Miten toi Moumou viitsii mainostaa ihan kaikkea?
Nyt jotain mitäänsanomattomia keksejä, ja kas, hän onkin ihan "keksiaddikti". Huoh. Puolet vaatteista ja keittiötarvikkeista saatu blogin kautta, ja sitten jaksaa vielä väittää, ettei saa sen erityisempää taloudellista hyötyä blogista.
Joskus tuotakin blogia oli ilo lukea, kun oli joku muualta kuin Helsingistä ja jotenkin aidon oloinen. Nyt on kaikkea muuta.
Kommentit (12)
Oli kyllä kiusallinen tuo keksimainostus..tuli oikein myötähäpeä :D
Yksi mun lemppariblogeista on nykyään niiiiiin kova tekemään yhteistyöpostauksia etten enää jaksa koko blogia lukea (Char and the city).
char and the city on kyllä aina ollut melko tylsä. Monta lähes identtistä lähikuvaa esimerkiksi jostain meikkituotteesta ja niin pois päin. Tyylillisesti on kyllä pysynyt samanlaisena, eli ymmärrän jos samantyylisestä sisustuksesta tykkäävät jaksavat lukea. Samaa mieltä että yhteistyöt on lisääntyneet, tästäkin syystä on jäänyt pois omalta lukulistalta.
En mä tosiaan tiedä. Tylsä blogi muutenki. Toi mainostaminen ollut riesa jo monta vuotta ja pahenee vaan.
ja allekirjoitan myös tuon Char and the Cityn tylsyyden. Siinä on kyllä blogi, jonka lukemista voisi verrata siihen, että katsoo kun ruoho kasvaa.
Poistin sen lukulistalta jo noin vuosi sitten, ja sinä aikana olen käynyt pari kertaa kurkkimassa, olisiko taso muuttunut yhtään paremmaksi. Eipä sitä minikämppää niin kamalan montaa kertaa voi inspiroivasti kuvailla. Jokainen verhon reuna, kippo ja purnukkakin on esitelty blogissa muutaman kerran liikaa.
Ainoa, mikä kiinnostaa on se söpö koira! :)
Nyt jotain mitäänsanomattomia keksejä, ja kas, hän onkin ihan "keksiaddikti". Huoh. Puolet vaatteista ja keittiötarvikkeista saatu blogin kautta, ja sitten jaksaa vielä väittää, ettei saa sen erityisempää taloudellista hyötyä blogista. Joskus tuotakin blogia oli ilo lukea, kun oli joku muualta kuin Helsingistä ja jotenkin aidon oloinen. Nyt on kaikkea muuta.
Siitä blogista on kyllä mennyt maku. Pelkkää tuotteiden esittelyä postauksesta toiseen. Järkyttävän tylsää luettavaa. EN tajua miksi edelleen luen, en vaan pääse irti siitä :D
siellä on monmta blogia joista olen ennen tykännyt, mutta nykyisin en jaksa juurikaan lukea kun on niin paljon yhteistyötä eli käytännössä mainostusta. Entisiä lemppareita kyllä vilkuilen edelleen sännöllisesti, mutta en varsinaisesti lue, vilaisen vaan kuvat ja siinä se. Onneksi on löytynyt uusiakin mieluisia blogeja joita jaksaa lukeakin :)
Moumou on kyllä mennyt aivan surkeaksi sen jälkeen kun se on muuttanut Helsinkiin, mainosta mainoksen perään! (Varmaan täytyy mainostaa että saa rahaa täällä asumiseen.) Tää sunnuntai-illan sarkastinen postaus on kyllä taas kaiken huippu, voi itku kun on niin vaikea olla suosittu bloggaaja niin sitten voi olla sarkastinen ja vähän häijy. Ihmettelen kyllä todella miten tuo ihminen ei osaa vain ohittaa noita negatiivisia palautteita joita sille satelee ja keskittyä niihin lirkunlarkun-palautteisiin joita myös (tottahan toki) satelee mielettömän paljon!
Siis kun olen jotenkin ajatellut että täällä kirjoittelevat mammat ovat suurimmaksi osaksi n. 30v, monet vanhempiakin (itse olen 29), ja jatkuvasti täällä on aloituksia blogeista joiden kirjoittajat ovat 5-10 vuotta nuorempia ja jutut ihan eri maailmasta. Itse en todellakaan jaksa niitä lukea...Vai kirjoittelevatko päälle parikymppiset lapsettomatkin vauva.fi:lle jatkuvalla syötöllä?
Vielä hirveämpää luettavaa on nykyään too fast for love. Mainoksia mainosten perään. Huomaa kyllä ettei taida bloggaaminen kiinnostaa enää yhtään vaan tahtoo kerätä rahaa reissuunsa. Harmi, sillä ennen blogia oli ihan mukava lukea.
Voisiko tuohon ylettömään mainostamiseen syynä olla kouluttamattomuus, pienet tulot ja normaalit elämän kulut? Työttämäksi jäädessä alkaa miettiä mainospostauksiakin ihan uudessa valossa. Ne voivat myös toimia niin, että kunhan jotain mainostaa hyvin, siitä voi myöhemmin poikia kannattavampi yhteistyö.
Vielä hirveämpää luettavaa on nykyään too fast for love. Mainoksia mainosten perään. Huomaa kyllä ettei taida bloggaaminen kiinnostaa enää yhtään vaan tahtoo kerätä rahaa reissuunsa. Harmi, sillä ennen blogia oli ihan mukava lukea.
Nykyään blogi pyörii vaan tulevan reissun ja yhteistyökumppaneiden ympärillä. Muoti ja tyyli oat sivuseikkoja, mikä on tosi harmi. Kuului ennen mun lemppareihin myös!
Ja kun täällä ikää kysyttiin: olen 28-vuotias ja kaveripiirini (+/-5 vuotta iästäni) lukee juuri näitä parikymppisten blogeja enimmäkseen. Niistä on hyvä juoruta ja ivailla :D
ja välillä kehutaan jotain tiettyä spesifiä tuotetta ja korostetaan että kyseessä ei ole mainos - ja ohops, seuraavalla viikolla ko. firma antaa blogiin lisää esiteltäviä tuotteita lahjaksi hyvästä asiakkuudesta