Onko täällä yhtään perseneitsyttä ?
Kommentit (14)
ikinä en aio paskareikään antaa vehjettä tai muutakaan tunkea. Hyi hitto.
Perseeni on tarkoitettu VAIN siihen, että sieltä tulee tavara VAIN ulos. EI mitään sisään!
Miehelle olen luvannut, että heti kun saan tunkea nyrkin sen perseeseen, niin sitten. Eipä ole vielä tuota miestäkään innostanut.
ja aion pysyä. Kipeitä peräpukamiakin on aina välillä, joten en todellakaan anna höylätä niitä. Ja toinen juttu joka minua peppupanossa ihmetyttää on seuraava: Joskus kun ollut kakka kovalla, olen joutunut sormella avittamaan kakkaamista ja vaikka olen saanut kakan tulemaan, niin kuitenkin sieltä paräaukosta on kaivamalla tullut vielä paljon lisää. Joten eikö sitä paskaa tursu sieltä, jos sinne pannaan? Vai kaivellaanko se ennen peppupanoa tyhjäksi?
Joten eikö sitä paskaa tursu sieltä, jos sinne pannaan? Vai kaivellaanko se ennen peppupanoa tyhjäksi?
Jotkut tekee suolityhjennyksen,kaikilla ei ole noita ongelmia. Peput on erilaisia, itselläni ei ole koskaan ollut kakkaongelmia pyllypanoissa.
Joskus, kun vahingossa vain lipsuukaan sinne päin (jos siis putoaa ulos oikeasta rööristä ja tökkää naapurin ovelle), tuntuu jo karsean inhottavalta ja lähes näen tähtiä. Ei kiitos koskaan mitään sinne, paitsi lääkärin sormi, jos on pakko.
hyi, eikä miestäkään kiinnosta. Kuka haluaa lörtsyn persraon, en minä ainakaan, eiköhän sillä ole ihan joku muu tehtävä.
mutta mikään vahinko tönäisy ei ole mitään sitä, mitä peppuseksi antaa.
Peppuseksin on alussa oltava harkittua ja työnnyttävä oikeasta kulmasta. Näin ei liukkariakaan tarvita. Vähän pillukosteutta ja menoksi... Orkut on räjähtäviä ja kestää yli puolikin minuuttia
Jos mies välttämättä haluaisi kokeilla niin suostuisin kyllä, mutta ajatus tuntuu epämiellyttävältä.
Ikinä en tule anaalia antamaan kenellekään vapaaehtoisesti.