Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän mihin "liikuntaa harrastavien" läskien laihtumattomuus perustuu.

Vierailija
04.02.2013 |

Treeneissä ei vedetä treeniä oikein. Tehdään puolet sarjasta tai käytetään väärää lihasryhmää. Slarvaillaan joka käänteessä. Sanon tämän vailla ironiaa, sivusta paljon nähneenä.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunnalla on valitettavasti painonhallinnassa todella pieni rooli. Kaikki on käytännössä kiinni ruokavalion muuttamisesta.

Vierailija
22/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä. Itse harrastin kestävyysjuoksua laihtumistoivossa, tein sen porin juoksukoulu-ohjelman, mutta en laihtunut yhtään, syy: ruokahalu lisääntyi liikunnan myötä niin paljon, että söin saman verran enemmänk uin mitä kulutin. Jos yritin syödä vähemmän, treenaaminen miinuskaloreilla sujui huonosti ja tuli kamala heikotus.

Lopulta onnistuin pääsemään läskeistäni jättämällä laihdutuksen ajaksi liikunnan kokonaan pois, jolloin oli helppo olla miinuskaloreilla ilman kovin pahaa oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella suuri, JOS harjoitukset tehdään oikein. AP on aivan oikeassa. Mutta jos "liikunta" on vain selittelyä itselle, ei mitään tuloksia tietenkään näy.

Vierailija
24/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan todella paljon ja raskasta liikuntaa ja olen läski siksi, kun syön niin paljon :)

Liikunta kuluttaa aika vähän kaloreita kaikenkaikkiaan. Ja jos käyn juoksemassa 10km/tunti vauhdilla esim. 15km lenkin ja teen kuntopiirin päälle, kaloreita ei ole kulunut kuin n. 800. Sen vetaisee äkkiä sapuskana alas.

Joten nyt meni provosi aivan hukkaan :)

Treeneissä ei vedetä treeniä oikein. Tehdään puolet sarjasta tai käytetään väärää lihasryhmää. Slarvaillaan joka käänteessä. Sanon tämän vailla ironiaa, sivusta paljon nähneenä.

Vierailija
25/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon hei nähnyt aivan samaa!!

Lihavat laahaa jalkojaan - ei nostele niitä.

Mitään oikeita lihaksia ei käytetä.

Liikkeet tehdään vähän niinku sinne päin.

Lihavat ei katso peilistä myöskään, meneekö suoritus puhtaasti, eli eivät kontrolloi harjoittelunsa oikeellisuutta.

Ei mitään järkeä......

Vierailija
26/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla kunnossa, jos ihminen on niin seko, että ahmii sokeria ja rasvaa kilokaupalla eikä rajaa tule vastaan.

Vierailija
27/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon hei nähnyt aivan samaa!!

Lihavat laahaa jalkojaan - ei nostele niitä.

Mitään oikeita lihaksia ei käytetä.

Liikkeet tehdään vähän niinku sinne päin.

Lihavat ei katso peilistä myöskään, meneekö suoritus puhtaasti, eli eivät kontrolloi harjoittelunsa oikeellisuutta.

Ei mitään järkeä......

Vierailija
28/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

painonhallinnassa. Nyt pitää sanoa että se on syömisestä kiinni. Ja olla sitten 100-kiloinen jolla se ON edelleen syömisestä kiinni.

Joopa.

Vierailija
29/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella suuri, JOS harjoitukset tehdään oikein. AP on aivan oikeassa. Mutta jos "liikunta" on vain selittelyä itselle, ei mitään tuloksia tietenkään näy.

laihtumisesta.

Eli siitä se johtuu: liikunta lisää ruokahalua, ja jos siihen ravinnon laatuun ja määrään ei millään tavalla puutu, eihän siinä tietysti laihdukaan.

Vierailija
30/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta on ehdottoman tärkeää laihduttamisessa ja painonhallinnassa. Te keskitytte nyt tuohon jonninjoutavaan "näin paljon kuluttaa kaloreita tunnissa" -ajatteluun ettekä ota huomioon esim. seuraavia:

- liikunnan jälkeinen aineenvaihdunta on tuntikaupalla korkeammalla kuin liikkumattoman

- keho kiinteytyy

- aineenvaihdunta virkistyy

- mieliala paranee ja

tässä vaan muutama asia.

Mitä elinvoimaisempi ja liikkuvampi olet, sitä helpompaa sitä puuduttavaa laihdutusta on kestää.

Oikeesti, hävettää teidän tyhmät jutut. Mutta kaikin puolin, laihduttakaa tuhannella kalorilla ja sitten, kun olette siinä ihannepainossa, aloittakaa joo liikunta. Sitä vaan ei aloiteta napista painamalla vaan oppien ja jatkuvasti kehittyen. Nälkäkuurin jälkeen ei jalka edes nouse, tulee uskonpuute, itseinho, ja menenpä tästä syömään ittelleni hyvän olon. Huokaus.

Vierailija
31/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli taas turha aloitus.

Mä jo toivoin, että olisi ollut jotain oikeaa vinkkiä, eikä mitään paskaprovoa.

Vierailija
32/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta on ehdottoman tärkeää laihduttamisessa ja painonhallinnassa. Te keskitytte nyt tuohon jonninjoutavaan "näin paljon kuluttaa kaloreita tunnissa" -ajatteluun ettekä ota huomioon esim. seuraavia: - liikunnan jälkeinen aineenvaihdunta on tuntikaupalla korkeammalla kuin liikkumattoman - keho kiinteytyy - aineenvaihdunta virkistyy - mieliala paranee ja tässä vaan muutama asia. Mitä elinvoimaisempi ja liikkuvampi olet, sitä helpompaa sitä puuduttavaa laihdutusta on kestää. Oikeesti, hävettää teidän tyhmät jutut. Mutta kaikin puolin, laihduttakaa tuhannella kalorilla ja sitten, kun olette siinä ihannepainossa, aloittakaa joo liikunta. Sitä vaan ei aloiteta napista painamalla vaan oppien ja jatkuvasti kehittyen. Nälkäkuurin jälkeen ei jalka edes nouse, tulee uskonpuute, itseinho, ja menenpä tästä syömään ittelleni hyvän olon. Huokaus.

Vierailija
33/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä kukaan mitään fiiliksista puhunut, vaan silkasta matematiikasta. Montako kaloria tulee inputtina, montako kaloria kuluu/output.

Niitä kun vertaat, lopputuloksena on se, laihtuuko vai ei.

Ei siinä tarvita mitään mutu-fiiliksiä mielialasta tai tähtien asennosta. Kilot lähtee, kun syö vähemmän kuin kuluttaa.

Ja koska kaloreita kuluu liikkuessa itse asiassa aika vähän, tärkeintä on vahtia sitä syömistä. Semminkin, kun liikunta usein nostaa ruokahalua...

Totta kai sitä liikkumisen tasoakin pitää nostaa, koska se kiinteyttää ja kohottaa kuntoa, joten on hyväksi kaikin puolin. Mutta vain typerä av-kana tekee tuollaisia aloituksia kuin ap "kyl mä hei tiedän, kun oon joskus zumbassa nähny..."

Vierailija
34/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä päivän ruokalistoistakin, joita toisille selitetään, jätetään ne isommat ja pienemmät välipalat pois kun eihän ihan kaikkea tarvi laskea. Samoin kuntoiluksi mielletään ja listataan vaikkapa 100 metrin kauppareissu koodisanalla "lenkki".

Vierailija
35/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hemmetin paljon kaloreita! Kyllä mulla ainakin liikunta lisää myös sitä mielihyvää niin paljon, etten edes välttämättä tarvitse mitään herkkuja sen jälkeen. Laihduttamisessa kaikki on kiinni siitä, mitä pään sisällä tapahtuu: se on se syömisen kontrolloiminen sitten kun on liikkunut. Että syö oikeata ruokaa. Ei laihduttamisessa mistään nälän näkemisestä ole kyse, pitää vain oppia syömään oikeita ruokia, jotka ei lihota.

Vierailija
36/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

800 kaloria on hirvee määrä.

Vierailija
37/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä päivän ruokalistoistakin, joita toisille selitetään, jätetään ne isommat ja pienemmät välipalat pois kun eihän ihan kaikkea tarvi laskea. Samoin kuntoiluksi mielletään ja listataan vaikkapa 100 metrin kauppareissu koodisanalla "lenkki".

Vierailija
38/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä kukaan mitään fiiliksista puhunut, vaan silkasta matematiikasta. Montako kaloria tulee inputtina, montako kaloria kuluu/output.

Niitä kun vertaat, lopputuloksena on se, laihtuuko vai ei.

Ei siinä tarvita mitään mutu-fiiliksiä mielialasta tai tähtien asennosta. Kilot lähtee, kun syö vähemmän kuin kuluttaa.

Ja koska kaloreita kuluu liikkuessa itse asiassa aika vähän, tärkeintä on vahtia sitä syömistä. Semminkin, kun liikunta usein nostaa ruokahalua...

Totta kai sitä liikkumisen tasoakin pitää nostaa, koska se kiinteyttää ja kohottaa kuntoa, joten on hyväksi kaikin puolin. Mutta vain typerä av-kana tekee tuollaisia aloituksia kuin ap "kyl mä hei tiedän, kun oon joskus zumbassa nähny..."

Vierailija
39/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sää pitkä *****. oikeesti

Ei tässä kukaan mitään fiiliksista puhunut, vaan silkasta matematiikasta. Montako kaloria tulee inputtina, montako kaloria kuluu/output. Niitä kun vertaat, lopputuloksena on se, laihtuuko vai ei. Ei siinä tarvita mitään mutu-fiiliksiä mielialasta tai tähtien asennosta. Kilot lähtee, kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Ja koska kaloreita kuluu liikkuessa itse asiassa aika vähän, tärkeintä on vahtia sitä syömistä. Semminkin, kun liikunta usein nostaa ruokahalua... Totta kai sitä liikkumisen tasoakin pitää nostaa, koska se kiinteyttää ja kohottaa kuntoa, joten on hyväksi kaikin puolin. Mutta vain typerä av-kana tekee tuollaisia aloituksia kuin ap "kyl mä hei tiedän, kun oon joskus zumbassa nähny..."

Vierailija
40/56 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kilometrin lenkki + joku muu treeni kuluttaa enemmän kuin 800 kcal. Mutta 800 kcal on aika nopeasti syöty: esim. joku suklaakeksi 300 kcal, niitä menee helposti kolme. Tai suklaakonvehdit 50 kcal/kpl, itse vedän helposti sen kymmenen. Tai enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme