Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arsyttaisiko sinua, jos 10 v nuorempi ihminen haastattelisi sinua TYOHAASTATTELUSSA ja olisi mukana paattamassa hakijan valinnasta?

Vierailija
07.12.2005 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ja työpätevyys ei ole kiinni iästä vaan persoonallisuudesta, osaamisesta ja kunnianhimosta

Vierailija
2/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut, että monia minua yli kymmenen vuotta vanhempia työkavereita rassaa se, että minulla on vakituinen paikka ja niillä määräaikainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minua 10-15 vuotta vanhemmilla on todella vaikea asettua mm. haastateltavan asemaan. Monesti ollut jopa väheksyvä kohtelu joka kohdistuu minuun... Eihän siinä silloin kaiva kuoppaa kuin itselleen. Melko yleistä vanhempien henkilöiden tasolta tuollainen (vaikka en itsekään ole mikään teini, 30v).

Ei ole aina iästä kiinni uralla eteneminen ;).

4/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos en tietäisi hänen ikäänsä, tuskin sitten asia vaivaisi. Luulen, että ennenpitkää tilanne voi kuitenkin tulla eteen ;)

Vierailija
5/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku iältään paljonkin nuorempi voi olla urallaan huomattavasti pidemmällä kuin minä. Uskoisin, että jos tuollaisesta asiasta tekee ongelman, on itsellä myös jonkin asteinen ongelma suhtautumisessa itseensä.

Vierailija
6/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten häiritsee joskus esiintyvä ammattitaidottomuus haastattelijoissa. Ja se ei ole iästä tai sukupuolesta kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi