Minkkiripsistä
Laitatin ensimmäistä kertaa itselleni minkkiripset. Jo seuraavana aamuna toisen silmän ripset sojottivat minne sattuu ja olivat ns.takussa.
Viikon sisällä toisesta silmästä tippui osa ripsistä niin että silmät olivat eri paria. Toinen oli sotkuinen ja toinen harva.
Soitin laittajalle ja sovimme että menemme näyttämään ripsiä. Hän laittoi ripset kuntoon. Avasi takkuja ja laittoi lisää ripsiä. Aikaa meni tunti.
Itse olen sitä mieltä että ensimmäisessä ripsien laitossa tapahtui jotain koska jo parin päivän päästä ripset näyttivät kamalilta.
Mutta kosmetologi väitti että hänen laitossaan ei ole mitään vikaa vaan esim omille ripsilleni on sattunut kasvukausi juuri laiton jälkeen miksi ripset ovat tippuneet toisesta silmästä ja sama toisessa silmässä mutta että uudet ripset ovat kasvaneet kiinni vanhoihin ripsiin muodostaen takkuja. Ja että jotkut minkkiripset olivat valuneet jo päähän asti koska ripset ovat kasvaneet nopeasti. Hän sanoi että ripseni näyttävät siltä kuin ne olisi laitettu jo viikkoja sitten ja olisivat huollon tarpeessa.
Yritin sanoa että ei kai ripset päivässä kahdessa kasva niin että takkuntuvat ja liukuvat ripseni päähän.
Oletin että tämä huolto olisi mennyt reklamaation piikkiin ja ne olisi ilmaiseksi korjattu. Mutta minulta otettiin lähes normaalin huollon verran rahaa korjauksesta. Ripsiin meni siis viikon sisällä rahaa itse laiton verran plus huolto päälle.
Yritän ymmärtää laittajaakin koska eihän hän voi tietää mitä olen ripsilleni tehnyt, vaikka olisin kastellut ne heti samana päivänä tai muuten repinyt ja tehnyt ohjiden vastaisesti. Mutta itse tiedän että tein juuri ohjeiden mukaan enkä ole itse ripisiäni tärvellyt.
Ja viimeksi olin jo seuraavan päivänä tyytymätön ripsiin, nostelin niitä silmiltä ja ihmettelin tyvessä olevia paakkuja. Nyt huollon jälkeen ripset tuntuvat ihan erilaisilta, ei roiku, eikä ole paakkuja.
Onko muille tapahtunut vastaavaa ripsien kanssa?