Saako 13v pojat tosiaan pelata rajattomasti ja K18 sotapelejä, valvoa, katsoa kauhuleffoja...?
Mä oon niin rikki kun kuuntelen omaa 13v poikaa. Kuinka kaverit saavat pelata tuntikausia ja päivittäin, K18 sotapelejä ja K18 kauhuleffoja vanhempien suostumuksella. Ja kaverit saavat valvoa 22-23 joka päivä ja heillä on luonnollisesti Lumiat kännyköinä ja niissä rajaton netti (ja tietty ilman mitään K18-estoja). Eikä sekään riitä vaan naureskelevat ja kiusaavat niitä joilla tällaisia hienoja etuja ei ole.
Jos näin on niin olenko mä lukenut kasvatusoppaita ja käyttänyt maalaisjärkeä turhaan, jos parhaimmat lähtökohdat oman lapsen elämälle saakin yllä luetelluilla tavoilla? Pitäiskö munkin vaan ruveta vähättelemään ikärajoja ja tutkimustuloksia?
Vai ovatko vanhemmat vain niin mukavuudenhaluisia että antavat periksi lapsilleen ettei heidän hieno arkensa häiriintyisi turhilla konflikteilla?
Anna pelata ja osta lumia 1020 ja laita rajaton netti. Minun naperolla (9v) on lumia 1020,siinä rajaton netti