Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Kuuluuko sun työhösi edustamista ja illallisia ja lounaita?

Vierailija
02.02.2013 |

Miten vedät rajan siihen, mihin osallistut ja mitkä jätät väliin? Mä tuskailen nyt juuri sen parissa. Ihan joka ilta en haluaisi viettää aikaa työ- tai yhteistyökumppaniporukassa. Sitä kuitenkin tunnutaan odottavan. Kuitenkaan joka ilta ei edes viitata työasioihin ja mä mietin, että olisin ihan hyvin voinut mennä kotiin lepäämään ja pitämään yhteyttä läheisiini.

Esimerkiksi tänään mun odotetaan vielä pistäytyvän drinksuilla. Sain juuri äsken viestin. Mieluummin menisin kylpyyn ja olisin kotona rennosti. En halua olla tyly enkä antaa väärää kuvaa firmasta, jota edustan, toisaalta ja toisaalta. Tämä ei ole pysyvä tilanne, koska projekti, tai siis mun tämä osuuteni, on lyhyt.

Niin, minkä verran osallistut näihin oheistilaisuuksiin iltaisin?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä sain viestin, jossa luki, että läsnäoloani kaivattiin. Olisi kai siis pitänyt olla paikalla. Mä olen vähän ymmälläni näistä kuvioista, kun en ole tottunut olemaan töissä ihan koko päivää ja viikkoa. Varsinkin, kun työ ja vapaa-aika on vähän vaikea tässä hommassa erottaa, toisin kuin Suomessa.

En saa kuvailla tehtävääni vielä "kenellekään" enkä tietysti sitä tekisikään täällä (en ole salainen agentti :)), joten kuulostaa varmaan epämääräiseltä. Pomo käskee mun olla firmalle eduksi. Mitä siitä nyt pitäisi päätellä? Mä olen yksi harvoja naisia, usein ainoa, joten sekin jäykistää jollain tavalla tilannetta. Toki on kivaa, että en ehdi ainakaan pitkästyä tai olla yksinäinen, mutta sen verran jörö suomalainen olen, että kaipailen niitä rentoja iltoja, kun ei tarvitse tehdä yhtään mitään. No, kohta mä olen jo kotona.

ap

Vierailija
2/69 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muukaan kuin pomon kanssa keskustelu ei varmaan auta jos et joka jutussa halua olla mukana. Kaverini on media-alalla töissä ja siellä on tosi paljon tuollaisia menoja. Hän tosin pyörittää myös omaa firmaan ja ei ole kovin innostunut juomisesta, joten on pystynyt jättämään aika paljon iltamenoja väliin.

Joissakin duuneissa vain odotetaan, että on paljon edustamassa. Itse käyn enimmäkseen kutsuilla, jotka loppuvat kuitenkin jos noin seiskaan mennessä, joten se menee vain hyvänä vaihteluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäisi hoitaa tämä alue nyt yksin ja pärjätä ilman apua, mutta täytyy meidän vielä rajoista sopia. Tämä tuli vähän yllätyksenä. Itse työ sujuu kyllä tosi hyvin.

ap

Muukaan kuin pomon kanssa keskustelu ei varmaan auta jos et joka jutussa halua olla mukana. Kaverini on media-alalla töissä ja siellä on tosi paljon tuollaisia menoja. Hän tosin pyörittää myös omaa firmaan ja ei ole kovin innostunut juomisesta, joten on pystynyt jättämään aika paljon iltamenoja väliin. Joissakin duuneissa vain odotetaan, että on paljon edustamassa. Itse käyn enimmäkseen kutsuilla, jotka loppuvat kuitenkin jos noin seiskaan mennessä, joten se menee vain hyvänä vaihteluna.

Vierailija
4/69 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ollut yritystäkään. Olen kihloissa ja pomo on naimisissa, joten sellaisiakin esteitä on tiellä. Niin, ja se on mun esimies. ap

Vierailija
5/69 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ollut yritystäkään. Olen kihloissa ja pomo on naimisissa, joten sellaisiakin esteitä on tiellä. Niin, ja se on mun esimies.

ap

Vierailija
6/69 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun oletetaan toimivan maan tapojen mukaan. Jossain mennään työkavereiden kanssa drinksulle päivittäin,Suomessahan lähdetään töistä aikaisin viettämään aikaa oman perheen kanssa. Kulttuurieroja, varsinkin asiakkaan edustajien kanssa on vähän pakko seurustella vaikka ei jaksaisi.

Vierailija
7/69 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, Muru...?

Vierailija
8/69 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen töiden jälkeen kuntosalille (vihdoinkin jotain fyysistä, jo oli aikakin) ja huomenna tanssimaan, ehkä salsaklubille! Heti helpotti :)

ap

Vierailija
9/69 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi, mitä kokkasin. Nopeaa äyriäispastaa ja valkoviiniä ja suklaakakkua, jonka olin ostanut kotimatkalla.

Kihlattuni ei pääse mun luokseni viikonloppuna, koska ei voikaan lähteä vielä perjantaina töiden vuoksi eikä lennot osu sitten oikein kohdilleen. Tuli kyllä kova ikävä, kun sen tajusin.

Onneksi sain muuta seuraa. Olen tutustunut töiden kautta yhteen tosi kivaan tyyppiin, jolla on melko samanlainen elämäntilanne kuin mulla. Hän on myös pienellä ulkomaankomennuksella. Hänkin on kihloissa, tai "kihloissa mutta ei vielä naimisissa" kuten hän sanoo. Hauskaa oppia tuntemaan ihan uusi ihminen. Sovimme, että jos edessä on yksinäisiä viikonloppuja, pidämme seuraa toisillemme. Kävi niin kuin toivoinkin, sain täältäkin ystävän, toivottavasti vielä useampiakin.

ap

Vierailija
10/69 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruhahahaa! Milläs otsikolla täällä on ketju huomenna? Kyselläänkö katumuspillereistä vai siitä, kannattaako tunnustaa jos pettää?

Vierailija
11/69 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi, mitä kokkasin. Nopeaa äyriäispastaa ja valkoviiniä ja suklaakakkua, jonka olin ostanut kotimatkalla.

Kihlattuni ei pääse mun luokseni viikonloppuna, koska ei voikaan lähteä vielä perjantaina töiden vuoksi eikä lennot osu sitten oikein kohdilleen. Tuli kyllä kova ikävä, kun sen tajusin.

Onneksi sain muuta seuraa. Olen tutustunut töiden kautta yhteen tosi kivaan tyyppiin, jolla on melko samanlainen elämäntilanne kuin mulla. Hän on myös pienellä ulkomaankomennuksella. Hänkin on kihloissa, tai "kihloissa mutta ei vielä naimisissa" kuten hän sanoo. Hauskaa oppia tuntemaan ihan uusi ihminen. Sovimme, että jos edessä on yksinäisiä viikonloppuja, pidämme seuraa toisillemme. Kävi niin kuin toivoinkin, sain täältäkin ystävän, toivottavasti vielä useampiakin.

ap

Kutsuit siis kotiisi itse valmistamallesi illalliselle (viinin kera) vastakkaista sukupuolta edustavan "uuden ystävän", joka hänkin asuu tällä hetkellä erossa (eri maassa) kumppanistaan.

Tämä "muru"-niminen kirjallinen luomus alkaa nyt mennä vähän pitkälle. Ei kukaan ole oikeasti noin naiivi/munahaukka. Eihän?

Vierailija
12/69 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan että muru ei mene yksin hikoilemaan

Vierailija
13/69 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies selvästi kokeilee kepillä jäätä, sillä miksi muuten painottaisi ettei kuitenkaan ole naimisissa. Varmaan testaa, josko muru lähtisi leikkiin mukaan.

Jännää - mitenhän tässä vielä yksinäisinä viikonloppuina käy? Kun suhde syvenee ja nainenkin on niin huomionkipeä.

Vierailija
14/69 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan ihmisiä työtahdin vuoksi oikeastaan vain työn merkeissä ja he sattuvat olemaan melkein jokainen miehiä. Itse asiassa kaikki, joiden kanssa mä olen tekemisissä, ovat miehiä. Joko mä ystävystyn miesten kanssa tai sitten olen vapaa-aikani yksin. Ystäväni ja rakkaani kotoa eivät pääse luokseni aina, kun haluan. Uusi ystäväni kutsui mut syömään ja mä ehdotin, että syödään mun luonani.

Parisuhteeni ei estä sitä, ettenkö voisi joskus haluta jotain toista, mutta se estää sen, että koskaan tekisin mitään. Housunnappini ei pingahda auki, kun kynnyksen yli astuu mies. Sitä kai vihjasit. Jos sinusta ystävyys toisen sukupuolen kanssa on naivia, niin sitten olen sellainen.

ap

Joku kysyi, mitä kokkasin. Nopeaa äyriäispastaa ja valkoviiniä ja suklaakakkua, jonka olin ostanut kotimatkalla. Kihlattuni ei pääse mun luokseni viikonloppuna, koska ei voikaan lähteä vielä perjantaina töiden vuoksi eikä lennot osu sitten oikein kohdilleen. Tuli kyllä kova ikävä, kun sen tajusin. Onneksi sain muuta seuraa. Olen tutustunut töiden kautta yhteen tosi kivaan tyyppiin, jolla on melko samanlainen elämäntilanne kuin mulla. Hän on myös pienellä ulkomaankomennuksella. Hänkin on kihloissa, tai "kihloissa mutta ei vielä naimisissa" kuten hän sanoo. Hauskaa oppia tuntemaan ihan uusi ihminen. Sovimme, että jos edessä on yksinäisiä viikonloppuja, pidämme seuraa toisillemme. Kävi niin kuin toivoinkin, sain täältäkin ystävän, toivottavasti vielä useampiakin. ap

Kutsuit siis kotiisi itse valmistamallesi illalliselle (viinin kera) vastakkaista sukupuolta edustavan "uuden ystävän", joka hänkin asuu tällä hetkellä erossa (eri maassa) kumppanistaan. Tämä "muru"-niminen kirjallinen luomus alkaa nyt mennä vähän pitkälle. Ei kukaan ole oikeasti noin naiivi/munahaukka. Eihän?

Vierailija
15/69 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan ihmisiä työtahdin vuoksi oikeastaan vain työn merkeissä ja he sattuvat olemaan melkein jokainen miehiä. Itse asiassa kaikki, joiden kanssa mä olen tekemisissä, ovat miehiä. Joko mä ystävystyn miesten kanssa tai sitten olen vapaa-aikani yksin. Ystäväni ja rakkaani kotoa eivät pääse luokseni aina, kun haluan. Uusi ystäväni kutsui mut syömään ja mä ehdotin, että syödään mun luonani.

Parisuhteeni ei estä sitä, ettenkö voisi joskus haluta jotain toista, mutta se estää sen, että koskaan tekisin mitään. Housunnappini ei pingahda auki, kun kynnyksen yli astuu mies. Sitä kai vihjasit. Jos sinusta ystävyys toisen sukupuolen kanssa on naivia, niin sitten olen sellainen.

ap

Joku kysyi, mitä kokkasin. Nopeaa äyriäispastaa ja valkoviiniä ja suklaakakkua, jonka olin ostanut kotimatkalla. Kihlattuni ei pääse mun luokseni viikonloppuna, koska ei voikaan lähteä vielä perjantaina töiden vuoksi eikä lennot osu sitten oikein kohdilleen. Tuli kyllä kova ikävä, kun sen tajusin. Onneksi sain muuta seuraa. Olen tutustunut töiden kautta yhteen tosi kivaan tyyppiin, jolla on melko samanlainen elämäntilanne kuin mulla. Hän on myös pienellä ulkomaankomennuksella. Hänkin on kihloissa, tai "kihloissa mutta ei vielä naimisissa" kuten hän sanoo. Hauskaa oppia tuntemaan ihan uusi ihminen. Sovimme, että jos edessä on yksinäisiä viikonloppuja, pidämme seuraa toisillemme. Kävi niin kuin toivoinkin, sain täältäkin ystävän, toivottavasti vielä useampiakin. ap

Kutsuit siis kotiisi itse valmistamallesi illalliselle (viinin kera) vastakkaista sukupuolta edustavan "uuden ystävän", joka hänkin asuu tällä hetkellä erossa (eri maassa) kumppanistaan. Tämä "muru"-niminen kirjallinen luomus alkaa nyt mennä vähän pitkälle. Ei kukaan ole oikeasti noin naiivi/munahaukka. Eihän?

Kihlattusi tapaisi uuden, vetävän ja mielenkiintoisen naisystävän (jota sinä et siis tunne), kutsuisi hänet kotiinsa, laittaisi hänelle illallista, juottaisi vähän viiniä.

Mites suu pantaisiin? Rehellisesti?

Mitä kihlattusi muuten sanoi viini-illallisesta uuden ystäväsi kanssa?

Vierailija
16/69 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemysero ja varmaan kulttuurierokin. Joillekin naimisiinmeno tarkoittaa sitoutumista, joillekin naimisiinmeno on seuraus sitoutumisesta.

ap

Mies selvästi kokeilee kepillä jäätä, sillä miksi muuten painottaisi ettei kuitenkaan ole naimisissa. Varmaan testaa, josko muru lähtisi leikkiin mukaan. Jännää - mitenhän tässä vielä yksinäisinä viikonloppuina käy? Kun suhde syvenee ja nainenkin on niin huomionkipeä.

Vierailija
17/69 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasiassa naisia, en mä häntä vaatisi olemaan yksin mököttämässä. Toivon toki, että joku esittelisi mulle vaikka vaimonsa tai tyttöystävänsä. Kunhan tässä nyt tutustutaan. Miehinen kokoonpano oli mulle yllätys. Samoin työpäivien pakollinen joustavuus. Mulla on vielä tänäänkin yksi tapaaminen.

Viiniin ei kannata takertua. Kyse ei ole mistään romanttisesta viini-kynttilät-musiikki-illallisesta vaan ruoasta ja lasillisesta ruokajuomaa. Maitolasi olisi voinut herättää hilpeyttä. Kerroin kyllä tänään kihlatulleni, että mulla oli uusi työkaveri syömässä ja hänestä oli mukavaa, että en vietä iltoja ikävöimässä.

ap

Kihlattusi tapaisi uuden, vetävän ja mielenkiintoisen naisystävän (jota sinä et siis tunne), kutsuisi hänet kotiinsa, laittaisi hänelle illallista, juottaisi vähän viiniä.

Vierailija
18/69 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasiassa naisia, en mä häntä vaatisi olemaan yksin mököttämässä. Toivon toki, että joku esittelisi mulle vaikka vaimonsa tai tyttöystävänsä. Kunhan tässä nyt tutustutaan. Miehinen kokoonpano oli mulle yllätys. Samoin työpäivien pakollinen joustavuus. Mulla on vielä tänäänkin yksi tapaaminen.

Viiniin ei kannata takertua. Kyse ei ole mistään romanttisesta viini-kynttilät-musiikki-illallisesta vaan ruoasta ja lasillisesta ruokajuomaa. Maitolasi olisi voinut herättää hilpeyttä. Kerroin kyllä tänään kihlatulleni, että mulla oli uusi työkaveri syömässä ja hänestä oli mukavaa, että en vietä iltoja ikävöimässä.

ap

Mun mielestä on liian intiimiä kutsua vieraita miehiä kotiin ja laittaa heille illallista, oli viiniä tai ei. Ruokajuomaksi on olemassa mm. vettä. On ihan eri asia tavata uusia, vastakkaista sukupuolta olevia ihmisiä kaupungilla kuin kahden kesken suljettujen ovien takana.

Vierailija
19/69 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan korostanut sitä, koska se ei ole oleellista. Kerroin varmaan. Mä syön ulkona joka päivä ja kaipasin jo kotona syömistä. Arkisempaahan se kotiruokailu on. Eikä sitä viiniä lipitetty pullotolkulla. Tuo sivumerkitysten liittäminen viiniin on niin kovin suomalaista.

ap

Vierailija
20/69 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivuniemen Herra

voi voi voi (tyttö poika) parkaa

mitä sulle keksis kun kaikki masentaa

sul on kaikkea

mutta iloa ei irtoo niinku mistään

voi voi voi pientä reppanaa

mikä nyt voi olla noin vaikeeta