Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et asuisi Suomessa, missä haluaisit asua?

Vierailija
06.02.2013 |

Maa, alue, kaupunki? Saa mainita useamman, ja myös ulkomailla asuvat/asuneet saavat vastata :)

Itse asuisin mieluusti Barcelonassa, opiskelin siellä vuoden ja rakastuin kaupunkiin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Ruotsissa.

Vierailija
2/13 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallassa, Pohjois-Italiassa tai Etelä-Saksassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin siellä 3v ja muuttaisin takaisin silmänräpäyksessä. Ihania ihmisiä, toisin kuin suomalaiset hapannaama sitruunaperseet.

Vierailija
4/13 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cornwall ja Devon ovat minulla kokemukseen perustuvia ihastuksen kohteita, eikä se kokemus ole pelkkää turistin kokemusta. Siellä on brittiläisittäin kiva ilmasto ja uskomattoman upea luonto. Eikä Lontoon huveihin ole kuin muutaman tunnin ajomatka.

Vierailija
5/13 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholman Södermalmilla tai ehkä Uudessa-Seelannissa

Vierailija
6/13 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Ranskassa jo 15 vuotta enkä halua täältä pois. Eläkkeelle voisin siirtyä vähän etelämpään jollekin Välimeren saarelle.

Vierailija
7/13 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Tanskassa yhdeksättä vuotta. Jos mä jonnekin täältä muuttaisin, niin kyllä se olisi takaisin Suomeen. Tosin en tiedä sopeutuisko sitä enää. Tässä ajassa on kuitenkin jo tottunut täkäläiseen elämäntyyliin ja paluumuutto vois olla tosi vaikeaa.

Vierailija
8/13 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallassa, Pohjois-Italiassa tai Etelä-Saksassa.

Asun Etelä-Saksassa; hiukan yli 4 vuotta. Upeaa seutua asua ja päivääkään en kadu tänne muuttoa. Taitaa kuitenkin työ- ja perhekuviot vetää pian takaisin Suomeen.

No, Suomesta pääsee taas pois, kun rupeaa touhu kypsyttämään.

Eläkkeellä en tule asumaan virallisesti Suomessa; vain kesät.

Vierailija
9/13 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonnekin päin queeslandin osavaltiota muuttaisin.

Vierailija
10/13 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa Westportin lähellä tai Connemarassa. Kaunis luonto, mukavat ihmiset.

Vierailija
11/13 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tanskaan

2. Tukholmaan

Lyhyt on minun listani, eikä kohteet kovin kaukana.

Vierailija
12/13 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiniviljelmien keskellä. Sieltä ollaan katsottu taloja jo monta vuotta, vielä ei ole varaa ostaa... nyt käydään vain joka toinen vuosi lomilla 2-3 vkoa:)

Ihanaa ruokaa, kauniita kaupunkeja, historiaa, merelle 1h, laskettelukeskuksiin 1h, suurkaupunkeihin 1,5h.... upeat maisemat, vähän turisteja:D

Vierailija
13/13 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuisin jossain pikkukylässä Espanjan Kataloniassa, olen myös rakastunut Barcelonaan kuten ap :)

Toisena vaihtoehtona olisi Etelä-Saksa.

Tällähetkellä yritän laittaa asiat siihen malliin että pääsisin viimeistään seuraavaksi talveksi Espanjaan, en oikeasti kestä näitä pakkasia fyysisesti enkä henkisesti. Myös Suomen peruskiukkuset ihmiset, välinpitämätön ja itsekäs ilmapiiri ja kallis ruoka veetuttavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä