kiinnostava huomio fb ihmisistä eri aloilta
olen mediapuolella, toisin kuin muut, en päivitä kuviani fb:ssä, en kerro mitään jne.
KOllegani sen sijaan leveilevät, vouhottavat ulkonöällä, työllä, rahalla, lasten harrastuksilla tai palkinnoilla, matkoilla jne jne.
Mieheni fb:ssä sen sijaan on vain hänen ystäviään, ei työhön liittyviä tyyppejä niinkään. Kaikki ovat uskovaisia. Heidän fb statukset on hyvin down to earth, perus perhejuttuja, ei vouhottamista tai ulkonäköpäivityksiä kuvineen, joskus jotain hengellisyyten liittyvää. Tuntuu paljon mukavammalta lukea miehen ystävien päivityksiä kuin näiden minun vouhottajien. Olen facebookissa vain työni takia joten siellä ei ole varsinaisia ystäviä.
Huomaa kyllä mikä on kenenkin elämän arvot ja perusta.
Kommentit (9)
(mitä se sitten tässä tarkoittakaan) työskentelevän tietävän, ettei facebookista voi varmuudella "huomata" yhtään mitään.
Ehkä näiden lasten harrastuksilla tai matkoilla vouhottajien elämässä on paljon sellaista mitä ei kirjoiteta facebookiin. Se ei tarkoita, etteivät ne olisi tärkeitä asioita.
Monen ystäväni päivitykset kertovat matkoista, harrastuksista, joku kävi leffassa, joku kuvasi upean ravintola-annoksensa. Nämä samat ihmiset kantavat huolto sairaista lapsistaan, osa vanhemmistaan. Joku on raskaana, toinen sai keskenmenon, kolmas menetti työpaikkansa.
Isoja asioita ei vaan viitsi kirjoittaa nettiin.
olen mediapuolella, toisin kuin muut, en päivitä kuviani fb:ssä, en kerro mitään jne.
KOllegani sen sijaan leveilevät, vouhottavat ulkonöällä, työllä, rahalla, lasten harrastuksilla tai palkinnoilla, matkoilla jne jne.Mieheni fb:ssä sen sijaan on vain hänen ystäviään, ei työhön liittyviä tyyppejä niinkään. Kaikki ovat uskovaisia. Heidän fb statukset on hyvin down to earth, perus perhejuttuja, ei vouhottamista tai ulkonäköpäivityksiä kuvineen, joskus jotain hengellisyyten liittyvää. Tuntuu paljon mukavammalta lukea miehen ystävien päivityksiä kuin näiden minun vouhottajien. Olen facebookissa vain työni takia joten siellä ei ole varsinaisia ystäviä.
Huomaa kyllä mikä on kenenkin elämän arvot ja perusta.
ja siten tuoda ilmi elämänsä arvoja ja perustaa.Miten jollekin voi olla ongelma se, että toiset eivät päivitä fb:hen samoja asioita kuin hän itse...:=))
Miten vouhotetaan ulkonäöllä? Kait sitä saa olla iloinen jos siihen on aihetta? En ymmärrä miks toiset on siitä katkeria? "Kel onni on sen onnen kätkeköön" sanonta pitää suomessa niin hyvin paikkansa, valitettavasti...
ystäviä ja tuttavia, joiden kanssa muutenkin viihdyt?
Uskovaisuus ei takaa laadukkaampia päivityksiä ainakaan omassa kaveripiirissäni.
Mä taas poistelen ihmisiä, jotka eivät päivitä koskaan mitään. Ja miksi sinä edes luet miehesi fb:tä? Ota kaveriksesi niitä oikeita kavereita eikä pelkästään työkavereita.
Ja mikä mediapuoli? Jonku pikkukylän amiksen linjako?
kuvaa itseään jatkuvalla syötöllä fb:ssä ja sitten kanat toisensa perään siellä huutelevat että ihana, niin kaunis!,
narsistista minusta.
ja toki, kaikille tapahtuu ikäviäkin asioita, joillakin on tarve vouhottaa hienoista jutuista, jotkut eivä litä puhua mitään jollekin puollitutuille urpoille.
Miten vouhotetaan ulkonäöllä? Kait sitä saa olla iloinen jos siihen on aihetta? En ymmärrä miks toiset on siitä katkeria? "Kel onni on sen onnen kätkeköön" sanonta pitää suomessa niin hyvin paikkansa, valitettavasti...
Mä taas poistelen ihmisiä, jotka eivät päivitä koskaan mitään. Ja miksi sinä edes luet miehesi fb:tä? Ota kaveriksesi niitä oikeita kavereita eikä pelkästään työkavereita.
Ja mikä mediapuoli? Jonku pikkukylän amiksen linjako?
Ikävää tuottaa pettymys sinulle, olen maisteri ulkomaisella tutkinnolla en millään sodankylän amiksen kurssilta.
mutta se porukka onkin -suoraan sanottuna- moneen kertaan karsittu. Poistan ihmiset, joilla mielenterveys rakoilee niin, että itsemurhauhkauksia kirjoitellaan kännissä. Poistanne, joilla on jyrkkiä poliittisia mielipiteitä. Poistan myös sellaisia, jotka eivät käytä koko Facebookia, eli eivät kirjoita.
Jäljelle jäävät sellaiset, jotka ovat vastavuoroisia, hyväntuulisia, aidon oloisia, joilla on jotakin sanottavaa.