Rupeaisiko sinua ahdistamaan jos sama mies käy tupakalla joka 5min ja töllää aina sinun ikkunaan?
Kommentit (15)
ei ainakaan kauan elä, jos 5:n minuutin välein polttelee.
Kyllä ahdistaisi. Ajattelisin jonkin aikaa järjellä, että päivisin ei ikkunoista oikein hyvin näe sisälle ja iltaisin kun laittaisin valot päälle, niin vetäisin verhot visusti kiinni. Sälekaihtimet olisivat kova sana. Voisin myös miettiä, että kuvittelenko liikoja ja olenko todella sitä mieltä, että minun ikkunoihin se siellä tuijottaa tms.
Mutta tuo luultavasti toimisi vai hetken aikaa. Jonkin ajan päästä ahdistus alkaisi luultavasti kasvamaan ja äijän käytös rassaamaan ihan tosissaan. Alkaisin luultavasti katselemaan uutta asuntoa jossain vaiheessa.
yöstä aamuun ja aamusta päivään ja päivästä yöhön
24/7 ton jätkän takii !!!!!!!!!!
ikkunaan viesti; Tuijota muualle pervo!
Sitä saa kyylätä minne haluaa omalta partsiltaan. Minua ainakin alkaisi huvituttaa jos vastapäisen kerrostalon yhdessä ikkunassa lukisi "Tuijota muualle pervo"
Varmaankin useasti tupakkaa polttaessani keskittyisin moisen huvittavan asukkaan toimiin, kuten varmaa 70% kaikista muistakin kerrostalon ihmisistä.
Sitä saa kyylätä minne haluaa omalta partsiltaan. Minua ainakin alkaisi huvituttaa jos vastapäisen kerrostalon yhdessä ikkunassa lukisi "Tuijota muualle pervo"
Varmaankin useasti tupakkaa polttaessani keskittyisin moisen huvittavan asukkaan toimiin, kuten varmaa 70% kaikista muistakin kerrostalon ihmisistä.
lisättäisiin vielä sen tuijottajan nimi.
Sitten jo huvittaisi naapureitakin.
Minä aiheuttaisin miehelle sellaiset traumat, että ei toista kertaa tölläisi.
Riisuisin alasti, enkä todellakaan ole mikään missi. Pienet tissit, möhömaha, selluliitti pylly, joka kävelessä hyllyy..
Sais mies kyllä sellaisen oksennus refleksin, että kiertäisi minun ikkunani kaukaa.
tilanne toisinpäin. Vastapäisen talon parvekkeella tupakoiva miekkonen varmaan pitää mua pelottavana kun kyylään ikkunasta aina kun se on tupakalla.
Sitä saa kyylätä minne haluaa omalta partsiltaan. Minua ainakin alkaisi huvituttaa jos vastapäisen kerrostalon yhdessä ikkunassa lukisi "Tuijota muualle pervo" Varmaankin useasti tupakkaa polttaessani keskittyisin moisen huvittavan asukkaan toimiin, kuten varmaa 70% kaikista muistakin kerrostalon ihmisistä.
lisättäisiin vielä sen tuijottajan nimi. Sitten jo huvittaisi naapureitakin.
Näkisin moisen tekstin naapuripuolen ikkunassa ja kokisin sen julkisena perusteettomana kunnianloukkauksena, menisin koputtaman kyseisen naisen oveen ja ilmoittaisin - kyseinen lappu pitää välittömästi poistaa ikkunasta tai kyylääjiä on minun lisäkseni käräjäoikeuden tuomari, sekä asianajajani.
T: Tupakoiva naistenkyylääjä
Mene näkyvästi ikkunaan kameran kanssa, ota tyypistä kuva ja heti sen perään teeskentele soittavasi kännykällä. Ehkä se tepsii.
Minäkin mietin että liimaanko uhalla just tollasen lapun!!! :DDDD voisin kyllä... koska ei minusta kellään oo oikeus toljottaa toista koko ajan, ei se kuulu hyviin tapoihin ja minua on pidemmällä kaavalla alkanut ainakin ahdistaa suunattomasti
Olen siis nuori nainen ja joskus hän on nähnyt varmasti minut täällä kotona pyyhe päällä tai alasti ja kyttää siksi... MIETTIKÄÄ MITEN AHDISTAVAA JA SAIRASTA! mua ihan oksettaa
Tai sitten kun kämppä on niin paskanen tai olen muuten vaan outo, et sen takii kyylää.
Vaihdoin nyt sitten datis nurkkaa muualle ja heti kun tulee pimeä menee verhot kii ;-) mahtaa vituttaa kyylää! hhaahahaaahahhhhhaahhahhahhahaaa
jos kärsii jo muutenkin mielenterveysongelmista.
Ootteko tulleet aatelleeks?
Hyvät käytöstavat siis kunniaan
Mene näkyvästi ikkunaan kameran kanssa, ota tyypistä kuva ja heti sen perään teeskentele soittavasi kännykällä. Ehkä se tepsii.
Kiva ero on siinä:
1.) Toisen ihmisen kyllääminen on täysin sallittua, joskus jopa miehille aivan suotavaa.
2.) Luvaton toisen ihmisen asunnon/ asunnossa olevan henkilön kuvaaminen on salakuvaamisen tunnusmerkistön täyttävä rikos.
Mutta jos sakkoja maksaa ja naapurieripuraa kylvää niin mikä ettei...
Nämä esitetyt naisten ratkaisut ovat niin tolkuttoman dorkia, että tätämenoa tarvitse enään töissä ravata kun pystyy hyvät hillot omalta partsiltaan käärimään.
Oletko ikkunan ääressä koko ajan?