MIKÄ ON TUO FB:N VANHAKUVAJUTTU??!!MITÄ SE MERKITSEE?!
Selittäkää nyt mulle hei jo! Ihan käsittämätöntä. Siis K-Ä-S-I-T-T-Ä-M-Ä-T-Ö-N-T-Ä!
Miksi näin tehdään? Onko se joku juttu? Mikä juttu? Mä en millään tajua!
Kommentit (11)
Niin, menossa on nyt "vanhojen kuvien viikko", ei siinä mitään kummempaa ajatusta ole taustalla. Hauska nähdä lapsuuden kuvia. Yllättävän paljon on nyt ihmisiä mukana.
SE MERKITSEE, ETTÄ OLET KOLME PÄIVÄÄ SITTEN PASKONUT HOUSUUSI, JA NYT KAIKKI FACEBOOKISSA TIETÄVÄT SEN. KUVAN VAIHTAMINEN ON SALAKOODI, JOLLA IRVAILLAAN SINULLE, PASKAHOUSU!
Niin, menossa on nyt "vanhojen kuvien viikko", ei siinä mitään kummempaa ajatusta ole taustalla. Hauska nähdä lapsuuden kuvia. Yllättävän paljon on nyt ihmisiä mukana.
AIKA VAMMAISTA.
AIKA VAMMAISTA.
Vai onko sinulla jokin tavallisesta poikkeava merkitys sanalle "vammainen?"
AIKA VAMMAISTA.
Vai onko sinulla jokin tavallisesta poikkeava merkitys sanalle "vammainen?"
VAMMAISTA = KEHARIA.
Mulle ainakin tuli pari viestiä sitten viesti inboxiin, että jos olet paskonut aikuisiällä housuun, vaihda viikon ajaksi profiilikuvaksesi lapsuuskuvasi (tai jotain sinne päin). ?
Ihmiset käyttää sanaa "vammaista" jonkun asian suhteen mitä ei käsitä. Ehkä on parempi että menet jo nukkumaan. Kello on jo paljon.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
EN MINÄ TÄÄLLÄ MITÄÄN HUUDA.