Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luullut olevani hoikka: 160kg/ n. 55kg

Vierailija
02.02.2013 |

Mutta näköjään olen tämän palstan mittakaavassa "pyöreä"!!! Eipä sillä, etteikö pitäisikin alkaa miettiä mitä syön ja kulutan. Mutta järkkyä kuitenkin, olen pyöreä!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainahan sitä voidaan selitellä ja itselleen yrittää niitä 'löysiä' perustella. 'Oon tällanen löysä hoikka' ehhehee...

Vierailija
22/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä paidoissa, housuissa että mekoissa? Ja olet 160/55? enpä uskoisi kyllä... Itse olen 162/55kg ja 34 ei kyllä mahdu. Mulla ne kilot on tosin tiukkaa lihasta että johtuu varmaan siitä ettei vaatteet mahdu

Itse ole pari kiloa kevyempi kuin ap, saman pituinen, ja käytän kyllä 34 kokoisia paitoja yms. mutta housut on aina 36 tai jopa 38. Mun mielestä ei voi sanoa käyttävänsä vaatekokoa 34 jos se koskee vain ylä- tai alaosaa...

Minä olen tosiaan sen 162cm/54kg ja vartalonmuodolta päärynä. Yläosa on XS/S ja alaosa S/M. Lantiota on, samaten reisissä läskiä. Jenkkakahvatkin löytyy. Olen ulkonäöltäni ehkä hoikahko/normaali. En hoikka tai laiha.

-7-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on maailma vääristynyt. Olet hoikka!

Vierailija
24/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit vähän pidempi olisit hoikka.

Nyt olet normaalipainoinen tai vähän pyöreä.

Kaikki av-valaat olisivat hoikkia, jos olisivat vaan vähän pidempiä. Tosin taitaisi valtaosa olla lähemmäs 6-metrisiä noilla kiloilla, ollakseen hoikka :D.

niin pituutta ei tarvitse olla kuin jotakin 168cm ja näyttää jo hoikalle.

Vierailija
25/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinulle on tärkeää "kuvitella" olevasi hoikka? Olet siis loppujen lopuksi aivan yhtä kauneusihanteiden vallassa kuin muutkin, kun et hyväksy itseäsi normaalipainoisena.

Toiset reagoivat ulkoisiin paineisiin niin, että yrittävät pyrkiä niihin.

Sinä reagoit niihin niin, että uskottelet olevasi hoikka.

Jos sinulle ei oikeasti olisi väliä oletko hoikka vai normipainoinen ja suhteesi kroppaasi olisi terve, myöntäisit että olisit normaalipainoinen ja se ei haittaisi sinua ollenkaan, että et aivan mene hoikka-kategoriaan.

Vierailija
26/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten tiedä tarkkaa painoani, koska en omista puntaria. Ehkä olen siis hoikempi kuin 55 kg. Mutta en oikein jaksa uskoa hoikistuneeni, korkeintaan pari kiloa.

vaatteista vielä, ala-osat ovat 34, joskus 36. Yläosat xs, s, 34, 36 riippuen mallista. luulen olevani vain jokseenkin siroluinen, nuo luvut kai hämäävät.

Vierailija
27/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on surullista, että ap ei voi olla itseensä tyytyväinen normaalipainoisena, mitä hän on. Vaan pitää uskotella itselleen, että on hoikka, että kelpaa itselleen.

Vierailija
28/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kylläkin normaalipaino, ei edes normaalipainon alarajalla saatikka sitten lievä alipaino. Mielestäni hoikkia ovat ihmiset joiden BMI on 19 tai alle. Koska laihoja taas ovat sitten selvästi alipainoiset.

Vierailija
29/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sinulle hoikka = normaalipainoinen? Vai miten sitten määrittelisit normaalipainoisen, jos kerran olet omasta mielestäsi hoikka? (Mikä on ainakin BMI:n ja minunkin arvioni mukaan kyllä normaalipainosta eikä hoikkaa)

Vierailija
30/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo otsikkokin sen sanoo. 160kg on liiiikaaaaa.

Vierailija
31/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minä olen 169cm/55kg

olen ollut myös kymmenen kiloa laihempi enkä silloinkaan mikään anorektikko.

169 cm ja paino 45kg = BMI 15,8

Joo, et ehkä anorektikko, mutta laiha kuitenkin.

Vierailija
32/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä paidoissa, housuissa että mekoissa? Ja olet 160/55? enpä uskoisi kyllä... Itse olen 162/55kg ja 34 ei kyllä mahdu. Mulla ne kilot on tosin tiukkaa lihasta että johtuu varmaan siitä ettei vaatteet mahdu

Itse ole pari kiloa kevyempi kuin ap, saman pituinen, ja käytän kyllä 34 kokoisia paitoja yms. mutta housut on aina 36 tai jopa 38. Mun mielestä ei voi sanoa käyttävänsä vaatekokoa 34 jos se koskee vain ylä- tai alaosaa...

Mulla, kun olin 162/57, alaosaan meni helposti 34-36 kokoiset vaatteet, mutta yläosassa oli 36-38 tissien takia... Luulin tuolloin olevani toooosi läski... Nyt olen 162/90, niin tiedän olevani läski, mutta siltikään en ole "kuin" 40 alaosasta ja 42 yläosasta..

Vierailija
33/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kylläkin normaalipaino, ei edes normaalipainon alarajalla saatikka sitten lievä alipaino. Mielestäni hoikkia ovat ihmiset joiden BMI on 19 tai alle. Koska laihoja taas ovat sitten selvästi alipainoiset.

ja normaalipainon alaraja 160cm pitkälle on 47kg. aika kaukana 55kg:stä joten en sanoisi hoikaksi, sanoisin normaalipainoiseksi ja siinä ei ole mitään pahaa ap!! ole ylpeästi normaalipainooinen

Vierailija
34/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm ja 50-51 kg ja 34 menee kevyesti ellei ole välillä isokin.

Vierailija
35/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minä olen 169cm/55kg

olen ollut myös kymmenen kiloa laihempi enkä silloinkaan mikään anorektikko.

169 cm ja paino 45kg = BMI 15,8

Joo, et ehkä anorektikko, mutta laiha kuitenkin.

vaikka BMI:ni näytti hurjalta. Kilpailin kestävyysjuoksussa, olin erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa ja koin itsenin paljon terveemmäksi kuin nykyään :)

Vierailija
36/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinulle on tärkeää "kuvitella" olevasi hoikka? Olet siis loppujen lopuksi aivan yhtä kauneusihanteiden vallassa kuin muutkin, kun et hyväksy itseäsi normaalipainoisena.

Jos sinulle ei oikeasti olisi väliä oletko hoikka vai normipainoinen ja suhteesi kroppaasi olisi terve, myöntäisit että olisit normaalipainoinen ja se ei haittaisi sinua ollenkaan, että et aivan mene hoikka-kategoriaan.

Jos olen sitä mieltä että olen hoikka, miksi se tarkoittaisi sitä, etten hyväksy itseäni?

Ehkä kauneusihanteemme on niin kieroutunut, että pidämme hoikkaa pyöreänä? Ja niin, Mikael normaalipainoista voisi pitää ( ainakin osaa)hoikkana?

En ole tavannut vielä ketään, jolla olisi täysin neutraali suhde ulkoiseen olemukseensa, saati ketään täydellistä. Mutta se on vain mukavaa, että olemme erilaisia.

Tämä aloitus lähti puhtaasta ihmetyksestä, koska on hassua, että minä olenkin oikeastaan aivan muuta kuin hoikka. Tekisi mieli laittaa kuva, mutta en taida ehtiä.

Vierailija
37/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun mielestäsi normaalipainoisena olemisessa jotain pahaa? Koska sinähän olet selvästi normaalipainoinen, et hoikka (niinkuin esimerkiksi minä, olen 170cm pitkä ja 55kg). Häpeätkö jotenkin normaalipainoisuutta vai mistä tämä johtuu?

Vierailija
38/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen sitä mieltä että olen hoikka, miksi se tarkoittaisi sitä, etten hyväksy itseäni?

Ehkä kauneusihanteemme on niin kieroutunut, että pidämme hoikkaa pyöreänä? Ja niin, Mikael normaalipainoista voisi pitää ( ainakin osaa)hoikkana?

En ole tavannut vielä ketään, jolla olisi täysin neutraali suhde ulkoiseen olemukseensa, saati ketään täydellistä. Mutta se on vain mukavaa, että olemme erilaisia.

Tämä aloitus lähti puhtaasta ihmetyksestä, koska on hassua, että minä olenkin oikeastaan aivan muuta kuin hoikka. Tekisi mieli laittaa kuva, mutta en taida ehtiä.

Siksi se on merkki siitä ettet hyväksy itseäsi, koska olet oikeasti normaalipainoinen. Jos et voi myöntää olevasi normaalipainoinen, et selvästikään hyväksy itseäsi tuollaisena.

Mikä on kyllä typerää, koska normaalipainoisena olemisessa ei ole mitään väärää.

Vierailija
39/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei normaalipainoinen kelpaa?

Sori nyt vaan mutta noilla lukemilla sä et ole hoikka vaan normaalipainoinen.

Vierailija
40/58 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi se on merkki siitä ettet hyväksy itseäsi, koska olet oikeasti normaalipainoinen. Jos et voi myöntää olevasi normaalipainoinen, et selvästikään hyväksy itseäsi tuollaisena.

Mikä on kyllä typerää, koska normaalipainoisena olemisessa ei ole mitään väärää.

Anorektikko kieltää olevansa laiha. Sanoo olevansa vain hoikka tai normaalipainoinen, koska häpeää laihuuttaan ja syömishäiriötään.

Normaalipainoinen sanoo olevansa hoikka, koska ei halua myöntää itselleen olevansa normaalipainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän