Mitkä suositut jutut ovat sinusta kamalia?
Ja nyt ei sitten haeta mitään poliittisia mielipiteitä, uskonnollisia juttuja tjsp, vaan esim. telkkariohjelmia, ruokia, lomakohteita yms.
Itse en tykkää ollenkaan avokadosta joten taidan olla ainoa joka inhoaa avokadopastaa...
Kommentit (27)
sellaiset rantalomakohteet, jotka ovat massaturistikohteita, esim. Bulgarian rantakohteet. Telkkariohjelmista Big Brother on kamalimmasta päästä. Mäkkärissä syöminen. Kirjaton koti - joka tuntuu olevan joissain piireissä suosittua. Einesmakaronilaatikko - ja monet muutkin einesruuat. Ostoskeskuksissa hengailu.
sellaiset rantalomakohteet, jotka ovat massaturistikohteita, esim. Bulgarian rantakohteet. Telkkariohjelmista Big Brother on kamalimmasta päästä. Mäkkärissä syöminen. Kirjaton koti - joka tuntuu olevan joissain piireissä suosittua. Einesmakaronilaatikko - ja monet muutkin einesruuat. Ostoskeskuksissa hengailu.
Lisäksi tuntuu suosiota Suomessakin vallanneen amerikkalaisista TV-sarjoista opittu tapa puhua toisen päälle. Tosi kamala ja huono tapa minusta.
Louis Vuitton ja Uggit. Pelkistetty sisustus, erityisesti täysvalkoisuus ja mustavalkoisuus.
en ymmärrä yhtään sitä Sanna-RAipe juttua.
Mikä siinä on ideana? Minusta ihan kamala!
ym. muoviset design-tuotteet, joita saa Kodin Ykkösestä.
Facebook
Putous-hahmot
Nomination-koru
Uggit
Tolppakorot
Vyötärömittaiset toppatakit
Tosi-tv
Tosi tunkkaisen makuista ja jämähtää kitalakeen rasvaisena.
Inhoan auringonottoa ja auringossa makaamista. Tukalaa maata jossain rannalla, tylsää, alkaa unettaa muttei osaa nukkuakaan. Ja iho kärsii.
Työpaikan virkistyspäivät. Ei virkistä. Puuduttaa enemmän kuin tylsin kokous.
Nanso, Andiata, Marimekko, Rils, Ivana Helsinki, Tiia Vanhatapio, Hanna Saren.
Louis Vuitton ja Uggit. Pelkistetty sisustus, erityisesti täysvalkoisuus ja mustavalkoisuus.
Tuplayökkäys... mauttomuuden huiput!
Ei kiinnosta. Nuorempana menin vaateostoksille, kun masensi. Toivoin sen piristävän.
esimerkkeinä
-reality-ohjelmat
-dallas-tyyppiset ja salkkarit ja lemmenviemäät yms. tv-sarjat
-sushi ja ylipäätään olen lihansyöjä, enkä innostu dieeteistä
-jumpin ja vastaavat, muotia en seuraa enkä noudata orjallisesti
-"laitetaan hieman valkoista" -sisustus tai mikä tahansa sisustus mikä on suoraan jostain lehden palstoilta ilman kyseisen henkilön persoonallista "näköä"
valkohome- sekä vuohenjuusto
kaikki mukatyylikkäät merkkituotteet, kuten LV-laukut ja Gucci
Putous ja Big Brother
sanat broisku ja vitsku
eritoten Mariskoolit.. en vaan tajua. Vuohenjuusto ja sinihimejuustot, avokado ja se uusin J. Karjalaisen biisi.. aivan karmea.
Miten joku jaksaa katsoa sellaista?