Minkä ikäisen annat katsoa K7-lastenleffoja?
Disneyn elokuvathan ovat suurin osa K7 ja monet muut lasten piirretyt elokuvat.
Mä en anna 4 v. pojan katsoa. On herkkä ja kuvittelisin että joku Peter Pan merirosvoineen olisi hänelle pelottava. Hän aika paljon kyselee että miksi toi löi tota tai miksi sanoi noin ihan siis jostain K3-piirretyistäkin jos niissä jotain sellaista on. Muutaman K7-piirretyn on nähnyt vahingossa ja koki ainakin toisen hieman pelottavaksi.
Yksi mun kaveri oli aivan äimänä kun en tullut pojan kanssa elokuviin katsomaan K7-lasten leffaa. Meni oman 4 v. kanssa ja tuumasi ettei ole tullut mieleenkään kattoa ikärajoja.
Olenko nipo?
Kommentit (23)
Ei oo paha, karaisit vähän sitä poikaa.
Sitten kun kysyit minkä ikäisen annan katsoa K7 leffoja, kaiken ikäisen!
mikä ilman aikuista/aikuisen kanssa niille jotka yllä ihmettelivät kun nelivuotiaat pääsee leffateatteriin katsomaan K7 leffoja.
Vaihtui n. vuosi sitten, ennen oli K7/5 ja K11/9
karaistiin tekemällä ne toimenpiteet. Sun opillahan sun vanhemmat olisivat kieltäytyneet niistä, kun "meidän lapsi pelkää neuloja ja röntgeniä". Ei kai tuota nyt kovin usein niitä tarvi katsoa, mutta ehkä tosiaan käyttäisin sen lapsen katsomassa niitä luurankoja, ja vähän keskustelisin, ettei niitä oikeasti tarvitse pelätä, ja että vain saduissa joskus ne voivat liikkua.
Mitähän pelottavaa siinä Nikossa mahtaa olla? Ehkä jotain, mitä ei voi luokitella sopivaksi 3-vuotiaalle, mutta ehkä jo 4? En tiedä, en ole nähnyt.
Jos kotona katsoo, niin ehkä voi katsoa itse ennakkoon, ja vaikkapa puhua lapsen kanssa koko ajan, ja katsoa valoisassa. Sitten jos alkaa tuntua pelottavalta, niin ei muuta ku toosa kiinni.