Olenko mä ainoa jota vähän ärsyttää toi vauvakuume palsta?
Olisi kiva palstailla siellä,mutta on alkanut tympimään ne ikuiset viikkoa ennen menkkoja testailut ja limojen kyttäämiset.Kaikenlainen kolotuskin luokitellaan raskausoireeksi.
Eikö enää voi normaalisti odotella,että tulisi raskaaksi?
Kommentit (10)
melkeenpä pelkästään näitä triploja, tuplia ym. porukoita. Yleisiä kysymyksiä ja juttuja ei oo enää paljon ollenkaan eli enpä viitsi siellä käydäkkään.
Kävin siellä joskus vuosikausia sitten, kun itse podin " vauvakuumetta" , mutta ei siellä tuollaista ollut silloin. Nykyään en kehtaa edes kurkata. Hankala uskoa, että aikuiset ihmiset noita juttuja kirjoittavat.
Jos siis vain vähän ärsyttää. Mua ärsyttää älyttömästi enkä enää jaksa käydä siellä.
että ensin kirjoitellaan siellä jossain ketjussa ja sitten tullaan tänne itkemään kuinka ihmepalsta se on!
Moni on jo kirjoittanut, ettei siellä viitsi enää olla, kun touhu on niin rasittavaa.
Jopa pelkät pikkunätit otsikot ja imelät nickit alkoi ällöttää.
ja näköjään ne änkee itse tännekin puolustelemaan tota " aikuista käytöstään" .. ;)
Vierailija:
että ensin kirjoitellaan siellä jossain ketjussa ja sitten tullaan tänne itkemään kuinka ihmepalsta se on!
paljon on jutut siellä muuttuneet parissa vuodessa. Ja onneksi ei tarvitse enää siellä käydä... ;o)
Minäkään en kestä sitä. Meininki ei ole ollenkaan normaalia odottelua ja haaveilua, vaan siellä tosissaan tehdään vauvoja. Valkovuotoa analysoidaan mikroskoopilla ja testejä tehdään joka toinen päivä. Ei sitä voi kestää!