Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen äiti kutsuu poikaansa pikkumieheksi

Vierailija
06.02.2013 |

ja puolisoaan isännäksi.

Voi helevetti.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2013 klo 10:40"]

kun ymmärrän, että ihmisiä on moneen junaan. Tämä palsta kyllä saa itsetunnon kohoamaan kohisten kun voi verrata itseään ihmisiin, jotka keksivät ongelmia jopa siitä millaisia lellittelynimiä toiset lapsistaan käyttävät. Ah, rakastan tätä palstaa. :D Alan tästä lähtien kutsumaan lapsiani pikkumiehiksi, vaikken niin tähän asti ole koskaan tehnyt.

[/quote]

Ap esitti kysymyksen. Sinä teit tästä nyt ongelman.

Minua ainakin kiinnostaa, onko ihmisillä, joista pidän/en pidä joitain erityisiä, helposti tunnistettavia piirteitä.. esim. jos tutustun uuteen ihmiseen, ja kuulen mitä "meidän neiti " tai vaikkapa miehen suusta "juoniori" on tehnyt, tiedän, että tod.näk. näiden ihmisten ajatusmaailma ja tyyli poikkeaa suuresti omastana. Ei tuon sen kummempaa tarvitse olla.

Vierailija
2/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2013 klo 10:40"]

kun ymmärrän, että ihmisiä on moneen junaan. Tämä palsta kyllä saa itsetunnon kohoamaan kohisten kun voi verrata itseään ihmisiin, jotka keksivät ongelmia jopa siitä millaisia lellittelynimiä toiset lapsistaan käyttävät. Ah, rakastan tätä palstaa. :D Alan tästä lähtien kutsumaan lapsiani pikkumiehiksi, vaikken niin tähän asti ole koskaan tehnyt.

[/quote]

Ap esitti kysymyksen. Sinä teit tästä nyt ongelman.

Minua ainakin kiinnostaa, onko ihmisillä, joista pidän/en pidä joitain erityisiä, helposti tunnistettavia piirteitä.. esim. jos tutustun uuteen ihmiseen, ja kuulen mitä "meidän neiti " tai vaikkapa miehen suusta "juoniori" on tehnyt, tiedän, että tod.näk. näiden ihmisten ajatusmaailma ja tyyli poikkeaa suuresti omastana. Ei tuon sen kummempaa tarvitse olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen äiti, joka myös tituleeraa itseään pikkumuehen äidiksi tai jopa pikkumiehen äipäksi. Eli kotiäiti, jolla ei ole kodin ulkopuolista työelämää ja elää muutenkin täysin lasten ehdoilla. Varmaan rakastaa pikkumiestä kyllä.

Vierailija
4/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2013 klo 10:15"]

Mulle tulee laulusta aina mieleen, että se laulaa omalle peenikselleen "pieni mies, sinun katson kasvavan..."

[/quote]

Mulle ei ole koskaan tullut tuo mieleen tuosta laulusta. Mun mielestä se on kaunis laulu! Sulla vaan on kakkanen fantasia...

Vierailija
5/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkumies, pikku-ukko...

Sanooko joku myös tytärtään pikkunaiseksi tai pikkumuijaksi?

Vierailija
6/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pikkumiestäkin pahempi on "tissimies". Ei jumalauta!

Vierailija
7/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
8/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee laulusta aina mieleen, että se laulaa omalle peenikselleen "pieni mies, sinun katson kasvavan..."

Vierailija
9/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei 2v sais kutsua pikkumieheksi?

Vierailija
10/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on Suomessa aika monta ja joka paikassa puhutaan vähän eri tavalla.

Vierailija
11/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syyllistynyt ajoittain kumpaakin. = )

Vierailija
12/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihan on sellaisia hellittelynimityksiä, älä ole niin vakava

Vierailija
13/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on myös yks ällötys.

Vierailija
14/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikalasta kutsutaan pikkumieheksi? Onko tytär sitten pikkunainen?

Mun mielestä pikkumiehittely on sellasta ällöttävää mulla-on-poika-äijäilyä. Pikkumiehille puetaan juhliin tummansiniset prässihousut, liivi ja valkoinen kauluspaita. Tai sit niillä on minikokoinen nahkatakki ja buutsit kun isälläkin on. Mun mielestä pikkumiehittely on niin wt-touhua.

Ja juu, on mullakin poika mutten ole ikinä pikkumiehitellyt häntä.

ap

Vierailija
15/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pikkumiehittely on sellasta ällöttävää mulla-on-poika-äijäilyä. Pikkumiehille puetaan juhliin tummansiniset prässihousut, liivi ja valkoinen kauluspaita. Tai sit niillä on minikokoinen nahkatakki ja buutsit kun isälläkin on. Mun mielestä pikkumiehittely on niin wt-touhua.

ap

olet keksinyt yhden oleellisen asian, joka tekee sinusta muita ihmisiä paremman. Voit onnitella itseäsi saavutuksen johdosta.

Oscar.

Vierailija
16/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen miten jotkut kutsuu tyttölastaan prinsessaksi tai meidän neidiksi. Sekö ei ole ärsyttävää WT meininkiä?

Prinsessojahan on amerikan slummit ja ghetot täynnä.

Vierailija
17/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Olet varmasti hieno ihminen. Kuka sanoo vaimoaan/tyttöystäväänsä muijaksi? Kuka sanoo mummoaan ämmiksi? Ne ovat niitä farkkutakkisia narkomaaneja, joiden äiditkin ovat ryypänneet kymmenvuotiaasta asti. Kuka sanoo miestään ukoksi? Kaksvitoset alkoholisoituneet parturi-kampaajat.

Olen kuullut monenkin ihan tavallisen ihmisen sanovan poikalasta pikkumieheksi. Kenelläkään ei ole ollut minikokoista nahkatakkia ja buutseja, koska tuttavapiiriini ei kuulu tällä tavoin pukeutuvia ihmisiä.

Vierailija
18/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen pohtii tämmöstä? Joku totaalisen nolife?

Vierailija
19/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän satunnaisen pikkumiehittelyn/neidittelyn, mutta jos se on jatkuvaa... Mulla on tyttö ja käytän välillä kirjoitettaessa sanaa neiti, puheessa en koskaan. Lapsella kun on nimikin.

Pikkumiehestä tulee tosiaankin mieleen sellainen äijäily. Että voi kun meidän Viljo 2v on jo niin iso mies. Öö?

Oscar, miksi koet tarvetta korostaa joka viestissä että se on nimenomaan sinun kirjoittamasi ja että sinä olet MIES?

Vierailija
20/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsun mieheni kalua nimellä pikku-"X" (miehen nimi, mitä en kehtaa tässä paljastaa)

Ei sen jälkeen kyllä kestäisi pokka kutsua vielä poikaani pikkumieheksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi