Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Kuuluuko sun työhösi edustamista ja illallisia ja lounaita?

Vierailija
02.02.2013 |

Miten vedät rajan siihen, mihin osallistut ja mitkä jätät väliin? Mä tuskailen nyt juuri sen parissa. Ihan joka ilta en haluaisi viettää aikaa työ- tai yhteistyökumppaniporukassa. Sitä kuitenkin tunnutaan odottavan. Kuitenkaan joka ilta ei edes viitata työasioihin ja mä mietin, että olisin ihan hyvin voinut mennä kotiin lepäämään ja pitämään yhteyttä läheisiini.

Esimerkiksi tänään mun odotetaan vielä pistäytyvän drinksuilla. Sain juuri äsken viestin. Mieluummin menisin kylpyyn ja olisin kotona rennosti. En halua olla tyly enkä antaa väärää kuvaa firmasta, jota edustan, toisaalta ja toisaalta. Tämä ei ole pysyvä tilanne, koska projekti, tai siis mun tämä osuuteni, on lyhyt.

Niin, minkä verran osallistut näihin oheistilaisuuksiin iltaisin?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Murulla ei ole naiskavereita,

koska Muru kokee muut naiset uhkaksi. Muru haluaa olla huomion keskipiste. Veikkaan että Muru ei vielä tällä kertaa anna tälle uudelle ukolle p*llua, onhan hän olevinaan sivistynyt prinsessa ja kunnon tyttö, mutta flirttaa kuitenkin ja saa ukon pään sekoitettua ja sitten onkin taas draamaa ilmassa"

En mäkään usko että Muru vielä tänään antaa, mutta antaa kyllä eikä kerro poikkikselle, koska se mikä tapahtuu ulkomailla ei tapahdu oikeasti. Eikä halua pahoittaa poikkiksen mieltä.

Vierailija
62/69 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustamista pääasiassa työajalla, 1-3 krt vuoteen.

Pääasiassa palaverit asiakkaiden kanssa työajalla ja kerran vuoteen niin, että ensin palaveri, sitten mm. saunomista ja illallinen, kotona joskus klo 22 aikoihin viimeistään aina.

Viimeksi olin ainoa nainen enkä siis saunonut. En halunnut, eikä olisi huolittu. Ulkomaiset asiakkaat olisi saaneet slaagin jos oisin ängennyt lauteille mukaan :). Eipä meidän töissä ole tapana sekasaunomista harrastaakaan, kun siitä jotkin jo tässä ketjussa mainitsi.

Oman firman kesken on kerran vuodessa pirskeet (edustustiloissa, ei ravintolassa) ja hauskaa on aina ollut, minusta hyviä tilaisuuksia tutustua työkavereihin muutoinkin kuin työpaikalla.

Eikä tämä nyt tarkoita sitä, että työkavereihin tutustuttaisiin intiimisti vaan rennosti jutellen hyvän ruoan merkeissä ja loppuillasta tanssien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuosta toisesta asiasta väittänyt noin, mutta se siitä, se on taaksejäänyttä elämää.

ap

Tuo "näin aion ajatella" viittaa siihen että oletkin epävarma, mutta olet päättänyt että niin kauan kun et saa tietää mitään pahaa ei ole tapahtunut. Ihan niinkuin miehesi huumeidenkäyttökin. Tottakai se veti vain sen yhden kerran, ja silloin liikaa vahingossa...

Vierailija
64/69 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häivyn :)

ap

Vierailija
65/69 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin helppoa antaa miehen riisua pöksyt kun periaatteessa kukaan ei saa tietää.

Itse tietää kyllä ja sen kanssa voi olla vaikea elää.

En tiedä olisiko tämän Murun sitten. Millainen omatunto hänellä onkaan.

Vierailija
66/69 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin helppoa antaa miehen riisua pöksyt kun periaatteessa kukaan ei saa tietää. Itse tietää kyllä ja sen kanssa voi olla vaikea elää. En tiedä olisiko tämän Murun sitten. Millainen omatunto hänellä onkaan.

Murulla onkin sellainen jännän persoonallinen omatunto.

Vierailija
67/69 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun luokseni tänne, mutta tulikin mutkia matkaan:(

Olisi ollut ihan eri asia tavata ihan oikeasti. No, ehkä seuraavana viikonloppuna.

Mä olen tutustunut useaankin ihmiseen, mutta aika etäisiksi suhteet ovat jääneet, tähän mennessä. Yhteen tosi kivaan tyyppiin "meidän" töistä mä olen tutustunut paremmin ja hän onkin tulossa tänään mun luokseni syömään. En ole aamupalaa enempää juuri viitsinyt kokkailla, vaikka mulla ihan kunnon asunto onkin, joten onkin jo aika korkata keittiö.

Niistä iltaedustuksista olen neuvotellut esimieheni kanssa ja saanut jonkinlaista ohjenuoraa. Vähän on välillä koti-ikävä, vaikka en vielä takaisin lähtisikään.

ap

Vierailija
68/69 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies? Oonko oikeessa?

Vierailija
69/69 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nostit sen esille?