Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tämän näköiseet pitää bikinejä? =D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni katsojasta vaan bikinien pitäjästä. Mä olen aina bikini/rantakunnossa, en anna ahdasmielisten määritellä tekemisiäni

Vierailija
2/8 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan vaan ap:ta kiusatakseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalissa naisvartalossa nähdään jotain, mikä pitäisi peittää kaavuilla. Tuo kuvan nainen on ihan normaalinkokoinen. Ja vaikka ei olisikaan, niin miksi ei voisi käyttää bikinejä.

Vierailija
4/8 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lihavampi vaan sellulliittiä riittää. Ja käytän rannalla koska helpompi käydä vessassa ja pukea tarvittaessa pyyhkeen alla.

Vesijumpassa ja juoksussa käytän uimapukua

Vierailija
5/8 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalissa naisvartalossa nähdään jotain, mikä pitäisi peittää kaavuilla. Tuo kuvan nainen on ihan normaalinkokoinen. Ja vaikka ei olisikaan, niin miksi ei voisi käyttää bikinejä.

Vierailija
6/8 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni katsojasta vaan bikinien pitäjästä. Mä olen aina bikini/rantakunnossa, en anna ahdasmielisten määritellä tekemisiäni

Ainakin 10vuotta olet istunut kämpässäsi.

Vierailija
7/8 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman on pyöreähkö, mutta silti hyvännäköinen bikineissä. Kyllä bikineitä myydään isommissakin koossa, jos ne olisi kielletty pyöreämmiltä henkilöiltä, niin niitä ei varmaankaan myytäisi....

Pitäisköhän pienirintaisiltakin kieltää bikinit joissa ei ole toppausta?

Miksi ihmeessä naisten pitäisi olla tiettyyn kaavaan sopivia? Miksi ei saisi olla yhtään selluliittiä tai raskausarpia?

Ollaan reilusti vaan omia itsejämme ja laitetaan uhallakin ne bikinit päälle, jookos!

T. Pienirintainen hoikka nainen.

Vierailija
8/8 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikineissä ei taida olla mitään kieltolappuja?

Olen samaa mieltä kuin moni muu,että kenellä tahansa on oikeus pitää biksuja halutessaan ja myös siitä että ainoa oikea naisen muoto EI ole se täysin rasvaton runko.

Bikinejä tehdään tosi monen kokoisia ja mallisia, itse en pruukaa makoilla rannoilla mutta kotipihalla ja möksällä pidän kyllä biksuja vaikka mulla onkin löysää ja selluliittia. Jos joku ei kestä katsoa niin silmät kiinni vain.Samoin jos olen ulkomailla rannalla niin tottakai biksuissa eikä burkhassa.

Aika teini aloitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän