Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain yöllä ilmestyksen siitä miten elämäni päättyy

Vierailija
03.02.2013 |

perheestäni elossa äitini ja veljeni ja molemmat syrjäyneitä alkoholiongelmaisia.

Olen päättänyt etten osallistu äitini hautajaisiin jos hän kuolee ennen minua, kieltäydyn perinnöstä eli veloista ja jätän lievästi kehitysvammaisen äkkipikaisen veljeni selvittelemään kuolinpesää yksinään.

Ilmestyksessä näin kuinka äitini kuoleman jälkeen minulle raivostunut velkaantunut veljeni tunkeutuu asuntooni humalapäissään ja tappaa minut.

Ja kaikki tämä siksi, etten halua olla sukulaisteni kanssa tekimisissä enkä ottaa osaa äitini kuolinpesän selvitykseen.

Voihan tietenkin olla että minä tai veljeni kuollaan ennen kuin äitimme, mutta yöllä näkemäni ilmestys oli melko vahva.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja veljeni kanssa en halua olla missään tekemissä ja siksi en halua edes tietää jos ja kun äitini kuolee.

Vierailija
2/9 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamalla vastaan perinnön eli äitini velat ja osallistumalla kuolinpesän hakemiseen konkurssiin, mutta jotenkin minusta tuntuu etten halua olla asian kanssa missään tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja unessa alitajuntasi sanoi, että ansaitset kuoleman jos jätät kehityvammaisen veljesi vastuulle kaiken. Ei velkoja voi periä, mutta ilmeisesti ainoana täysjärkisenä sukulaisena (tai ainakaan sulla ei ole diagnosoitua vammaa tai alkoholismia) on sun velvollisuus hoitaa ne peruskirjoitukset, hautajaiset ja muut. Ei ole iso vaiva (sossu maksaa varattoman kustannukset, ei sun tarvitse mitään maksaa), ja sillähän sä pääset sitten koko paskasta. Tiedän useita ihmisiä, jotka eivät ole esim. koskaan tavanneet isäänsä, mutta hoitaneet hänen lakisääteiset asiansa kuoleman jälkeen, koska jälkeläisen vaan on pakko. Ei niitä voi kukaan kehitysvammainen alkoholisti hoitaa, en ihan tajua asennettasi. No, ei tajua sun alitajuntakaan, kun näet tuollaisia unia.

Vierailija
4/9 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hautajaiset tai jos äitini kuolee ennen veljeäni ja minä ainoana paskasuvustamme olen elossa jätän veljenikin hautaamatta?

Vierailija
5/9 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla annettais ihan fiksuja ohjeistuksia, sinulla on silti matoja päässäsi!!

Vierailija
6/9 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa pakko on toimittaa virkatodistus perunkirjoitusta varten.

Itse toimin samoin isäni kohdalla jota en tavannut 47-vuoteen. Toimitin paperin enkä kuullut asiasta ikinä enää. En edes tiedä mihin se mies on haudattu.

Ei kenelläkään ole velvollisuutta osallistua/maksaa kenenkään hautajaisia yms.

Vierailija
7/9 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalit unet eivät muuten ole mitään "ilmestyksiä". Sellaisia ei katsos ole olemassakaan.

Vierailija
8/9 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotosta, ei ulkoista todellisuutta, saatikka mikään ennustus tulevaisuudesta. Se kertoo yksinomaan omista peloistasi ja ahdistuksen aiheistasi.

Sinulla ei ole velvollisuutta osallistua perunkirjoitukseen tai järjestää hautajaisia, ensin mainittua varten lakimies tosin pyytää sinulta virkatodistuksen. Velat eivät periydy. Sinua voisi helpottaa, jos käsittelisit lapsuuttasi ja vaikeaa äitisuhdettasi jonkun ammattiauttajan kanssa.

Vierailija
9/9 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se estää terapiaan hakeutumisen. Sukulaissuhteeni haluan katkaista.