Riudun ikävässä - ero kesken ja uusi ihastus
Olen mieheni kanssa tekemässä eroa, mutta pienten lasten kanssa se ottaa aikaa liiankin kanssa. Olen pari viikkoa tapaillut miestä, joka on ns. ystävän ystävä. Olen korviani myötn ihastunut, ja tunteet taitavat pitkälti olla molemminpuolisia.
Lasten takia joudun pitkälti viettämään paljon aikaa kotona, ja yleisen perherauhan vuoksi en voi ihastukselleni soitellakaan. Mieheni kun elättälee vielä toiveita meidän jatkosta, ja osaa olla todella v*mainen, jos saisi tietää minun tunteiden olevan jo muualla.
Kauanko tälläistä samassa osoitteessa elämistä jaksaa pakon edessä? Minun on taloudellisesti mahdollista hankkia minulle ja lapsille riittävän iso asunto vasta parin kuukauden päästä. Elosta tulee puhdasta h*ttiä, jos mieheni tajuaa eron syyn olevan toinen mies. Tähän asti olen pystynyt näkemään häntä valkoisten valheiden tiimoilta, esim. ystävän juhlilla ja illanvietoilla. Ei niitäkään voi vain kokoajan olla. Mitä minä teen?
Kommentit (2)
Eron syynä toinen ihminen ja siihen lisätty pienet lapset ovat aika vastuuton yhdistelmä.
Olen nähnyt näitä tapauksia lähipiirissäni kaksi. Kummassakin hirvittävä ensihuuma, jonka jälkeen uuteen suhteeseen rynnännyt onkin jätetty yksin. Surullista katsottavaa kaikki osapuolet, ja erityisesti lapsia käy sääliksi. En suosittelisi ryntäämään suinpäin uuteen suhteeseen.