Facebookista
Miksi kaikki kaverit eivät näy siinä oikealla olevassa listassa?
Kun klikkaan omat tietoni, niin siellä nämä kaverit kuitenkin näkyvät.
Huomasin tämän, kun sain kaveripyynnön ja hyväksyin sen. Kuitenkaan tämän kaverin kuva ei ilmestynyt siihen listaan. Ilmeistyi kyllä sinne toiseen. Samalla huomasin ne pari muutakin. Ilmeisesti kiinni jostain asetuksista - mistä?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 10:23"]
Ai meinaat sitä keskustelulistaa?? Siinä näkyy ne ihmiset jotka on onlinetilassa tai sitten niin etteivät kirjaudu oikeasti ulos, esim. kännykällä, saavat sitten usein viestin kännykkään.
Tai kaikki ei edes halua pitää itseään esillä keskustelussa vaikka olisikin fb:ssä.
[/quote]
Mun mielestä siinä listassa näkyy vihreä pallero niiden vieressä, jotka on linjoilla. Tosin kaikilla ei näy vaikka olisivatkin (tiedän, että ovat, kun kommentti tulee saman tien). Mutta tähän asti siinä on näkyneet kaikki mun kaverit (mulla on sen verran vähän, että pysyn laskuissa). Ei kai ne kaikki ole koko ajan online -tilassa? Nyt listasta puuttuu kolme.
No kun sieltä keskusteluasetuksista voi valita sen että näkyykö vai ei! Ja minä ainakin olen käsittänyt että ne jotka ihan oikeasti kirjautuu ulos fb:stä ei näy siinä. Minullakin on kavereita jotka roikkuu siellä koko ajan ilman vihreää palloa ja jos laitan viestin niin vastaus tulee aika pian, koska saavat sen kännykkään.
Mutta jos minä tahtoisin olla fb:ssä, mutta en näkyä keskusteluissa voisin laittaa itseni niin etten näy.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 10:23"]
Ai meinaat sitä keskustelulistaa?? Siinä näkyy ne ihmiset jotka on onlinetilassa tai sitten niin etteivät kirjaudu oikeasti ulos, esim. kännykällä, saavat sitten usein viestin kännykkään.
Tai kaikki ei edes halua pitää itseään esillä keskustelussa vaikka olisikin fb:ssä.
[/quote]
Mun mielestä siinä listassa näkyy vihreä pallero niiden vieressä, jotka on linjoilla. Tosin kaikilla ei näy vaikka olisivatkin (tiedän, että ovat, kun kommentti tulee saman tien). Mutta tähän asti siinä on näkyneet kaikki mun kaverit (mulla on sen verran vähän, että pysyn laskuissa). Ei kai ne kaikki ole koko ajan online -tilassa? Nyt listasta puuttuu kolme.
[/quote]