Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iholla-sarja on ihana, mutta mua häiritsee

Vierailija
06.02.2013 |

nämä pari asiaa...

Claudia ajelee pääsääntöisesti aina ilman turvavöitä, ja

eilen Johanna kälätteli iloisena kännykkäänsä ajaessaan autolla.

Aijaijai :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen katsomisestaan tulee aina hyvälle mielelle. Tosi nätti ja mukavan oloinen. Ihmettelen vain, miten sinkku. Mutta niinhän moni helmi on...

Vierailija
22/31 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on palstahompanssien sana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaksenne toteuttaa alimpia viettejänne ja haukkua ja loata sarjaan suostuneita naisia. Eli sarja täyttää joidenkin ihmisten halun mollata toisia ja kokea siten jonkinlaista sairasta ylemmyydentunnetta.

Vaikka en sarjasta tykkääkään enkä ymmärrä, miksi joku haluaa julistaa rakkauttaan tai nillittää ongelmiaan koko kansalle tv:ssä, niin silti minusta sarjan naiset olivat ihan symppiksiä. Tosin ilmeisesti hakevat julkisuutta päästäkseen vaaleissa läpi tai saadakseen lisää asiakkaita ennustajanhommassaan tai mitä nyt kullakin. Ja Johannakin ihan viehättävä ihminen ja luonteeltaan mukavan oloinen.

T. 3, joka on pöyristynyt keskustelunne tasosta ja surullinen puolestanne

Vierailija
24/31 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

innolla kaikki jaksot.

Vierailija
25/31 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kolme naista viidestä miettii vain miesjuttuja. Varsinkin Johanna tuntuu olevan ihan mieshullu ja yrittää tavoitella jotain Sex and the City-elämää.

Mun mies just eilen nauroi sille Johannalle, että "hih hih hih keeneri puhuu kuin olis muka jotenkin seksikäs"

Yritti vaan mielistellä sua, että sais lempee. Kuitenkin sit ajattelee Johannaa jyystäessään vaimoaan.

Mun mies ei muuten katso ks sarjaa, sattui vain vilkaisemaan olan yli mitä katson ja tuo oli spontaani kommentti Johannasta, kun hän ajeli autollaan ja kertoi sinkkusulkiksestaan ja miehen etsinnästä. Jos hän olisi nähnyt kauniin tumman naisen, niin tuskin olisi nimitellyt keeneriksi.

Olen yleensäkin huomannut, että miestäni ärsyttää, jos joku hänen mielestään ei niin kaunis nainen käyttäytyy kuin luulisi olevansa kaunis enkä usko että mieheni on ainoa lajissaan!

ootko ihan tosissasi?

Sä kuulostat mun mielestä rumalta, kai sä muistat sitten käyttäytyäkin niin kuin ruma ihminen? Et kai sä vaan luule olevasi kaunis :O

Kyllä tuo vastaaja taitaa valitettavasti luulla. Kirjoittihan se aiemmin että "ollaan kauniita ja normaalipainoisia"

Vierailija
26/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pidän Johannasta todella paljon. Vaikka onkin omien sanojensa mukaankin saamaton miesten etsimisen suhteen niin pidän kuinka spontaani ja elämän iloinen Johanna kuitenkin on! Extempore matka New Yorkiin, sinkkusulkkikseen lähteminen. Ei monella muulla suomalaisella olisi rohkeutta samaan!
Ja en ymmärrä myöskään, että miksi tämä Johannan sinkkusulkkikseen menemisessä on mukamas jotenkin epätoivoista? Sekö ei sitten ole, kun aamuyön pikkutunteina tuodaan kotiin joku tuntematon ihminen?
Minusta tuo on todella hyvä idea etsiä itselleen seuraa. Saa liikuntaa samalla kun tapaa muita ihmisiä ja jos ei satukaan tärppämään niin ainakin saa hyvän olon liikunnasta ja siitä että on ainakin tehnyt jotain asian eteen!

Eli eipäs nyt marista siellä ihan turhasta. Varmastikkaan kaikki eivät pidä jokaista ihmistä kauniina, mutta ei silti yhden naisen miesystävän mielipide ole juuri se oikea. Jokaisella on mielipiteet ja niistä ei voi kiistellä. Mutta ei pidä tuomitakaan jos jostain asiasta ei ole samaa mieltä. 

Sen vaan sanon että Johanna on paras!

Vierailija
27/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2013 klo 19:04"]

Katsoin viime viikolla, kun olin kipeänä, jonkun viikon aikana tulleista jaksoista tehdyn koosteen. Kolmannen jakson kohdalla en enää jaksanut olla kiinnostunut.

Miten teitä jaksaa kiinnostaa tuollainen turha aivopurkka? Siitä ei ollut edes kipeän ihmisen aivottomaksi viihdykkeeksi. Mitä te saatte tuollaisesta turhake-ohjelmasta, jossa jotkut epäkiinnostavat ihmiset tilittää sitä, kun isi ei tullut paikalle kun mä olisin halunnut tai byäää, joku kirjoitti musta FBssa pahati, yhyy.

Krooooh....

mä saan siitä asmr-kokemuksia.

onko tuo jotain wt-slangia? asmr?

Ihan huippua kun tuo helevetin wt pitää tunkea joka asiaan :D Googlaa jos osaat, senkin wt!

Vierailija
28/31 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin viime viikolla, kun olin kipeänä, jonkun viikon aikana tulleista jaksoista tehdyn koosteen. Kolmannen jakson kohdalla en enää jaksanut olla kiinnostunut.

Miten teitä jaksaa kiinnostaa tuollainen turha aivopurkka? Siitä ei ollut edes kipeän ihmisen aivottomaksi viihdykkeeksi. Mitä te saatte tuollaisesta turhake-ohjelmasta, jossa jotkut epäkiinnostavat ihmiset tilittää sitä, kun isi ei tullut paikalle kun mä olisin halunnut tai byäää, joku kirjoitti musta FBssa pahati, yhyy.

Krooooh....

Vierailija
29/31 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Johanna on ihana!

Hänen katsomisestaan tulee aina hyvälle mielelle. Tosi nätti ja mukavan oloinen. Ihmettelen vain, miten sinkku. Mutta niinhän moni helmi on...

Johanna on ihana! Herttaisen ja raikkaan oloinen, ja kroppa parempi kuin useimmilla parikymppisillä. Ja ei mikään bimbo myöskään, tekee vieläpä uraa. Eli aikamoinen catch, vaikka yh onkin. ;)

Vierailija
30/31 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaksenne toteuttaa alimpia viettejänne ja haukkua ja loata sarjaan suostuneita naisia. Eli sarja täyttää joidenkin ihmisten halun mollata toisia ja kokea siten jonkinlaista sairasta ylemmyydentunnetta.

Vaikka en sarjasta tykkääkään enkä ymmärrä, miksi joku haluaa julistaa rakkauttaan tai nillittää ongelmiaan koko kansalle tv:ssä, niin silti minusta sarjan naiset olivat ihan symppiksiä. Tosin ilmeisesti hakevat julkisuutta päästäkseen vaaleissa läpi tai saadakseen lisää asiakkaita ennustajanhommassaan tai mitä nyt kullakin. Ja Johannakin ihan viehättävä ihminen ja luonteeltaan mukavan oloinen.

T. 3, joka on pöyristynyt keskustelunne tasosta ja surullinen puolestanne

Minustakin naiset ovat symppiksiä, ja tykkään sarjasta juuri siksi. Hassua, että vaivaudut keskustelemaan sarjasta, josta et tykkää, mutta ilmeisesti katsot silti, kun pidät henkilöistä :D

Vierailija
31/31 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooooh....

onko tuo jotain wt-slangia? asmr?