi on anoppi- koitetaan kestää siskot
- jos lapsi lihoo tai lapsi sairastuu, mitäs sitten?
Toi ylipainon puolustelu ja syyt on outoa selittelyä. Terv.huollossa todella näkee ylipainon haitat...ja niitä piisaa...kuten myös lihavia ihmisiä. Ihme selkärangattomuutta!
Asiat ei ole aina noin mustavalkoisia ihmiset!! Surullista, että teille ihmisessä tärkeintä, miltä näyttää..
Ja sinä mummina osallistut lastenhoitoon, jotta vanhemmat saavat pitää itsensä kunnossa?
Just joo ja jälleen kerran maailmassa on kahdenlaisia naisia, hoikkia ja pulleita. Ollaanko me normaalipainoiset tällä kertaa kumpaa kategoriaa?
Eikös ihan tilastollinen fakta ole vaan se, että miehistä vielä huomattavasti useampi lihoo ja plösähtää? Oliko niin että yli puolet miehistä ylipainoisia, naisista "vain" kolmasosa. Siis ongelmahan tuo on sukupuolesta riippumatta, mutta miehille harvemmin kai kuittaillaan plösähtämisestä, muuta kuin leikkisästi kaveriporukoissa. Ei se joutokumpu meinaan miestäkään komista jos ei jenkkakahvat naista!
Miehet ylittää helpommin normaalipainon ylärajan BMI-taulukoissa, koska niillä on enemmän lihasta ja sitä kautta painoa. En siitä vetäisi johtopäätöstä, että miehet on ylipainoisempia.
Mulla on sattuneesta syystä kaikki miehet olleet ison pepun perään. Kyllä ne silti tykkää kapeasta vyötäröstä ja litteästä vatsasta. Täällä taas kuvitellaan, että joko miehet haluaa tikkulaihan tai kunnon puolukan puolisokseen. Eiköhän suurin osa halua normaalin. Siinä voi sitten näkyä mieliteot isomman tai pienemmän perseen perään.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 09:09"]
Miehet ylittää helpommin normaalipainon ylärajan BMI-taulukoissa, koska niillä on enemmän lihasta ja sitä kautta painoa. En siitä vetäisi johtopäätöstä, että miehet on ylipainoisempia.
[/quote]
Veikkaan, että moni pitää BMI:n mukaan ei-sairaalloisen ylipainoista miestä ulkonäön perusteella normaalipainoisena ja apremman näköisenä kuin BMI:n n.20 omaavaa.
Olen varmaan tyhmä ja yksinkertainen... Mutta aika jännää, että viisikymppinen nainen pyörii vauva-palstalla....
Porvoolainen varmaan? EI KAI?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 13:34"]
[/quote]
Se että joku mies sanoo että pitää muhkummasta tarkoittaa vaan sitä että miehelle käy KUKA vaan koska ei muuta saa.
Ei KUKAAN oikeasti pidä läskeistä naisista, kyseessä olevat miehet ovat vaan luopuneet yrittämästä saada kauniimpia naisia.
Jos väitätte paskapuheeksi niin voi voi mutta fakta se on
[/quote]
Juuri näin! Miehet, jotka eivät normaalivartaloista saa, ottavat lihavan. Ne, joilla vaimo lihoo liiton aikana, ovat niitä, jotka ovat sairaan mustasukkaisia ja hyvillään, kun muija leviää kuin pullataikina, niin ettei se kelpaa muille.
Ne, ketkä sanovat tykkäävänsä, vaikka vaimo on lihonut, ovat niitä, jotka ovat salasuhteessa hoikkaan naiseen (tai ainakin haluaisivat olla) ja mielissään siitä, että kotona pikkuvaimo on kiltti, koska pelkää miehen jättävän lihavan vaimonsa.
Ei tuo anoppi ole missään miniöitään haukkunut. Päinvastoin on ylpeä hoikista, urheilullisista tytöistä. Kai hän saa olla huolissaan näiden terveydestä! Miniät ovat nimittäin hänen tulevien lastenlastensa äitejä.
Lahjoita heille ennaltaehkäisevästi laminoitu bmi-taulukko.
Niinpä, kaikki miehen saanett pullahtaa välittömästi ja sinkut pysyy hoikkana loppuun saakka, outoa?
Miniöillä on aika pinnallinen anoppi.
Onpa nyt niin "muodoton".
On sulla helppo elämä kun jaksat ees provoilla tälläistä, jos mulla ois vastaava anoppi, en kävisi siellä edes lasten takia.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 13:44"]
[
.
[/quote]
[/quote]
Aivan koska sinä kaikkitietävänä jumalana pystyt näkemään ja kuulemaan muiden ihmisten ajatukset, halut, ihastuksen syyt. Hei grow up people. Meitä on moneen junaan ja vaikka kuinka haluattekin niin se urheilu ja urheilullisuus ei takaa onnea ja onnellisuutta sen enempää kuin rahakaan. Makuja on monia. Toiset naiset pitävät lihaskimpuista, toiset hoikista ja kolmannet pullukkamiehistä. Sama pätee miehiin. Makuja on yhtä monta kuin ihmisiä tällä planeetalla!
[/quote]
Tä? ei kukaan. siis KUKAAN voi väittää pitävänsä "pullukkamiehistä"! Jo sanakin on aivan kuvottava! Olet kyllä jollain lailla sairas tai pervo, jos sellaisista tykkäät. Hae apua.