Tänään lähden meidän mökille ja siellä lopetan tämän kurjan elämäni
olen miettinyt tätä kaksi vuotta. Olen tehnyt mielessäni paljon työtä jotta pystyn tähän.
Lapset ja miehen olen "hyvästellyt"; he luulevat että lähden vain lepuuttamaan hermojani, mutta oikeasti huomenna tähän aikaan mä nukun jo ikiunta.
Kieltämättä hieman jännittää.. mutten enää jaksa tätä epätoivon tilaa.
Kommentit (99)
Aikuisen itsemurha-ajatukset eivät valitettavasti kuulu jäljitettäviin seikkoihin..
Aikuisen itsemurha-ajatukset eivät valitettavasti kuulu jäljitettäviin seikkoihin..
Ilmoitus poliisille, kuka ilmoittaa??
hän olisi halunnut elää ja seurata lastensa kehittymistä, mutta syöpä tappoi hänet.
Se oli hänen suurin surunsa, ei saanut nähdä lastensa kasvavan aikuisiksi ja se, ettei saanut tukea heitä elämässään.
Ihan oikeasti mitäpä luulette poliisien tekevän ja missä lain kohdassa sanotaan että jäljitetään?
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/feedbacktip?openform&l=1
Ilmoitus poliisille, kuka ilmoittaa??
Mitä sitä täällä väkisin roikkumaan.
soitin hätänumeroon. Toivottavasti tämä ei ollut tyhmä provojuttu.
soitin hätänumeroon. Toivottavasti tämä ei ollut tyhmä provojuttu.
Mitäpä ne sanoi?
Ja mitä sä sanoit?
Kerroin ap:n ID -numeron (näkyy silloin, kun aikoo vastata jonkun viestiin), en tiedä onko siitä apua, mutta ehkä poliisi voi sen perusteella jäljittää..? Muutenkin kai hätätapauksissa poliisi pystyy jäljittämään näitä "anonyymejäkin" kirjoituksia.
Kyllä puhelun vastaanottaja asian tosissaan tuntui ottavan, siksi toivonkin, ettei tämä ollut joku provojuttu.
Toisaalta jos oli, niin provoilija varmaankin joutuisi vastuuseen siitä, että työllistää pelastusviranomaisia turhaan. Tämä ehkä kannattaa kaikkien niiden muistaa, joista on jotenkin hauskaa leikkiä tämmöisillä provoilla.
T: Se joka soitti hätänumeroon, ja jonka on nyt lähdettävä viemään lasta muskariin
paljon auttaa, jos kirjoittaja on gsm:n päässä? Itse ainakin IP-osoitettani tarkistaessani sain maantieteelliseksi asemakseni kaupungin n. 300 kilometrin päästä.
Toki juttu on luultavasti provo, mutta jos ei ole niin ei siihen ehdi mitkään apuvoimat ajoissa. Vaikea uskoa, että joku itsaria harkitseva kävisi täällä ilmoittamassa lähdön läheisyydestä.
itse asun ulkomailla, laitoin vaan noita ilmoja nipun meneen ja toivoin että joku siellä voisi puuttua asiaan.
Kerroin ap:n ID -numeron (näkyy silloin, kun aikoo vastata jonkun viestiin), en tiedä onko siitä apua, mutta ehkä poliisi voi sen perusteella jäljittää..? Muutenkin kai hätätapauksissa poliisi pystyy jäljittämään näitä "anonyymejäkin" kirjoituksia.
Kyllä puhelun vastaanottaja asian tosissaan tuntui ottavan, siksi toivonkin, ettei tämä ollut joku provojuttu.
Toisaalta jos oli, niin provoilija varmaankin joutuisi vastuuseen siitä, että työllistää pelastusviranomaisia turhaan. Tämä ehkä kannattaa kaikkien niiden muistaa, joista on jotenkin hauskaa leikkiä tämmöisillä provoilla.
T: Se joka soitti hätänumeroon, ja jonka on nyt lähdettävä viemään lasta muskariin
paljon auttaa, jos kirjoittaja on gsm:n päässä? Itse ainakin IP-osoitettani tarkistaessani sain maantieteelliseksi asemakseni kaupungin n. 300 kilometrin päästä.
Toki juttu on luultavasti provo, mutta jos ei ole niin ei siihen ehdi mitkään apuvoimat ajoissa. Vaikea uskoa, että joku itsaria harkitseva kävisi täällä ilmoittamassa lähdön läheisyydestä.
Jep. Ja toisekseen lähtenyt jo mökille, ensin polisiien pitäisi mennä apn kotiin, kysyä mökin osoite ja ajella sinne. Ties miten kaukana se on?
isokin homma?
Jep. Ja toisekseen lähtenyt jo mökille, ensin polisiien pitäisi mennä apn kotiin, kysyä mökin osoite ja ajella sinne. Ties miten kaukana se on?
Jätä se reissu nyt vaan väliin ja hae sitä keksusteluapua!
Tyhmä kysymys: Miksi sun pitää tulla tänne ilmoittamaan aikomuksistasi?
näytti vaihtuvan joka viestissä, eli jos olisin vastannut omaan viestiini... vai mitä tarkoitit?
Onhan se nyt tullut jos selväksi tässä viime vuosien aikan ettei suomalaisilla ole mitään arvoa. Mikä ihme viimma nyt tuli yrittää pelastaa suomalainen
isokin homma?
ja täysin turha, koska ei ehdi ajoissa mitenkään vaikka miten yrittäisi.
Vastuuton ihminen aloittaja on joka tapauksessa, oli nyt sitten aito tai ei.
isokin homma?
En tarkoittanut sitä, vaan sitä että apuvoimat eivät tod.näk ehdi paikalle.
Lähde vaikka hermolomalle jonnekin täyshoitolaan. Tai sitten lämmitä sauna ja rentoudu :)
Jos et niin hyvää ja ruhallista matkaa..