Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iina Putouksessa tänään

Vierailija
02.02.2013 |

Näytti hääpuvussa vähän pönäkältä, mutta oli silti kaunis. Tarkoittaako tämä, että me muutkin normaalipainoiset saadaan pitää itseämme hyvännäköisenä?

Kommentit (31)

Vierailija
2/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

iina on syntynyt 1984. Luulin 35-vuotiaaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karseen pönäkältä kyllä näytti juu, muuten ihan nätti vaikka voisi kyllä hiukan alkaa kiinteyttää itseään.

itseään? Sun mieleksikö? Olsiko sitten enemmän iina vai mitä? Tai parempi ihminen? Mun mielestä on kummallista että "itsensä kiinteyttäminen" olisi tie yhtään mihinkään. Jos itsensä tuntee hyväksi, niin sehän se juttu on. Että riittää itselleen. MOni ei riitä. Et taida sinäkään kun tällaisia heittelet. Vai jos on kiinteä niin kaiken muun saa anteeksi?

Vierailija
4/31 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni hottis ulkonäöllisesti.

Häiritsee vaan se silmät ja suu ammollaan toljotus koko jakson ajan.

Vierailija
5/31 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naisellinen. Laudat turhaan täällä huutelee. En muuttaisi mitään Iinan ulkonäössä. Joo, ja nainen olen, enkä todellakaan noin hyvän näköinen.

Vierailija
6/31 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tykkään myäs hänen näyttelemisestään, Helsingin Herrassakin oli tosi hyvä. Ja te jotka huudatte kiintetymisen perään, minä ainakin tykkään kun Iina näyttää naiselta. Eikä todella ole mikään pullukka.

Vierailija
7/31 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina on todella hyvännäköinen ja seksikäs nainen, oikein kissamaisen naisellinen. Juu ja mies olen, käyn usein täällä kun vaimo jättää sivun auki ja huomaan että kateellista porukkaa, Iina usein esillä.

Vierailija
8/31 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina on todella hyvännäköinen ja seksikäs nainen, oikein kissamaisen naisellinen. Juu ja mies olen, käyn usein täällä kun vaimo jättää sivun auki ja huomaan että kateellista porukkaa, Iina usein esillä.

Komps, vaikka nainen olenkin :)Mutta huomannut saman, että näyttävä nainen herättää joissakin kateutta.

Vierailija
9/31 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköinen, mutta aina jotenkin suttuisen oloinen. Siitä en pidä. Varsinkin vaaleammilla hiuksilla on jotenkin aina ihmeen pörröinen ja silmämeikkikin tuhrussa. Kuka sen oikein stailaa?

Vierailija
10/31 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koomista kun naiset kuorossa haukkuu Iinan ulkonäköä. Voiko kateus olla enää läpinäkyvämpää? Siis mikä hinku teillä muuten olis noin dissata sitä?

Eri asia jos Iinalla olis itsellään tapana hehkuttaa ulkonäköään ja töitään muttei se tee mitään sellaista. On vaan mitä on ja ottaa näyttelijänä vastaan ne työt mitä tarjotaan.

Vierailija
11/31 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komps, vaikka nainen olenkin :)Mutta huomannut saman, että näyttävä nainen herättää joissakin kateutta.

Aika kulunut tuo kateuskortti. Onko tullut mieleen, että ehkä edes tämän Iinan ulkonäkö ei miellytä kaikkia, vaikka varmaan useita miellyttääkin? Omasta mielestäni ihan mukavan näköinen, mutta voisi olla huolitellumpi kuten edellinen kirjoittikin

Vierailija
12/31 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Iina on kyllä nätti.

Mies totesi tähän: "No on kyllä, vois olla vaikka Suomen parhaimman näkönen nainen"

Ja tarkoitti niin kroppaa kuin kasvojakin, koko olemusta.

Ja se, joka sanoo Iinaa pullukaksi tmv on SAIRAS!

t. Yksi oikeasti ylipainoinen tavisakka

Vierailija
13/31 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin se, että aina kun tamperelaisessa Aamulehdessä on juttua Kiira Korvesta (siis siitä, miten hän treenaa tai miten on pärjännyt jossakin kilpailussa), uutisen kommenttikenttään ilmestyy kohta raivokkaita palautteita, joiden mukaan "Kiira on RUMA, RUMA, ruma nainen". Hih.

Ja näinhän se on, että Kiira Korpi on ihan harvinaisen ruma ihminen, samoin Iina Kuustonen, samoin kulloinenkin Miss Suomi... Uh, että tekee ihan pahaa katsoa heitä. :D :D :D

Vierailija
14/31 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että Iina pesis teidät kaikki 6-0 ulkonäössä. Iina Kuustonen on erittäin kaunis nainen, ei mikää langanlaiha anorektikko. Nainen, jolla on muotoja ja TISSIT! Hyvä näyttelijäkin on.

Vierailija
15/31 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin se, että aina kun tamperelaisessa Aamulehdessä on juttua Kiira Korvesta (siis siitä, miten hän treenaa tai miten on pärjännyt jossakin kilpailussa), uutisen kommenttikenttään ilmestyy kohta raivokkaita palautteita, joiden mukaan "Kiira on RUMA, RUMA, ruma nainen". Hih.

Ja näinhän se on, että Kiira Korpi on ihan harvinaisen ruma ihminen, samoin Iina Kuustonen, samoin kulloinenkin Miss Suomi... Uh, että tekee ihan pahaa katsoa heitä. :D :D :D

Näinpä :)

Vierailija
16/31 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kulunut tuo kateuskortti. Onko tullut mieleen, että ehkä edes tämän Iinan ulkonäkö ei miellytä kaikkia, vaikka varmaan useita miellyttääkin? Omasta mielestäni ihan mukavan näköinen, mutta voisi olla huolitellumpi kuten edellinen kirjoittikin

miksi sitä ei voisi tunnustaa? Ei mulla ainakaan ole mitään tarvetta moittia tai yrittää korjailla. Hyväksyn ihmiset sellaisena kuin ovat huoliteltuina ja huolittelemattomina. IHmettelen aina mistä kumpuaa naisten tarve kertoa miten joku toinen olisi parempi. Arvostella pitää eikä tajuta että jokaisella on oma mielipide. Miksi sen oman mielipiteen tuominen toisesta ihmisetsä on niin tärkeää?

Vierailija
17/31 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iinaa. Olen itse hyvin "samantyylinen" siis tukka aina samalla tavalla ja meikkaankin yhtä suttuisesti :)

Oon vähän jumissa tuossa tyylissä mikä näytti ihan hyvältä joskus mutta noh..

Oon kyllä huomannut että miehet käy ihan kuumana tuohon Kuustoseen.

Itse en suoraan sanoen ymmärrä miksi :)

Perus nätti mutta ei nyt mikään päätä kääntävä,tiedän että oma mieheni ainakin hänestä viehättyy mutta pari lesbo ystävääni taas ei koe häntä mitenkään upeaksi toinen pitää jopa rumana.

Näyttelijän taidoista jos puhutaan niin valitettavasti Iina on vain nätti naama,kaikissa rooleissaan on niin samat maneerit. Miettikää nyt Iina Kuustosta näyttelemässä vakava mielisessä sota-elokuvassa jotain kovia kokenutta lottaa...

Vierailija
18/31 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri oli bongannut iinan helsingin yöstä. Sen haikea kommentti seuraavana päivänä oli vaan, että kyllä se on niin niin ihana beibe...

Vierailija
19/31 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan yhtä hauskaa kuin se, että aina kun tamperelaisessa Aamulehdessä on juttua Kiira Korvesta (siis siitä, miten hän treenaa tai miten on pärjännyt jossakin kilpailussa), uutisen kommenttikenttään ilmestyy kohta raivokkaita palautteita, joiden mukaan "Kiira on RUMA, RUMA, ruma nainen". Hih.

Unohdin mainita, että rumuus-kommenttien lisäksi tulee aina hyvin pian myös palautetta siitä, kuinka HUONO urheilijakin se Kiira Korpi on. Joka kerran muistetaan mainita, että "on sillä niitä hopea- ja pronssimitaleita EM-kisoista, mutta ei ole kultamitalia". Siis RUMA RUMA ihminen ja lisäksi HUONO HUONO urheilija.

Niin että kyllähän Iina Kuustonenkin on paitsi poikkeuksellisen epämiellyttävä katsoa myös todella kehno näyttelijä. Onhan se Venla-palkinnon saanut mutta onko saanut Oscaria, mitä?

M.O.T. :D

Vierailija
20/31 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit (jotka on muhkeat siksi, että Iina on NORMAALIPAINOINEN muodokas Nainen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi