Kumpi on kauniinmpi mielestäsi: Iida Ketola vs. Vappu Pimiä?
Kun Iidan mielestä julkisuuden henkilöitä saa arvostella niin laitampa tällaisen gallupin täällä pystyyn.
Mun vastaukseni on Vappu 100-0 !!!
Kommentit (33)
Ulkoinen kauneus: Iida
Sisäinen kauneus: Vappu
Kumman kaveri haluaisin olla: Vappu
Vapusta löytyy edes vähäisen kaunista?
vaikka tyylistään en tykkää. Mutta jos katsoo vaan naamaa ja kroppaa, niin hän.
mutta Iida on harvinaisen luotaantyöntävän oloinen, feikin näköinen ja ruma sisältä,
eli arvannette mun vastauksen, sata varmasti!
Iida on feikki. Tekotukka, tekoripset, tekorinnat jne pissis, jutuista huomaa että on bimbo. Järjenjättiläinen ei ole. Eikä ole hänen kumppani. Nrj boikottiin.
PS. Miltähän Ketola itse näyttäisi n. puoli vuotta synnytyksen jälkeen!?
vapun naama ei ole kovin kaunis, mutta muuten itseäni ei häiritse ne raskauskilot. Kiva vaan, että jollakin muullakin on :)
Iidalla taas on ihan kauniit kasvot, mutta kroppa jotenkin epäluonnollisen tasapaksu.
Ehkä iida on kuitenkin kauniimpi, koska Vappu on niin ärsyttävä.
Minä
Ollaan sitä näköjään aktiivisia muuallakin kuin Twitterissä.
Ja muovisenoloinen muutenkin sekä ulkoa ja sisältä. Tyhmä julkisuutta hakeva bimbo, joka ei pärjää missään oikeissa ammateissa. Vapusta olen aina pitänyt. Hän on hyvä juontaja ja kaunis nainen, itsenäinen, osaava nainen. Hänen kaltaisiaan arvostan.
Netistä löytyy kuvia kun juoksee alasti jossain hymyn kuvis...
Vappu Pimiä on hyvännäköinen ja muodokas.
Vappulla on upeat rinnat, vyötärö ja upea perse.
Iida Ketola on paremman näköinen.
Vappu on aika mammamainen.
Vaikea sanoa. Vappu Pimiä ei ole mielestäni hyvännäköinen, ja Iida Ketolasta en ole koskaan kuullutkaan, joten todennäköisyyslaskennan mukaan Ketola on varmaan kauniimpi.
Vappu. Iida on vaan huomionkipee kun pitää tollasia heitellä. Pitäskö keksiä taas joku uus bimboformaatti että sais julkisuutta.