Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö uskaltaisi yrittää...

05.02.2013 |

Voi että.. Olin jo ajatellut, että 2 lasta riittää, mutta nyt, kun nuoremman syntymästä on kulunut 2 vuotta, on yhtäkkiä alkanut tuntua, että sittenkin haluaisin vielä yhden lapsen. Jos olisin edes muutaman vuoden nuorempi, en empisi yhtään, mutta kun mittarissa on 39 vuotta, kaikki suurentuneet riskit pelottavat. Aivot käyvät kuumana, kun mietin ja puntaroin asioita... Vieläköhän uskaltaisin yrittää..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen tässä lueskellut erilaisia tekstejä, milloin on vanha saamaan lapsia ja onneksi monet kirjoittavat että sitten kun luonto sen päättää. Meillä 3 lasta ja nuorimmainen syntyi kun oli 39v Hyvin on kaikki sujunut. Nyt yritystä iltatähdelle ja ikää 42v katsotaan mitä mieltä luontoäiti on:)

Vierailija
2/4 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olen itse vasta 22-vuotias ja esikoista kovasti mieheni kanssa tässä yritetään. Oma äitini on kuitenkin tehnyt minut 43-vuotiaana yhdellä munasarjalla. Joten äitini on hyvä esimerkki siitä, miten voi onnistua, kun vaan uskaltaa yrittää jos tosissaan haluaa jotakin :) Olen perheemme nuorin, joten äitilläni oli aikaisemmin jo kaksi lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Itselläni sama tilanne, olen 37-vuotias. Vielä annan kolmannelle lapselle mahdollisuuden tulla. Tilanne tietenkin tämä siksi, että nykyisellä miehelläni ei ole omia lapsia. Kyllähän tässä mietityttää oma jaksaminen, mutta toisaalta pientä vauvakuumetta tässä on kyllä havaittavissa  =)

Tsemppiä yritykseen jos siihen päätökseen päädyt!

4/4 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

kyllä kannattaa yrittää. Nyt olen itse 40 kohta 41 ja meillä häärää täällä ihana 2 vuotias, muut lapset 9 ja 11. Tie tälle iltatähdelle oli yhtä helvettiä 4 keskenmenoa ja yksi lapsi jolla oli down ja niin huonot mahdollisuudet selvitä että päädyin keskeytykseen.En kadu mitään.

Tsemppiä sinne