Israel vai Teneriffa lapsiperheen matkakohteeksi?
Kommentit (14)
Noista vaihtoehdoista Teneriffa, ei kilpailua. Israel on boikotissa Palestiinan tilanteen takia. Lisäksi espanja on ymmärrettävämpi kieli. Lapsiperhe tai ei, valinta on helppo.
MIksi ihmeessä haluaisit maahan, jossa tapetaan ja kidnapataan ihmisiä missään osassa maata?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2013 klo 11:27"]
Ainoastaan PA:n hallintoalueilla ei ole turvallista (Länsiranta ja Gaza), paljon tapetaan ihmisiä ilman oikeudenkäyntiä ja varsinkin Gazassa kidnappaukset ovat arkipäivää. Vaikka näillä alueilla on turismi viimeisen konfliktin jälkeen kasvanut räjähdysmäisesti niin en menisi PA:n hallintoalueille.
Israelin alueella on rauhallista, kaunis maa ja upeita lomakohteita esimerkiksi Haifa, TelAviv ja Eilat.
[/quote]
Israel ilman muuta. Ihana ilmasto, korkea hygieniataso, paljon tekemistä ja näkemistä.Ei juurikaan katurikollisuutta, voi liikkua rauhassa iltaisinkin. Ja jos jotain sattuu, maailman parhaat lääkärit hoitamassa.
Palestiinalaisalueille ei edes tehdä seuramatkoja, joten ne voi jättää omaan arvoonsa. Turvallisuus muilla alueilla on todella korkealla tasolla.
Jos Israel, niin sitten Istael, ei Eilat.
ps. tiedän, että kuuluu Israeliin, tarkoitankin jotakin ihan muuta.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 17:04"]
Noista vaihtoehdoista Teneriffa, ei kilpailua. Israel on boikotissa Palestiinan tilanteen takia. Lisäksi espanja on ymmärrettävämpi kieli. Lapsiperhe tai ei, valinta on helppo.
[/quote]
Israelissa on hyvin korkeasti koulutettua väkeä. Aina löytyy joku, joka puhuu englantia, saksaa tai ranskaa. Mutta tietysti jos osaa espanjaa tai italiaa, on Kanarialla kotoista. Tylsää siellä kuitenkin on. Olen käynyt muutaman kerran ja riittää. Israeliin taas ei kyllästy ikinä.
Israel on Aasiassa. Teneriffa on maantieteellisesti Afrikassa, valtiollisesti Euroopassa. Itse valitsisin Teneriffan lasten kanssa. Ei tarvitse monta kertaa selittää, miksi niin moni kantaa konepistoolia.
Turvallisempi. Aasialla minäkin ymmärsim Thaimaa yms.
Ainoastaan PA:n hallintoalueilla ei ole turvallista (Länsiranta ja Gaza), paljon tapetaan ihmisiä ilman oikeudenkäyntiä ja varsinkin Gazassa kidnappaukset ovat arkipäivää. Vaikka näillä alueilla on turismi viimeisen konfliktin jälkeen kasvanut räjähdysmäisesti niin en menisi PA:n hallintoalueille.
Israelin alueella on rauhallista, kaunis maa ja upeita lomakohteita esimerkiksi Haifa, TelAviv ja Eilat.
Tiedä vaikka saisitte mahdutettua vähän kulttuuriakin lomaanne.
ihan ekana tulee mieleen turvallisuussyyt. Mutta kiva kohde muutenkin, paljon nähtävää jatekemistä lapsille. Loro Park on hieno, siellä menee helposti koko päivä, myös retki Teidelle jäänyt lapsilleni mieleen. Ja delfiiniretki pienellä veneellä.
ja on myös suosittu luontomatkailukohde.
kunhan ei mene palestiinalaisalueille. Missä tahansa voi sattua kauheuksia. Eihän siitä ole kuin ihan vähän aikaa, kun turvallisesta Thaimaasta palaavat joutuivat kamalaan onnettomuuteen Venäjän Samarassa. Nälkäkuolema uhkasi monia.
Israel on Aasiassa. Teneriffa on maantieteellisesti Afrikassa, valtiollisesti Euroopassa. Itse valitsisin Teneriffan lasten kanssa. Ei tarvitse monta kertaa selittää, miksi niin moni kantaa konepistoolia.
Konepistooli, tuo jokaisen israelilaisen arkipäiväinen asuste. Kylläpä sinä olet tyhmä.
Israel on mielenkiintoinen maa.Paljon nähtävää ja mukavia ihmisiä,ovat erittäin lapsirakkaita.suosittelen Israelia. Itse tulin parin viikon Israelin matkalta. Oli todella mukava matka. Olen myös käynyt Teneriffalla,kaunis paikka,mutta yksitoikkoinen.Ei ole nähtävyyksiä.