G:Kuinka monta kiloa aiot pudottaa ennen kesää?
Kommentit (26)
Aloitan heti 1.1 ja Maaliskuun lopussa uskon olevani tavoitteessani. Sen jälkeen ehkä vielä 5 kg, jos siltä tuntuu.
Ei mitään ihmedieettejä, säännölliset ruoka-ajat, liikunnan lisääminen ja salitreeni. Kasvisten lisääminen ja viljatuotteiden vähentäminen. Onnistuu kyllä, jos ja kun saan motivaation pidettyä tän hetkisellä tasolla.
Vielä jäljellä raskaudesta. Melkein vuoden olen imettänyt ja jatkan vielä, eli luulisin että putoavat ihan itsestään vaikka paljon syönkin. 18kg jo hävinnyt.
Jos eivät ole pudonneet maaliskuuhun mennessä, lopetan makean syönnin siihen asti kunnes ovat poissa:)
Olis hyvä. Vhh ja liikuntaa eli ei mitään ihmedieettejä vaan hyvää kotiruokaa
metodia pitää vielä miettiä, mutta tuon 20kg jälkeen paino olisi siinä mitä painoin ennen kuin aloitin odottamaan toista lasta.
Laitetaanpa vastaus myös mitä lasissa: lonkeroa.
20kg, mieluiten ainakin 30kg. Kunhan tämä vauva syntyisi ensin! ;)
eli joku 3-4 kg, ei haittaisi 5 kilonkaan kevennys.
Helmikuussa alkaa siis dieetti, runsaasti proteiineja ja kasviksia. Liikuntaa lisään sitä mukaa mitä kroppa sallii synnytyksestä palautumisen aikana, mutta ensin hoidan ruokavalion kuntoon. Nyt olen repsahtanut ja syönyt mitä sattuu ja milloin sattuu.
Liikkua en ole voinut oikeastaan yhtään ja se ottaa päähän, olen rapakunnossa.
Kunhan nyt synnytän ja tiedän mikä on lähtötilanne, on tarkoitus tiputtaa painoa noin 5kg kesään mennessä. Lienee helppoa, ihan jo siksi että raskaus on taas kerännyt nesteitä kroppaan.
Lähtöpaino ennen raskautta oli 87kg ja ensi vuoden loppuun mennessä toivoisin painavani noin 75-76kg eli koko vuoden tavoite on 10kg..
Jos lasken raskauskilot mukaan niin voisin sanoa että yritän pudottaa 20kg kesään mennessä. =D
Mutta kuitenkin tuo 5kg siitä ihan omasta elopainosta kesään mennessä (aka heinäkuun alkuun mennessä) on se tavoite.
yhtään kiloa. Tarkoitus olisi lisätä vähän lihasmassaa. Olen erityisesti ylävartalosta liian rimpula.
Ajattelin olla töissä niin paljon, etten ehdi syömään :/
Tavote olis kesäkuun 1. päivään mennessä alle 65kg. Sen verran tiedän nykyisestä painostani että se on yli 70kg, ehkä jopa 75kg...
Ajattelin edetä vaiheittain. Ensin lisään kasvisten määrää ja jätän sokerin pois, sitten vehnän ja ohran. Liikuntaa lisään myös asteittain. Aluks on tavote kävelylenkki kerran viikossa ja huhti-toukokuussa juoksulenkki pari kolme kertaa viikossa.
Olen sokeriholisti.
Ruoka-annosten pienentäminen. Herkuttelun hillintä. Kahvia mussutuksen korvikkeeksi.
arvioisin että n30kg olis tiputettavaa. Alkuun nutrausta, sitten vaan kevyempää ruokaa, reilusti kasviksia, ei alkoholia ja paaaaaaaaaaaaaaaaaaljon liikuntaa.
riippuu ihan tilanteesta maaliskuisen synnytyksen jälkeen :) esikoisesta kilot lähti aika nihkeesti, toivottavasti nyt joutuisammin.
Vaunulenkkejä, kuntosalia, nutrilett-patukoita ja pieniä ruoka-annoksia, eiköhän niillä löysät lähde.
Ideaali olis, jos sais laihdutettua tammi-helmikuussa 5 kg ja sitten lihois takaisin keväällä allergia/astmalääkityksen aikana sen vain eikä menis yli. Yhtenä keväänä lihoin 15 kg/3kk ja toivon, että sitä ei tarvitse tehdä toiste.
Vähennän herkuttelua ja lisään liikuntaa. Vois myös lisätä sen välipalan ruokailujen väliin ja aamupalaa vois alkaa syömään, siis ihan kunnollista aamupalaa. :)
Niin ja taidan parhaimmassa tapauksessa olla 10 kiloa kevyempi kaikesta yrityksestä huolimatta :=)
Personal Trainerin kanssa ensimmäinen tapaaminen on ensi viikolla. Hän tekee tarkan ruokavalion ja liikuntaohjelman. Mutta siis 3 tuntia aerobista (juoksu, spinning) + 3 tuntia salia tai kahvakuulaa. Kerran viikossa PT:n kanssa tapaaminen, mittaukset ja tunti ohjattua salitreeniä.
Joo. Kallista on, mutta ainut keino, millä 100%:n varmuudella tiedän, että onnistun:
Enää 5kg niin homma on hallinnassa! Tämän vuoden aikana olen saanut pois jo 9kg (72-> 63) ja jos tuon vitosen saisin kesäkuuhun mennessä niin homma olisi paketissa. Pituutta 171cm.
Syö vähemmän, kuluta enemmän? Toisilla toimii.