Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tätä tapaa olla ystävä en vaan ymmärrä!!!

Vierailija
02.02.2013 |

Olen tämän henkilön mielestä ihana älykäs korvaamaton jne. Hän myös herkästi soittaa ja pyytää lastenhoitoapua tai biletysseuraa.

Kun minä kutsun hänet kahville hän ilmoittaa tulevansa mutta ei tule eikä koskaan selitä miksi. Kun pyydän lapsensa kanssa lapseni synttäreille, ei edes vastaa kutsuun.

Kun hän on siipi maassa, soittaa minulle, kertoo kuinka korvaamaton kuuntelija olen.

Kun hän pyytää minua bilettämään ja sanon että mennään vaan, se on hänestä mahtavaa, aivan huikeaa ja mieletöntä että kyllä meillä nyt on kivaa!

Kun kysyn itse häntä ulos, ei vastaa viestiin.

Mitä ihmettä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli itsekkyydestä. Juuri kun ystäväsi tarvii jotain, olipa se bileseura tai lapsenhoitoapu, kelpaat kyllä oikein mielellään ystäväksi. Mutta kun sinä ehdotat, eikä ajatus lähde hänestä itsestään, ei häntä huvitakaan. Toiminta voi olla joko tuolle ihmiselle tiedostamatonta tai sitten jopa tahallista vallankäyttöä.

Itselläni oli tuollainen miesystävä, jonka lopulta dumppasin. Tosiaan ei sietänyt oikein minkäänlaisia aloitteita mun puolelta, vaikka itse teki niitä usein.

Vierailija
2/3 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ei voi muuttaa eli ota tai jätä. Mä en ollenkaan ota henkilökohtaisesti tämän ihmisen omituista tapaa toimia tai regoida tietyissä tilanteissa, koska juttujen perusteella tekee sitä kaikille. Hän nyt vaan on sellainen. En minä voi päättää, että hänen pitäisi muuttua, jotta olisi sellainen ystävä kuin minä haluaisin. Tosin en myöskään aina lähde hänen ehdotuksiinsa ja sen hän kyllä hyväksyy.

Ehkä hän on itsekäs, mutta sä et voi sille mitään. Muista se, ettet kuitenkaan suostu olemaan hänen kaatopaikkansa, jonne voi kaataa kaikki murheet ja tuskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotti kummasti. Suosittelen.