Miten pääsen eroon rakastumisen tunteesta?
Oisko jollain ihan jotain käytännön niksejä? En halua tuntea enää mitään erästä henkilö kohtaan, tai mieluiten vihaa. Ei auta olla erossa tyypistä, jotain muuta tarvitaan...
Kommentit (9)
Että rakastumine tarkoittaa aina rakastumista omaan mielikuvaan. Olet itse luonut päässäsi kuvan ihannemiehestä. Ala visualisoimaan, että se mies piereskelee, tiuskii sinulle, yms. Visualisoi päivittäin.
Koska ei oikeasti piere eikä tiuski...On kaikintavoin ihana käytökseltään. Mutta hajottaa mun sydämen.
ja pääset siitä parhaiten eroon harrastamalla seksiä kyseisen henkilön kanssa. Todellisuus ei koskaan vastaa mielikuvia. Mutta varoituksen sana, se voi olla sitäkin koukuttavampi. Tai sitten ei. Riippuu siitä toisesta...
Että rakastumine tarkoittaa aina rakastumista omaan mielikuvaan. Olet itse luonut päässäsi kuvan ihannemiehestä. Ala visualisoimaan, että se mies piereskelee, tiuskii sinulle, yms. Visualisoi päivittäin.
Koska ei oikeasti piere eikä tiuski...On kaikintavoin ihana käytökseltään. Mutta hajottaa mun sydämen.
Kyse onkin MIELIKUVASTA. Eli ala kuvittelemaan, että mies vain feikkaasulle, ja onkin oikeasti toisenlainen.
toisenlainen vaan kuitenkin mukava?
Että olen harrastanut kyseisen henkilön kanssa seksiä useastikin ja ollut jonkunlaisessa suhteessa, joten tiedän ja tunnen hänet aika hyvin. Haluan eroon hänestä koska suhteella ei ole tulevaisuutta eikä hän rakasta minua yhtä paljon kuin minä häntä. Itselleni hän olisi se oikea, joten paljon vikoja en voi hänestä keksiä.
toisenlainen vaan kuitenkin mukava?
No ei ihme, ettet pääse rakastumisen tunteesta eroon, jos et osaa visualisoida.... Onnea valitsemallasi tiellä. Ole sit rakastunut.
sitten sun kannattaakin harrastaa seksiä sen parhaan kaverin kanssa. Sen jälkeen nolottaa niin paljon, että ei enää rakastuta.
Niinpä asia on ihan selvä. Omat tunteesi haalistuvat ajan mittaan, koska suhdetta ei ole etkä saa vastarakkautta. Sanot hänen olevan sinulle oikea, mutta eihän hän ole kun kerran ei rakasta. Totta kai sinä haluat rinnallesi sellaisen oikean, joka rakastaa sinua täysillä.
Että olen harrastanut kyseisen henkilön kanssa seksiä useastikin ja ollut jonkunlaisessa suhteessa, joten tiedän ja tunnen hänet aika hyvin. Haluan eroon hänestä koska suhteella ei ole tulevaisuutta eikä hän rakasta minua yhtä paljon kuin minä häntä. Itselleni hän olisi se oikea, joten paljon vikoja en voi hänestä keksiä.