Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän luonne

Vierailija
07.02.2013 |

Kuinka suuri merkitys sillä on?

Olen nuori nainen, sinkku. Kasvoja on kehuttu kauniiksi. Normaalipainoinen ja urheilullinen olen. (En nyt mikään missi tai malli tietenkään, mutta aika nätti.) Ihan fiksukin, ainakin koulumenestyksen mukaan.

MUTTA

Olen ollut niin tunteellinen/ailahteleva, että kaikki parisuhteet ovat tainneet kaatua siihen. (Valitettavasti sain sen epävakaan diagnoosinkin, kun tarpeeksi sotkin elämäni.) Olen kuitenkin ystävällinen ja kiva ihminen enkä mikään pahansuopa juoruilkiö.

Välillä tuntuu, että miehet vaativat ihan kohtuuttomia. Eivät kiinnostu, jos nainen ei näytä hyvältä. Eivät kiinnostu, jos nainen on tyhjäpää. Eikö saisi mitään virhettä olla?

Millaisella luonteella oikein menestyy parisuhteessa, jos oletetaan, että keksitty henkilö Pirkko Pirulainen on semmoinen tavallisen kaunis ja tavallista jonkin verran älykkäämpi?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sekopää. Mielenterveysdiagnooseja on useampiakin. En ole edes hyvännäköinen, erityisen älykäs tai muutoin lahjakas. Olen ollut parisuhteissa tauotta vuodesta 1993. Joku meitä rumia hullujakin rakastaa.

Vierailija
62/62 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hieman ylidramaattinen nuorehko mies. Olen saanut palautetta, että kanssani on vaikeaa koska näen aina kaiken negatiivisen kautta ja ahdistun omista ajatusketjuistani.

Minun mielestäni diagnoosi ei ole ollenkaan ongelmallinen :) koska silloinhan tiedetään, mikä on vikana. Surullisiahan nuo persoonallisuushäiriöt ovat, koska niistä ei voi parantua. Jos ihminen itse ymmärtää, että tämä on nyt taas sitä omaa vammailua, on oleminen paljon helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi