Kumpi on teistä etusijalla: Uusi kumppani vai lasten isä tai äiti?
Mies on lähdössä hiihtolomaviikolla ex vaimon ja heidän lasten kanssa kanarialle. Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 5 vuotta ja ei olla ikinä matkusteltu yhdessä minnekkään. Mies puhuu aina ettei rahaa metkustella. Ex vaimon ja lasten kanssa tämä on jo kolmas ulkomaanmatka sinä aikana kun oltu yhdessä. Ei oo kiva ajatus et makailevat taas rannalla puolialasti, ja minä istun yksin kotona.
Kommentit (19)
Mun mies ainakin on todellakin ERONNUT ex-avokistaan, eikä ikipäivänä matkustais sen kanssa mihinkään. Vaikka heillä yhteinen lapsi onkin. Jos olisi moista edes ehdottanut, olisin poistunut kuvioista välittömästi. Ei eronneet ihmiset tuollaista harrasta, varsinkaan jos on uudet puolisot.. HALOO!!
Miten kiellän,,, Mähän olisin miehen mielestä todellinen julmuri,,, Ei ne tietääkseni näitä lomia yhdessä suunnittele, vaan ex pyytää mukaan.
Että koska lapset on tietty etusijalla ja sillä on exänsä kanssa noin kliinisen hyvät välit, että voi olla viikon sen kanssa lomanvietossa, ni sä lähdet mukaan.
Jos myös exällä on ns puhtaat jauhot pussissa, ei tuossa ole mitään ongelmaa.
Jäähän tuosta lapsille ihania muistoja, kun spesiaalit jutut voi jakaa molempien vanhempien kanssa.
Mies halusi mukaan, kun pelkäsi lastensa puolesta, ja ei olisi kuulemma kestänyt niin pitkää eroa ja murehtimista. Mulla pää kyl hajos;
Jäähän tuosta lapsille ihania muistoja, kun spesiaalit jutut voi jakaa molempien vanhempien kanssa.
Mun mies lähtee lastensa (aikuisia) ja exänsä kanssa etelään 50v synttäreitään juhlimaan. Minä en töiden takia pääse mukaan, mutta en ole tajunnut kieltääkään. Yhdessä oltu yli 15 vuotta ja exälläkin jo uusi puoliso, joten miksi vetää herne nenään.
Niillä on ihan omat huoneet! Ja jos ei olisi, ei se minulta olisi pois.
kiristynyt kotona. Pahinta olis et mies lähtis suutuspäissään matkaan. En tiedä kestänkö tätä enään,,
harmi et ex.ällä ei ole, eikä ole ollut ketään mieheni jälkeen
harmi et ex.ällä ei ole, eikä ole ollut ketään mieheni jälkeen
Mikseiköhän ole ollut....
Avaa nyt hyvä ap silmäsi!
Jos ei sinun miehesi haluaisikaan exäänsä, ni exä ainakin haluaa sun miehen. Viikko paratiisissa käärmeen kanssa on muuten aika haasteellinen juttu...
Minun mielestä se ei ole mitään lasten parhaaksi elämää jos leikitään silloin tällöin perhettä ja lomaillaan ynnä muuta. Minusta se on turhan toivon herättämistä lapsissa, toivon siitä, että äiti ja isä palaisivat yhteen ja kaikki olisi kuten ennen. Lisäksi minkä kuvan saavat lapset parisuhteesta, jos nykyinen kumppani jätetään syrjään?
vaan ne mukelot.
Mekin ollaan vietetty yhdessä lomia, jouluja tms eksän ja lasten kanssa.
Mun miesystävä oli alkuun vähän ihmeissään, mutta ei enää.
Miksi et ole ehdottanut, että tulet mukaan eli maksat oman matkasi ja oman huoneen? Päivät voisit viettää rauhassa rannalla, illat miehen kanssa.
Miksi et ole ehdottanut, että tulet mukaan eli maksat oman matkasi ja oman huoneen? Päivät voisit viettää rauhassa rannalla, illat miehen kanssa.
En halua tunkea väkisin mukaan ja näyttää pelkoani. + et taitais kaikkien matka mennä pilalle
Mutta jos nyt kysymykseesi vastaisin että uusi kumppani.
Lasten parhaasta huolehtiminen on tärkeintä aina.
olet suhteen alkaessa ollut tietoinen lapsista, joiden kanssa sinun on täysin turha yrittää alkaa kilpailemaan?
Joten älä ruikuta, olisit ottanut miehen jolla ei ollut jo perhettä.
Ex matkustaa sinne ja maksaa itsensä ja puolet lapsista. Mies matkustaa sinne ja maksaa itsensä ja puolet lapsista. Sinä matkustat sinne ja maksat itsesi. Sinä ja mies jaatte yhteisen huoneen, ex ja lapset toisen huoneen. Jos tämä ei ole miehelle selvä, niin sori vaan, siellä se panee yöt yhytysten eksäänsä. Sano sille ukolle, että lukot on vaihdettu, kun se palaa reissultansa.
Mä ymmärrän, että on hyvä, että vanhemmat tulevat juttuun, voivat viettää lasten synttäreitä yhdessä jne jne.
Mutta yön yli?
Ei lähtis kyllä meikäläisen uo tai sitten sais jäädä sille tielleen.
Eikä sen puoleen, eipä tuo menisikään, lasten takia kun on exänsä kanssa tekemisissä, ei exänsä takia ja tuollainen yhteinen reissu kyllä on velvollisuudesta molemmille osapuolille niin tukala, että eivät menisi kumpikaan, mistään hinnasta.
Paitsi jos ei ois se napanuora katkennut ja siinä kohtaa ei ole vielä uuden suhteen aika.