Miehen viikonloppujuomiset- onko tämä mielestänne paljon?
& puolen litran tölkkiä nelosolutta ja 3 litran hanapakkaus punaviiniä.
Kommentit (27)
Jos yksin nuo kaikki, niin on todellakin paljon... Pyydä tekemään testiä netistä.. mm mikä sen sivuston nimi nyt olikaan...
arvioit juovan parin vuoden kuluttua?
Tuosta taitaa tulla 30 annosta. Mutta jos mies on "tottunut" juomaan, ja tissuttelee pitkin viikonloppua eikö ole aggressiivinen, niin en nyt kyllä kauheasti jaksaisi huolestua.
Onhan toi paljon ja vissiin tuli jurriinkin.
Ihan älyttömästi, jos joka viikonloppu juo. Mutta jos kerta vuoteen, niin sitten ei. Johan tolla määrällä rupeaa jo viini kaatuilemaan ja menee haskuun.
Todellakin on paljon. Ja myös liikaa.
vähän kuin janoonsa joisi.
Ilmeisesti tuo määrä jaettuna monelle päivälle. Mulle olis liikaa, en jaksa pöhnäisiä sen enempää kuin kännisiäkään. Jos toistuu useampinakin viikonloppuina, suhde menis harkintaan. Kumppani olis aivan muuta kuin mitä alkujaan tahdoin: aktiivinen ja fiksu.
Ja toivottavasti teillä ei ole lapsia, ettei tarvitse nähdä tuollaista kulutusta, sekä rahan että alkoholin.
Tuosta taitaa tulla 30 annosta. Mutta jos mies on "tottunut" juomaan, ja tissuttelee pitkin viikonloppua eikö ole aggressiivinen, niin en nyt kyllä kauheasti jaksaisi huolestua.
Ei viikkoannosta saa vetää yhdessä päivässä... Mikä suositeltu vuorokausimäärä?
jos teillä lapsia. itse en hyväksyis tollasta. tissutteleva äijä on aika etova
Ei viikkoannosta saa vetää yhdessä päivässä... Mikä suositeltu vuorokausimäärä?
Mä luulen, että ap:n mies on juonut heti pe-illasta alkaen, ja lopetellut ehkä sunnuntaina puoliin päiviin. Tottakai tuollainen määrä vaikuttaa terveyteen, mutta ei vielä tapa ketään. Ihan samalla tavalla sanotaan, että lapset saisi syödä (nitriitin takia) nakkeja vain 2 kpl kerrallaan - kuka sitäkin valvoo?
Mun mies saattaa vetää 24 tölkkiä kaljaa, puoli litraa väkeviä + tuon 3 litran viinipänikän yhdessä viikonlopussa. Eihän se hyvä juttu ole, mutta en minä siitä nalkuta, koska se ei ole aggressiivinen, maksaa viinat omalla rahallaan ja on koko ajan kuitenkin mukana perheen touhuissa.
Se on juonut koko aikuisikänsä - miksi se nyt siitä muuttuisi?
Tuosta taitaa tulla 30 annosta.
6 x 0,5 litraa kaljaa on 9 annosta.
3 litraa pinkkua on 24 annosta.
Eli yhteensä 33 annosta. Tosi paljon.
En tajua miksi naiset sietävät juoppoja, heitä pihalle.
Ei viikkoannosta saa vetää yhdessä päivässä... Mikä suositeltu vuorokausimäärä?Mä luulen, että ap:n mies on juonut heti pe-illasta alkaen, ja lopetellut ehkä sunnuntaina puoliin päiviin. Tottakai tuollainen määrä vaikuttaa terveyteen, mutta ei vielä tapa ketään. Ihan samalla tavalla sanotaan, että lapset saisi syödä (nitriitin takia) nakkeja vain 2 kpl kerrallaan - kuka sitäkin valvoo?
Mun mies saattaa vetää 24 tölkkiä kaljaa, puoli litraa väkeviä + tuon 3 litran viinipänikän yhdessä viikonlopussa. Eihän se hyvä juttu ole, mutta en minä siitä nalkuta, koska se ei ole aggressiivinen, maksaa viinat omalla rahallaan ja on koko ajan kuitenkin mukana perheen touhuissa.
Se on juonut koko aikuisikänsä - miksi se nyt siitä muuttuisi?
Miehesi tuskin on kovin virkeä ja levännyt viikonlopun jälkeen palaamaan töihin tämmöisen myrkkymäärän jälkeen. Ilmeisesti juot itsekin kun siedät tätä ja olet tämmöisen suurkäyttäjän kanssa mennyt naimisiin: kovin oudon kuvan lapset saa vapaa-ajan vietosta. Mikä on miehen kunto, harrastaako koskaan liikuntaa?
nyt vielä menis, mutta toi hanaviini?!
nyt vielä menis, mutta toi hanaviini?!
[/quote]
Miehesi tuskin on kovin virkeä ja levännyt viikonlopun jälkeen palaamaan töihin tämmöisen myrkkymäärän jälkeen. Ilmeisesti juot itsekin kun siedät tätä ja olet tämmöisen suurkäyttäjän kanssa mennyt naimisiin: kovin oudon kuvan lapset saa vapaa-ajan vietosta. Mikä on miehen kunto, harrastaako koskaan liikuntaa?
[/quote]
Mun mies ei varsinaisesti käy töissä, elämme pääomatuloilla (kiinteistösijoituksia). Itse en juo lainkaan. Mies ei enää jaksa juosta koko maratonia, mutta puolikas menee noin kahteen tuntiin. Lapsi on vasta 4 kk vanha, joten hän ei ehkä vielä osaa arvioida isänsä humalatilaa :)
Ee