Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Evätäänkö henkivakuutus aina jos sairastanut masennusta?

Vierailija
04.02.2013 |

Kokemuksia?

Olen siis joskus vuosia sitten käynyt yhden kerran lääkärillä joka määräsi lääkkeet joita söin muutaman kuukauden.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan meillä ifssä. Tule käymään, niin jutellaan

Vierailija
2/5 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin uskoisin. Itse en saanut sairauskuluvakuutusta yhden rauhottavan lääkekuurin vuoksi. Mutta jos oikein muistan, niin niissä lomakkeissa luki että "oletko viimeisen kymmenen vuoden aikana", eli myöhemmin saattaa olla mahdollisuus vakuutus saada. Krooniset sairaudet estävät sen kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkivakuutuksen saattaa saadakin, koska jos tappaa itsensä vakuutusyhtiö ei maksa mitään, joten ei niillä kai mitään syytä ole kieltää masennuksesta kärsineelle ihmiselle henkkaria. T: toi edellinen

Vierailija
4/5 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ja miehelle yhteistä henkivakuutusta.No,kokeillaan jos vaikka myöntäisivät,tuolta verkkokaupasta ajattelin ostaa.ap

Vierailija
5/5 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla evättiin, samanlainen tapaus kuin sinulla enkä lääkkeitä edes tarvinnut.

Siinä kysyttiin että onko viimeisen 5 vuoden. sisään, odotetiiin sitten tuo viisi vuotta täyteen ja sitten sain.

Ihmettellin itsekin, että mikä siinä on syynä etteivät anna kun jos itsemurhaakaan ei edes korvata, mutta sain kauttarantain vastauksen että masennusta sairastavilla on usein "muutakin häikkää" tai sairastavat keskimääräisesti enemmän