Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaisin ottaa tatuoinnin omasta lapsestani

Vierailija
03.02.2013 |

Ensin mietin vauvan jalanjälkeä. Hieno idea jos lapsia olisi vain yksi, mutta haaveissa kuitenkin vielä pari lisää, joten en halua ottaa montaa jalkapohjaa iholleni. Mietin sellaista köynnöstä.. Ei mikään iso, ehkä kokonaisuudeltaan keskimääräinen naisen kämmenen kokoinen you know? Köynnökseen tulisi lapsestamme yksi sydän. Toisesta taas toinen jne. Pitäisi kuitenkin olla niin, että ei näytä tyhjältä vaikka sydämiä aluksi vain yksi. Ehkä niin että köynnös alkaisi hieman isommasta sydämestä, "minusta".. Ja sitten, jos lapseni joskus tulee saamaan lapsia, olisi mahdollista myös tatuoida siitä hänen sydämestään uusi sydän.. Tulisi lapsenlapsetkin tatuointiin.. Kovin sekava teksti, toivottavasti idea tulee selkeästi. Lisäksi olen miettinyt, että olisiko sydämet värillisiä vai ei.. (tyttö punaisella ja poika sinisellä) äh, en tiedä.. Ja mihin olisi hyvä sijoittaa tatuointi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin jo että olit ajatellut ottaa lapsen kuvaa ihoosi =D

Joo, todella hyvät tatuoijat osaavat, mutta on niitä painajaiskuvia sitten sitäkin enemmän =D

Minulla on lantiolla yksisarvinen, ajattelin että voisi laajentaa tatuoimalla tähtiä sarven ympärille, ja tähtiin lasten nimikirjaimet, ehkä...

Vierailija
2/10 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin jo että olit ajatellut ottaa lapsen kuvaa ihoosi =D

Joo, todella hyvät tatuoijat osaavat, mutta on niitä painajaiskuvia sitten sitäkin enemmän =D

Minulla on lantiolla yksisarvinen, ajattelin että voisi laajentaa tatuoimalla tähtiä sarven ympärille, ja tähtiin lasten nimikirjaimet, ehkä...

Mä en haluaisi nimikirjaimia tms. Tatuointi olisi siis sellainen, että kukaan ei pelkästään katsomalla tiedä mitä se tarkoittaa, ainoastaan jos kerron kuvasta :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tekisit tuosta aiheesta kauniin "tatuointi"-tyylisen seinämaalauksen tai taulun seinälle. Siihen voisi laittaa vaikka sekä jokaisen lapsen että lapsenlapsen jalanjäljen, sekä sydämet, nimet jne - vain mielikuvitus rajana.

Tatuointia ei kannata ihoon antaa hakata, ihon alle myrkkyä, raskasmetalleja ja karsinogeenejä? Ei kiitos. Eikä niitä musteita valvo mikään taho.

Mieti vielä.

Vierailija
4/10 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hs.fi/kotimaa/TS+Tatuointimusteita+ei+valvo+kukaan++++/a1305…

Lainaus: "Tuoreen tanskalaistutkimuksen mukaan yli viidennes musteista sisältää niin paljon karsinogeeneja, että ne aiheuttavat merkittävän syöpäriskin. Tanskan ympäristöministeriön teettämässä selvityksessä analysoitiin 61 mustetta.

Tatuointien syöpäriskit ovat olleet tiedossa vuosia. Tatuointien pitkän aikavälin vaikutuksia ei kuitenkaan ole juuri selvitetty."

Vierailija
5/10 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en oikeasti koskaan ole halunnut ennen tatuointia. Nyt vain tullut joku päähänpinttymä tuollaisesta. Tauluidea olisi loistava! Kukahan sellaisen mulle tekisi..

Ap

Vierailija
6/10 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

otti pienen tatuoinnin. Iho alkoi hylkiä sitä ja hän joutui ihonsiirtoihin. Ne onnistui, mutt noin vuosi näiden hoitojen jälkeen hän yllättäin sairastui syöpään ja kuoli hoidoista huolimatta. Terve, elinvoimainen ihminen...

Vierailija
7/10 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

otti pienen tatuoinnin. Iho alkoi hylkiä sitä ja hän joutui ihonsiirtoihin. Ne onnistui, mutt noin vuosi näiden hoitojen jälkeen hän yllättäin sairastui syöpään ja kuoli hoidoista huolimatta. Terve, elinvoimainen ihminen...

Minulla on paljon tuttuja joilla paljon tatuointeja, vanhoja ihmisiä jotka ottaneet tatuointejaan nuorena, ja nuoria ihmisiä joilla ei ole ainakaan vielä (n10v) tatuoinnin ottamisesta tullut ongelmia.

Vierailija
8/10 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pappani kuoli syöpään 63-vuotiaana. Terveet elämäntavat,söi terveellisesti, liikkui, ei tupakoinut tai käyttänyt alkoholia,mutta nuorena oli tatuoinut molemmat käsivartensa,tatuoinnit kyllä poistettiin myöhemmin leikkauksella, mutta ehtivät olla vuosikymmeniä..

Vierailija
9/10 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pappani kuoli syöpään 63-vuotiaana. Terveet elämäntavat,söi terveellisesti, liikkui, ei tupakoinut tai käyttänyt alkoholia,mutta nuorena oli tatuoinut molemmat käsivartensa,tatuoinnit kyllä poistettiin myöhemmin leikkauksella, mutta ehtivät olla vuosikymmeniä..

Jolla ei ole ollut tatuointeja on myös kuollut syöpään, vaikka on ei ole harrastanut mitään epäterveellistä.

Vierailija
10/10 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla ei ole ollut tatuointeja on myös kuollut syöpään, vaikka on ei ole harrastanut mitään epäterveellistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä