Örks, työpaikan miehet keittää kahvia puruja mittaamatta
siis kaatavat vain suoraan purkista. Ja niin järkyttävää tököttiä tulee, että kahvinjuontinin on vähentynyt melkoisesti.
Kommentit (16)
Luultavasti on vain hyvä, jos kahvinjuontisi vähenee.
Luultavasti on vain hyvä, jos kahvinjuontisi vähenee.
Itse juon vain pelkää teetä.
Vaikka olen nainen. Kyllä sitä tähän ikään mennessä on sen verran monta pannua kahvia tullut keitettettyä, että silmämääreisesti osaa jo katsoa mikä on riittävästi. Laihaa kahvia ei kyllä juo erkkikään.
Keitäpä itte omat kahvis
Sikäli parannusta edelliseen, että miehetkin keittää, heillä oli sellaine kuvitelma ennen että kahvinkeitto on naisten hommaa. Jos ei ole aikaa keittää uutta kahvia, niin sitten ei pidä sitä kahviakaan ottaa. Mutta joku tolkku niissä puruissakin pitäisi olla.
ap.
Eikä sen laimentaminen aamukiireessä ole mitenkään kätevää.
Tänä aamuna en voinut juoda mieheni kahvia vaikka sitä oli vaan sentti ja loput maitoa. Heitin loput pois ja keitin uuden, ja kelpas miehellekin. Ehkä se alkais vihdoin tajuta että kannattaa mitata.
Minä jopa lataan jo illalla työmaan keittimen että saan aamulla mieleistä kahvia muuten se olis tervaa.
meillä myös mies töräyttää joskus sellaiset sumpit että irvistämään pistää. Ja siis juuri tuolla kaatotyylillä keittelee, aarrrgh. Meillä mies nousee yleensä aiemmin niin ehtii melkein joka aamu aamukahvit laittamaan.
...ja samaiselta mieheltä on työpaikalla kahvinkeitto kielletty tästä syystä :D
laittavat kahvinporot mukiin ja kuumaa vettä päälle ja juovat sen niin.
Mahtaa maistua ja tuntua:)
että voisivatko mitata sen kahvipurujen määrän? Toisinaan puhuminen ratkaisee ongelman :)
komentanut ja kieltänyt, mutta ei kuulemma "jaksa" mittailla, menee niin kauan siinä. Ja jatkaa tyylillään. t 10 (?)
ja ohjeistaa minutkin;D Laiha kahvi on kauheaa ja sitä tarjotaan aika usein.
eli tehdä homma niin huonosti, että se kielletään tekemästä. Ja hupsis, siitäkin velvollisuudesta on päästy näppärästi eroon.